Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 19:59

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: VEMS'i konfiguratsioonid
PostitusPostitatud: 08.05.2007 11:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
Siia tahaks koguda infot erinevate konfiguratsioonide ja auto seadete kohta, selleks et teha teistele softi seadistamist kergemaks
kuju võiks olla järgmine:

Auto mark- Hyundai Tiburon 2.0T
pihustid- 780cc delphi LowZ
süütepool-bosch
vems'i versioon- 3.3
firmware- 1.0.53
primary trigger-VR; 60-2 teeth wheel
sec. trigger- - hall- pole kasutuses
lisad- wb, egt

enda konf faili lisan kohe peale dynot...


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.05.2007 10:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 18:45
Postitusi: 109
Asukoht: Tallinn
Auto mark- Audi Coupe, 3,6 V8 (PT)
pihustid- 173cc LowZ
süütepoolid-2 x Bosch
vems'i versioon- 3.3
firmware- 1.0.36
primary trigger-VR; 4 nõela hoorattal iga 90* tagant
secondary trigger- - hall- pole kasutuses
lisad- wb

Konfiguratsioon (küll mitte päris viimane) -> http://pildid.audiclub.ee/joel/kuubik/c ... 112006.txt

_________________
Liikurid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.06.2007 9:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Panen siis paar autot siia, enda ja veel paar tk, kes siia foorumisse ei postita.

Auto - Porsche 924 "Turbo"
Pihustid - 440cc Denso Low-Z
Süütepoolid - 2 x Beru wasted spark
VEMS'i versioon- 3.4
Firmware - 1.0.36
Primary trigger - Hall; 2 nõela hoorattal 180* tagant
Secondary trigge- Hall; nukkvõllil cam sync'ina
Lisad kasutuses - WB, EGT, shift-light.

Auto - GULF Porsche 924 racecar.
Pihustid - 295cc Bosch Low-Z
Süütepoolid - Bosch 2x2 wasted spark
VEMS'i versioon- 3.4
Firmware - 1.0.36
Primary trigger - Hall; 2 nõela hoorattal 180* tagant
Secondary trigge- Hall; nukkvõllil cam sync'ina
Lisad kasutuses - WB, EGT, flat-shift, shift-light.

Auto - BMW E30 Cabrio, M50B25 conv.
Pihustid - Bosch High-Z
Süütepoolid - 6x COP
VEMS'i versioon- 3.3
Firmware - 1.0.36
Primary trigger - VR, OEM 60-2
Secondary trigge- pole kasutuses
Lisad kasutuses - WB, EGT.

Auto - Honda Prelude 2.0 16v Turbo
Pihustid - 440cc Bosch High-Z
Süütepoolid - Bosch 2x2 wasted spark
VEMS'i versioon- 3.3
Firmware - 1.0.36
Primary trigger - Hall; 4-1 ratas
Secondary trigge- pole kasutuses
Lisad kasutuses - WB, EGT

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.06.2014 14:21 
Eemal

Liitunud: 03.03.2008 21:44
Postitusi: 17
Asukoht: Tartu
Tere,
Oskab keegi rääkida selle VEMSi elektrilise segusiibiri juhtimisest midagi. Otsisin seda netist aga ei leidnud muud kui ,et on võimalik. Mis väljundeid kasutab ja mida sisendiks sööb.
Ja kui VEMS saaks hakkama 2 taktilise mootoriga. Mul on paadi mootor 2 silindriline ja 2 taktine. Karpa asemele läks üks EL.segusiiber koos pihustiga.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.06.2014 14:39 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Saab, tellimisel tuleb ära märkida, mida tahad juhtida jne.

Mul hetkel ka üks kaatri mootor el. segusiibriga, millele hakkan vems`i installima.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.06.2014 15:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Täitsa huvitav oleks näha kahetaktilise seadistamist (Puudub kogemus) :) Kas küünlavõtme või widebandi abiga ? :-D

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.06.2014 20:30 
Eemal

Liitunud: 03.03.2008 21:44
Postitusi: 17
Asukoht: Tartu
Plaan on panna ikka seade ajaks lairiba.
Tellida aju ei plaani disainin ise enda jaoks sobiva PCB ja teen ainult need sisendid ja väljundid mis mulle vajalikud.
Sellepärast otsingi kirjandust selle kohta, ehk on sul mingit materjali jagada.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.06.2014 21:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Drive-by-wire tuleb tellides ära määrata ja see konfiguratsioon tehakse konkreetset gaasiklappi/mootorit silmas pidades. Kahetaktilist suudab vabalt juhtida.

Milleks selline aretamine? Võid tellida ainult plaadi ja niipalju jubinaid külge panna kui omal vaja läheb. Ma ei tea, kuidas sul on, aga see ~250 eurot valmis plaadi eest, kus kõik peale MAP sensori ja väljundtransside külge pandud, pole just palju?

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.06.2014 12:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Mõtlesin pigem seda, et mis segu sa 2 taktilisel oskad tagaajada kui erineval pöördel käib summutisse väga erinev kogus hapnikku....maksimaalse jõu osas veel kõige rohkem. Lisaks pole õliga bensiin lambdale just parim. Paadimootorid pole ehk nii kõrgelt forsseeritud kuid sikli mootoritel tekitatakse õige akende ja summuti seadega ja õhuinertsi abiga silindrisse ka ülerõhk....boost

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.06.2014 15:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Kahetaktilistel kasutatakse lairiba lambdat laialdaselt, aga sensor peab asuma summutipaunast tagapool vähendamaks pulseerimist.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11