Teen väikese uuenduse ka enda teemasse, midagi kosmilist progressi mõttes pole kahjuks oodata tehtud on keevitustööd kapoti all ja esiklaasi juures puhastatud rooste tehtud mõned keevitused. Auto on saanud alla coiloverid ja täis ring energy suspension polu pukse (ja nende vahetamine on pain in the ass, isegi kasutusjuhendisse oli vanade pukside eemaldamise juurde kirjutatud :this will take some time and patience). Lõpuks tundus kõige lihtsam viis gaasipõletiga puksi kumm ära põletada ja tikksaega metalli lehega puksi välimine metall läbi saagida ja haamriga välja. Vahetatud kõik sarniirid, roolivardad s14 omad, ja kõik stabikad, põhimõtteliselt on veermiku osas auto tutikas. Väikseks rõõmuks oli ka see et ühe auto all on vlsd differ, kuna polnud teadlik sellest et seal õli puudus (ca 200+300g oli), siis loodan et need 25 km, mis auto konna peal veeres pole seda tuksi keeranud. Ja üks küsimus veel mikskipärast oli ECU küljes ühele juhtmele pandud külge lisajuhe mis oli küll üüratult pikk ja jõudis peaaegu pagassi aga seal polnud kuhugi enam ühendatud, kas on keegi sellise asjaga kokku puutunud?
Rooli kardaani juures on vahetatud kummi puks alumiiniumi vastu.