BMW 730i R6 89a. heicom52
Re: BMW 730i R6 90.a heicom52
Täna käib usin juhtmete paigaldamine
Tegelikult on väike probleem,ei tea millised Audi pooli juhtmed on plussid ja millised miinused!
Äkki keegi oskab aidata!
Pool ise selline.
Tegelikult on väike probleem,ei tea millised Audi pooli juhtmed on plussid ja millised miinused!
Äkki keegi oskab aidata!
Pool ise selline.
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
Re: BMW 730i R6 90.a heicom52
Tervist! Tänaseks on peaaegu kõik juhtmed ühendatud välja arvata paar asja mis tekitavad segadust.
Kas segusiibri juhtmed on mul õieti pandud? Seal kolm pruuni juhet,üks musta, teine einise ja kolmas oranži triibuga.
Pilt kuidas panin:
Ikka pole leidnud infot audi pooli kohta,seal kaks pistikut valge ja pruun. kumb on plus kumb miinus?
Kas segusiibri juhtmed on mul õieti pandud? Seal kolm pruuni juhet,üks musta, teine einise ja kolmas oranži triibuga.
Pilt kuidas panin:
Ikka pole leidnud infot audi pooli kohta,seal kaks pistikut valge ja pruun. kumb on plus kumb miinus?
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
Re: BMW 730i R6 90.a heicom52
Kas äkki on pooli juhtmeid võimalik mõõta/vaadata originaaljuhtmestikust või leida täpsemat infot konkreetse pooli kohta (koodi järgi) netist?
TPS-i puhul ära ühenda suvaliselt "värve", vaid mõõda takistusi. TPS-il on 3 pin-i. Ühte läheb pluss (5V), teise mass ja kolmas on signaali väljund. Kui asendit liigutada, siis kahe pin-i vaheline takistus ei muutu. Need on üks 5V ja teine mass (üldjuhul pole vahet, kumba pidi ühendada, aga võid igaks juhuks kontrollida, äkki üks on TPS-i korpusega ühenduses vms). Üle jäänud pin ongi siis väljund, mis peab minema Megasquirti. Mass võta kindlasti Megasquirti sensorite massi pin-i alt ning 5V saad ka Megasquirtist.
TPS-i puhul ära ühenda suvaliselt "värve", vaid mõõda takistusi. TPS-il on 3 pin-i. Ühte läheb pluss (5V), teise mass ja kolmas on signaali väljund. Kui asendit liigutada, siis kahe pin-i vaheline takistus ei muutu. Need on üks 5V ja teine mass (üldjuhul pole vahet, kumba pidi ühendada, aga võid igaks juhuks kontrollida, äkki üks on TPS-i korpusega ühenduses vms). Üle jäänud pin ongi siis väljund, mis peab minema Megasquirti. Mass võta kindlasti Megasquirti sensorite massi pin-i alt ning 5V saad ka Megasquirtist.
Lauda nitro
Re: BMW 730i R6 90.a heicom52
TPS on ise muidu selline,kus on kaks lülitit.
Tegin joonise ka
Tegin joonise ka
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
Re: BMW 730i R6 90.a heicom52
Selle "tps"-iga pole sul midagi teha.See peab olema potekas.Audi poolil kollane on +heicom52 kirjutas:TPS on ise muidu selline,kus on kaks lülitit.
Tegin joonise ka
Automaadi Tps on õige asi(ümmarguse pistikuga)
Re: BMW 730i R6 90.a heicom52
Nüüd asi selge Suured tänud Tilkurile!
Automaadi omal 6pin-i, 1.pluss 5v 2.mass 3.signaal ja ülejäänud kolm jäävad tühjaks
Nii saan mina asjast aru,kui testriga mõõta.
Automaadi omal 6pin-i, 1.pluss 5v 2.mass 3.signaal ja ülejäänud kolm jäävad tühjaks
Nii saan mina asjast aru,kui testriga mõõta.
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
Re: BMW 730i R6 90.a heicom52
see mis pildil on tühikäigu lüliti. miks see teine lüliti on vajalik on naljakas. üldjuhul jõuab potekas lõppu ennem kui pedaal täiesti põhja jõuab.
juu siis midagi lülitatakse sellega, mis ei käi ajust läbi?
juu siis midagi lülitatakse sellega, mis ei käi ajust läbi?
