Volvo 240 B230FT - Ollu
Re: Volvo 240 B230FT - Ollu
Väga lahe masin! Isiklikult mulle igasugu youngtimer hot rodid lähevad väga peale ja omanik paistab olevat kahe jalaga maa peal.
Edu!
Edu!
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Volvo 240 B230FT - Ollu
Tänan:)
Mootor sai täna vahele tõstetud:)
Mootor sai täna vahele tõstetud:)
Re: Volvo 240 B230FT - Ollu
Väike meenutus eelmise hooaja lõpust:)
Vahepeal auto juurde pole jõudnud. Aga tuleval nv-l hakkan juhtmestikku paigaldama.
Vahepeal auto juurde pole jõudnud. Aga tuleval nv-l hakkan juhtmestikku paigaldama.
Re: Volvo 240 B230FT - Ollu
Originaal venti viskasin minema. Sain 2-astmelise volvo 850 el ventika kätte. Installisin külge ka, kuid pean ilmselt sügavamale koja sisse liigutama, kuna ei mahu vist hetkel.
Ollu
Ollu
Re: Volvo 240 B230FT - Ollu
Sain täna püstakud kätte:)
Re: Volvo 240 B230FT - Ollu
Kuradi hea on seda teemat uuendada.
Täna päev otsa garaazis majandanud.
Kõigepealt siis selle hooaja rehvisetup. Ette tulid 8 tolliste peale 175/50 ja taha 10 tollistele 205/45.
Igatahes pill seisab LÕPUKS oma ratastel.
Ning ees olevad coilid on kõige kõrgemas asendis:D
Suured tänud Kasparile, kes oli nõus hetkel mulle e30 vedrusid ning vedrutaldrikuid laenama, et ma saaksin coilid lõpuni teha.
Homme läheb tõenäoliselt auto Tartusse ja järgmine nädal saab ehk mootori ka käima. Viin Cranki meestele, kes juhtmestiku ära teevad ja nipetnäpet veel.
Täna päev otsa garaazis majandanud.
Kõigepealt siis selle hooaja rehvisetup. Ette tulid 8 tolliste peale 175/50 ja taha 10 tollistele 205/45.
Igatahes pill seisab LÕPUKS oma ratastel.
Ning ees olevad coilid on kõige kõrgemas asendis:D
Suured tänud Kasparile, kes oli nõus hetkel mulle e30 vedrusid ning vedrutaldrikuid laenama, et ma saaksin coilid lõpuni teha.
Homme läheb tõenäoliselt auto Tartusse ja järgmine nädal saab ehk mootori ka käima. Viin Cranki meestele, kes juhtmestiku ära teevad ja nipetnäpet veel.
Re: Volvo 240 B230FT - Ollu
Ja pill on jälle elus:D:)
Vaja veel juhtmeid natuke sättida, ventika juhtmestik teha ja sumps lõpuni teha.
https://vimeo.com/98801513" onclick="window.open(this.href);return false;
Vaja veel juhtmeid natuke sättida, ventika juhtmestik teha ja sumps lõpuni teha.
https://vimeo.com/98801513" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Volvo 240 B230FT - Ollu
https://vimeo.com/99286134" onclick="window.open(this.href);return false;
Liigub juba omal jõul. Tahab veel sättimist ja majandamist saada.
Liigub juba omal jõul. Tahab veel sättimist ja majandamist saada.
Re: Volvo 240 B230FT - Ollu
1500 km roadtrip Soome NPS-ile on tehtud. Sisuliselt oli see testdrive:D Selle jooksul oli siis 2 katkist piduritoru ja üks kütuse leke. Piduritorude purunemise põhjus on ka välja selgitatud. Nimelt pole mul torud püstaku küljes, ehk siis ta murrab neid üsna palju ja murdusid supporti juurest kohe ära. Ja kütuse lekke põhjuseks oli tagasivoolu klamber paagi juures oli lihtsalt ära väsinud, tuli ära vahetada. Lisaks veel hakkab jubedalt suitsema kui soojaks läheb. Ei tea veel kas on lihtsalt vale õlivalik olnud mida Toits arvas, või karterituulutusega mingi teema või on turbo ikkagi jahe ja lekib väljalaskesse õli.
Kui mingi kell 4 öösel tagasi Tartu jõudsime, siis sõitsin kaevukaane otsa sillatala kõveraks, mingi kõrval tänav kus oli kaevu osa kõvasti kõrgem teest endast. Ja no eks unisus, pikk sõit, hämarus jms tegurid kokku ning ei pannud seda tähele. Uuele talale tuleb lihtsalt mingi kelgu moodi asi alla keevitada, siis on okei.
Ja kui muidu oli auto 4-5 cm sillatalast kõrge. Siis pärast Helsingisse maabumist mõõtsid Tanel ja Pambu, et sillatala oli kõigest 1.8cm maast:D Juu oli vedrstus paika vajunud siis.
Aga trip oli ülivinge lihtsalt. Hoolimata nendest viperustest ja kõigest oli see lihtsalt awesome. Janoh eks see käib iga õige roadtripi juurde, et näpud pidevalt õlised on.
Kui mingi kell 4 öösel tagasi Tartu jõudsime, siis sõitsin kaevukaane otsa sillatala kõveraks, mingi kõrval tänav kus oli kaevu osa kõvasti kõrgem teest endast. Ja no eks unisus, pikk sõit, hämarus jms tegurid kokku ning ei pannud seda tähele. Uuele talale tuleb lihtsalt mingi kelgu moodi asi alla keevitada, siis on okei.
Ja kui muidu oli auto 4-5 cm sillatalast kõrge. Siis pärast Helsingisse maabumist mõõtsid Tanel ja Pambu, et sillatala oli kõigest 1.8cm maast:D Juu oli vedrstus paika vajunud siis.
Aga trip oli ülivinge lihtsalt. Hoolimata nendest viperustest ja kõigest oli see lihtsalt awesome. Janoh eks see käib iga õige roadtripi juurde, et näpud pidevalt õlised on.
Re: Volvo 240 B230FT - Ollu
Turbo sai ära vahetatud. Ja enam ei suitse. Garretti lõtke katsudes ei imesta ka, et suitses nagu vanakurat.
Asemele sai siis Mitsubishi TD04H-13C, millele kinugawa remontkomplekt mõnituhat kilti tagasi sisse sai.
Idanaabritelt veidi lugemist:
http://truefitment.com/categories/exclu ... rthern-elk" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja niisama pilt:)
Asemele sai siis Mitsubishi TD04H-13C, millele kinugawa remontkomplekt mõnituhat kilti tagasi sisse sai.
Idanaabritelt veidi lugemist:
http://truefitment.com/categories/exclu ... rthern-elk" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja niisama pilt:)
Re: Volvo 240 B230FT - Ollu
Hetkeseis selline, et käivitub, saab liigutada, aga korralikule roadtestile pole veel joudnud. Hakkasime minema ja selgus, et pill ei boosti üldse. Peale.pikemat menetlust leidsime, et kuumakoja tiiviku labad murdunud, kuidas v miks on veidi selgusetu. Eks organiseerin uue südamiku ja sis vaatame edasi. Räägin lähemalt ja täpsemalt ülejäänud asjades, siis kui kõik toimib.