VEMS'i konfiguratsioonid

Arutelu erinevate standalone ajude üle

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

VEMS'i konfiguratsioonid

Postitus Postitas Kuuno »

Siia tahaks koguda infot erinevate konfiguratsioonide ja auto seadete kohta, selleks et teha teistele softi seadistamist kergemaks
kuju võiks olla järgmine:

Auto mark- Hyundai Tiburon 2.0T
pihustid- 780cc delphi LowZ
süütepool-bosch
vems'i versioon- 3.3
firmware- 1.0.53
primary trigger-VR; 60-2 teeth wheel
sec. trigger- - hall- pole kasutuses
lisad- wb, egt

enda konf faili lisan kohe peale dynot...
Joel
Postitusi: 109
Liitunud: 29.11.2004 18:45
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: VEMS'i konfiguratsioonid

Postitus Postitas Joel »

Auto mark- Audi Coupe, 3,6 V8 (PT)
pihustid- 173cc LowZ
süütepoolid-2 x Bosch
vems'i versioon- 3.3
firmware- 1.0.36
primary trigger-VR; 4 nõela hoorattal iga 90* tagant
secondary trigger- - hall- pole kasutuses
lisad- wb

Konfiguratsioon (küll mitte päris viimane) -> http://pildid.audiclub.ee/joel/kuubik/c ... 112006.txt
[url=http://www.hot.ee/zernask]Liikurid[/url]
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Panen siis paar autot siia, enda ja veel paar tk, kes siia foorumisse ei postita.

Auto - Porsche 924 "Turbo"
Pihustid - 440cc Denso Low-Z
Süütepoolid - 2 x Beru wasted spark
VEMS'i versioon- 3.4
Firmware - 1.0.36
Primary trigger - Hall; 2 nõela hoorattal 180* tagant
Secondary trigge- Hall; nukkvõllil cam sync'ina
Lisad kasutuses - WB, EGT, shift-light.

Auto - GULF Porsche 924 racecar.
Pihustid - 295cc Bosch Low-Z
Süütepoolid - Bosch 2x2 wasted spark
VEMS'i versioon- 3.4
Firmware - 1.0.36
Primary trigger - Hall; 2 nõela hoorattal 180* tagant
Secondary trigge- Hall; nukkvõllil cam sync'ina
Lisad kasutuses - WB, EGT, flat-shift, shift-light.

Auto - BMW E30 Cabrio, M50B25 conv.
Pihustid - Bosch High-Z
Süütepoolid - 6x COP
VEMS'i versioon- 3.3
Firmware - 1.0.36
Primary trigger - VR, OEM 60-2
Secondary trigge- pole kasutuses
Lisad kasutuses - WB, EGT.

Auto - Honda Prelude 2.0 16v Turbo
Pihustid - 440cc Bosch High-Z
Süütepoolid - Bosch 2x2 wasted spark
VEMS'i versioon- 3.3
Firmware - 1.0.36
Primary trigger - Hall; 4-1 ratas
Secondary trigge- pole kasutuses
Lisad kasutuses - WB, EGT
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
beasty
Postitusi: 17
Liitunud: 03.03.2008 21:44
Asukoht: Tartu

Re: VEMS'i konfiguratsioonid

Postitus Postitas beasty »

Tere,
Oskab keegi rääkida selle VEMSi elektrilise segusiibiri juhtimisest midagi. Otsisin seda netist aga ei leidnud muud kui ,et on võimalik. Mis väljundeid kasutab ja mida sisendiks sööb.
Ja kui VEMS saaks hakkama 2 taktilise mootoriga. Mul on paadi mootor 2 silindriline ja 2 taktine. Karpa asemele läks üks EL.segusiiber koos pihustiga.
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: VEMS'i konfiguratsioonid

Postitus Postitas hents99 »

Saab, tellimisel tuleb ära märkida, mida tahad juhtida jne.

Mul hetkel ka üks kaatri mootor el. segusiibriga, millele hakkan vems`i installima.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: VEMS'i konfiguratsioonid

Postitus Postitas jeff01 »

Täitsa huvitav oleks näha kahetaktilise seadistamist (Puudub kogemus) :) Kas küünlavõtme või widebandi abiga ? :-D
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
beasty
Postitusi: 17
Liitunud: 03.03.2008 21:44
Asukoht: Tartu

Re: VEMS'i konfiguratsioonid

Postitus Postitas beasty »

Plaan on panna ikka seade ajaks lairiba.
Tellida aju ei plaani disainin ise enda jaoks sobiva PCB ja teen ainult need sisendid ja väljundid mis mulle vajalikud.
Sellepärast otsingi kirjandust selle kohta, ehk on sul mingit materjali jagada.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Re: VEMS'i konfiguratsioonid

Postitus Postitas Raceboy »

Drive-by-wire tuleb tellides ära määrata ja see konfiguratsioon tehakse konkreetset gaasiklappi/mootorit silmas pidades. Kahetaktilist suudab vabalt juhtida.

Milleks selline aretamine? Võid tellida ainult plaadi ja niipalju jubinaid külge panna kui omal vaja läheb. Ma ei tea, kuidas sul on, aga see ~250 eurot valmis plaadi eest, kus kõik peale MAP sensori ja väljundtransside külge pandud, pole just palju?
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: VEMS'i konfiguratsioonid

Postitus Postitas jeff01 »

Mõtlesin pigem seda, et mis segu sa 2 taktilisel oskad tagaajada kui erineval pöördel käib summutisse väga erinev kogus hapnikku....maksimaalse jõu osas veel kõige rohkem. Lisaks pole õliga bensiin lambdale just parim. Paadimootorid pole ehk nii kõrgelt forsseeritud kuid sikli mootoritel tekitatakse õige akende ja summuti seadega ja õhuinertsi abiga silindrisse ka ülerõhk....boost
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Re: VEMS'i konfiguratsioonid

Postitus Postitas Raceboy »

Kahetaktilistel kasutatakse lairiba lambdat laialdaselt, aga sensor peab asuma summutipaunast tagapool vähendamaks pulseerimist.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Vasta