"fast , cheap and reliable...you can only pick two"
Re: BMW 730i R6 90.a heicom52
Kiire googeldamine andis vastuseks.
Mõlemad lähevad ajusse.
Vasak,pin-52, tps idle used for tps 0-5v sig
Parem,pin-53, tps wot used for +5v reference signal
Mõlemad lähevad ajusse.
Vasak,pin-52, tps idle used for tps 0-5v sig
Parem,pin-53, tps wot used for +5v reference signal
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
Re: BMW 730i R6 90.a heicom52
Tervist! Pole ammu midagi postitanud siia,vahepeal pole midagi olulist juhtunud ka.
Praegu möllan kollega kolm silindrit on kokku punktitud,need lasen tööjuures korraliku keevitusega kinni,siis saab ülejäänud kolm ära teha ei hakka oma mängu keevitusega jamama
Aju pole veel seadistada saanud,kuna vahepeal on olnud kaablite ja arvutiga nu@@
Kollele vaja teha WG torud veel. Wastegate,cooler ja pihustid peaks varsti kohale jõudma
2015 Avalaksul tahaks ikka kohal olla
Praegu möllan kollega kolm silindrit on kokku punktitud,need lasen tööjuures korraliku keevitusega kinni,siis saab ülejäänud kolm ära teha ei hakka oma mängu keevitusega jamama
Aju pole veel seadistada saanud,kuna vahepeal on olnud kaablite ja arvutiga nu@@
Kollele vaja teha WG torud veel. Wastegate,cooler ja pihustid peaks varsti kohale jõudma
2015 Avalaksul tahaks ikka kohal olla
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
Re: BMW 730i R6 90.a heicom52
Kena asi paistab siit tulevat. Mis seinapaksusega toru kolle tegemisel kasutad muidu?
Re: BMW 730i R6 90.a heicom52
Tavaline Febist ostetud veetoru seinapaksusega 2,5mm.marion96 kirjutas:Kena asi paistab siit tulevat. Mis seinapaksusega toru kolle tegemisel kasutad muidu?
WG tahan panna nii.
Hakkab see asi tööle nii Ei viitsi asja keerulisemaks enam ajama hakata.
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
Re: BMW 730i R6 90.a heicom52
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Re: BMW 730i R6 90.a heicom52
See, kas niimoodi saab boosti stabiilselt hoidma, sõltub mootorist, turbost, pööretest jne. Kõrgel pöördel on tootliku turbo ja hästihingava mootori korral madala boostiga kindlasti probleeme (boost kipub kasvama).
Samas, kui on plaanis pööret mitte väga kõrgele ajada, keerata veidi rohkem boosti ja mootori/turbo kombo täpselt kokku mängib, ei pruugi sellise asetusega mingit probleemi olla.
Samas, kui on plaanis pööret mitte väga kõrgele ajada, keerata veidi rohkem boosti ja mootori/turbo kombo täpselt kokku mängib, ei pruugi sellise asetusega mingit probleemi olla.
Lauda nitro
Re: BMW 730i R6 90.a heicom52
Hetkel veel ju täitsa võimalik nurga alla ajada.
Re: BMW 730i R6 90.a heicom52
lisaks eelnevatele kommentaaridele:
Väga halb mõte on see, kui sunnid väljuvaid gaase tagurpidi kollektori torudes liikuma. 1, 2, 4, 5 torudel pole tuulutust, ning nendes olev rõhk on kõrgem kui 3, 6 torudes- seega liigub 3,6 torus iga tsükli ajal ka õhk tagurpidi. See tekitab kindlasti probleeme.
Väga halb mõte on see, kui sunnid väljuvaid gaase tagurpidi kollektori torudes liikuma. 1, 2, 4, 5 torudel pole tuulutust, ning nendes olev rõhk on kõrgem kui 3, 6 torudes- seega liigub 3,6 torus iga tsükli ajal ka õhk tagurpidi. See tekitab kindlasti probleeme.
Programmeeritava juhtaju MS paigaldus ja seadistus. Parim kvaliteet Eestis.
55592369
55592369