BMW 730i R6 89a. heicom52

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
heicom52
Postitusi: 99
Liitunud: 24.09.2010 11:14

Re: BMW 730i R6 90.a heicom52

Postitus Postitas heicom52 »

Täna käib usin juhtmete paigaldamine :)
Pilt

Tegelikult on väike probleem,ei tea millised Audi pooli juhtmed on plussid ja millised miinused!
Äkki keegi oskab aidata!
Pool ise selline.
Pilt
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
Kasutaja avatar
heicom52
Postitusi: 99
Liitunud: 24.09.2010 11:14

Re: BMW 730i R6 90.a heicom52

Postitus Postitas heicom52 »

Tervist! Tänaseks on peaaegu kõik juhtmed ühendatud välja arvata paar asja mis tekitavad segadust.
Kas segusiibri juhtmed on mul õieti pandud? Seal kolm pruuni juhet,üks musta, teine einise ja kolmas oranži triibuga.
Pilt kuidas panin:
Pilt

Ikka pole leidnud infot audi pooli kohta,seal kaks pistikut valge ja pruun. kumb on plus kumb miinus?

Pilt
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: BMW 730i R6 90.a heicom52

Postitus Postitas murjam »

Kas äkki on pooli juhtmeid võimalik mõõta/vaadata originaaljuhtmestikust või leida täpsemat infot konkreetse pooli kohta (koodi järgi) netist?

TPS-i puhul ära ühenda suvaliselt "värve", vaid mõõda takistusi. TPS-il on 3 pin-i. Ühte läheb pluss (5V), teise mass ja kolmas on signaali väljund. Kui asendit liigutada, siis kahe pin-i vaheline takistus ei muutu. Need on üks 5V ja teine mass (üldjuhul pole vahet, kumba pidi ühendada, aga võid igaks juhuks kontrollida, äkki üks on TPS-i korpusega ühenduses vms). Üle jäänud pin ongi siis väljund, mis peab minema Megasquirti. Mass võta kindlasti Megasquirti sensorite massi pin-i alt ning 5V saad ka Megasquirtist.
Lauda nitro
Kasutaja avatar
heicom52
Postitusi: 99
Liitunud: 24.09.2010 11:14

Re: BMW 730i R6 90.a heicom52

Postitus Postitas heicom52 »

TPS on ise muidu selline,kus on kaks lülitit.
Tegin joonise ka :arrow:
Pilt
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
Kasutaja avatar
tilkur
Postitusi: 121
Liitunud: 25.08.2007 22:36

Re: BMW 730i R6 90.a heicom52

Postitus Postitas tilkur »

heicom52 kirjutas:TPS on ise muidu selline,kus on kaks lülitit.
Tegin joonise ka :arrow:
Selle "tps"-iga pole sul midagi teha.See peab olema potekas.Audi poolil kollane on +

Automaadi Tps on õige asi(ümmarguse pistikuga)
Kasutaja avatar
heicom52
Postitusi: 99
Liitunud: 24.09.2010 11:14

Re: BMW 730i R6 90.a heicom52

Postitus Postitas heicom52 »

Nüüd asi selge :-D Suured tänud Tilkurile!
Automaadi omal 6pin-i, 1.pluss 5v 2.mass 3.signaal ja ülejäänud kolm jäävad tühjaks :idea:
Nii saan mina asjast aru,kui testriga mõõta.
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
Kasutaja avatar
kilplane
Postitusi: 485
Liitunud: 29.04.2009 0:49
Asukoht: Tallinn

Re: BMW 730i R6 90.a heicom52

Postitus Postitas kilplane »

see mis pildil on tühikäigu lüliti. miks see teine lüliti on vajalik on naljakas. üldjuhul jõuab potekas lõppu ennem kui pedaal täiesti põhja jõuab.
juu siis midagi lülitatakse sellega, mis ei käi ajust läbi?
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt
Kasutaja avatar
heicom52
Postitusi: 99
Liitunud: 24.09.2010 11:14

Re: BMW 730i R6 90.a heicom52

Postitus Postitas heicom52 »

Kiire googeldamine andis vastuseks.
Mõlemad lähevad ajusse.
Vasak,pin-52, tps idle used for tps 0-5v sig
Parem,pin-53, tps wot used for +5v reference signal
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
Kasutaja avatar
heicom52
Postitusi: 99
Liitunud: 24.09.2010 11:14

Re: BMW 730i R6 90.a heicom52

Postitus Postitas heicom52 »

Tervist! Pole ammu midagi postitanud siia,vahepeal pole midagi olulist juhtunud ka.
Praegu möllan kollega kolm silindrit on kokku punktitud,need lasen tööjuures korraliku keevitusega kinni,siis saab ülejäänud kolm ära teha ei hakka oma mängu keevitusega jamama :-D
Aju pole veel seadistada saanud,kuna vahepeal on olnud kaablite ja arvutiga nu@@ :x

Kollele vaja teha WG torud veel. Wastegate,cooler ja pihustid peaks varsti kohale jõudma :-D
2015 Avalaksul tahaks ikka kohal olla 8)
Pilt

Pilt

Pilt
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
marion96
Postitusi: 104
Liitunud: 01.04.2011 21:08

Re: BMW 730i R6 90.a heicom52

Postitus Postitas marion96 »

Kena asi paistab siit tulevat. Mis seinapaksusega toru kolle tegemisel kasutad muidu?
Kasutaja avatar
heicom52
Postitusi: 99
Liitunud: 24.09.2010 11:14

Re: BMW 730i R6 90.a heicom52

Postitus Postitas heicom52 »

marion96 kirjutas:Kena asi paistab siit tulevat. Mis seinapaksusega toru kolle tegemisel kasutad muidu?
Tavaline Febist ostetud veetoru seinapaksusega 2,5mm.


WG tahan panna nii.

Pilt
Pilt

Hakkab see asi tööle nii :?: Ei viitsi asja keerulisemaks enam ajama hakata.
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Re: BMW 730i R6 90.a heicom52

Postitus Postitas Mardo »

Pilt
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: BMW 730i R6 90.a heicom52

Postitus Postitas murjam »

See, kas niimoodi saab boosti stabiilselt hoidma, sõltub mootorist, turbost, pööretest jne. Kõrgel pöördel on tootliku turbo ja hästihingava mootori korral madala boostiga kindlasti probleeme (boost kipub kasvama).

Samas, kui on plaanis pööret mitte väga kõrgele ajada, keerata veidi rohkem boosti ja mootori/turbo kombo täpselt kokku mängib, ei pruugi sellise asetusega mingit probleemi olla.
Lauda nitro
tanel12
Postitusi: 26
Liitunud: 19.11.2013 18:24

Re: BMW 730i R6 90.a heicom52

Postitus Postitas tanel12 »

Hetkel veel ju täitsa võimalik nurga alla ajada.
Kasutaja avatar
kaak
Postitusi: 142
Liitunud: 19.05.2009 12:53
Asukoht: tartumaa

Re: BMW 730i R6 90.a heicom52

Postitus Postitas kaak »

lisaks eelnevatele kommentaaridele:
Väga halb mõte on see, kui sunnid väljuvaid gaase tagurpidi kollektori torudes liikuma. 1, 2, 4, 5 torudel pole tuulutust, ning nendes olev rõhk on kõrgem kui 3, 6 torudes- seega liigub 3,6 torus iga tsükli ajal ka õhk tagurpidi. See tekitab kindlasti probleeme.
Programmeeritava juhtaju MS paigaldus ja seadistus. Parim kvaliteet Eestis.
55592369
Vasta