Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 14:12

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 30.04.2014 23:01 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
Plaan hakata tegema oma kaherattalisel conversionit karpadelt pritse peale, kuid sealt tulekski kohe küsimus ette, et kuna mootor on õli/õhk jahutusega ja väntvõlli otsas ainult süüte jaoks 4 hambaline triger siis kas saaksin originaal andurit kasutades pritset juhtima panna ning samas kuidas saaks lahendada õhkjahutusega mootoril külmkäivituse?


Sealt edasi jah juba küsimus, et mis aju kasutada, kuna see peaks juhtima arvatavasti ainult pritset ja süüdet, kuid kas saab ikka 4 hambalise trigeriga hakkama või peab hakkama otsima mõnda treialit kes trigerwheeli teeks? Ms 2'l pidi mingi onverter käima, kuid kas mõni ilma lisavidinateta ka hakkama saab?

_________________
Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.04.2014 23:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
4ga tuleb toime, kui 1 hammas maha viilida ehk 4-1 jätta....kuid kui mootor on ÜSSis siis peaks andur vist hamba kohal olema. Megamanualis on vähemalt MSi osa kirjas kuidas 4-1te kasutdada. Tundub loogiline, et siis saab vaid TIME BASED reziimi kasutada mis pole aga kõrgepöördelise mootori jaoks parim. Mis on selle pilli kõrgeim pööre? Õhkjahutuse warmup pole probleem, kui ise umbes tead, kui kaua tal selleks kulub, et ta tavamapi järgi sõitma hakkaks. Paned temp anduri lihtsalt silindrist või plokikaanest nii kaugele, et see siis üle 70kraadi jõuaks kui ta enam eriti lisakütet ei vaja.
Mul on vapsee lõppu ribide vahele surutud ja warmup saab väga kiiresti otsa aga suurt muret pole....kui ei eksi nägin täna 186c temperatuuri :-D

EDIT: Logis oli koguni 223c temp :-D

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.05.2014 14:58 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
hetkel karpadega on piiraja kuskil 12500 pöörde peal, oda aga ei saa sellest aru, et miks maha viilima peaks ühe hamba? Muidu on esimese silindri hammas pikk:

Pilt

_________________
Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.05.2014 15:05 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Saad ehk normaalse triggeri teha ?

ja ajuks MicroSquirt
http://www.diyautotune.com/catalog/micr ... 94b2e32a5a

Terv


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.05.2014 22:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Kui plaanid kindlasti tsiklit ka turbotada, pane kindlasti "stand-alone"'na tööle, aga alati võid ka vaid kütust juhtida Megasquirtiga. Sellisel puhul saad jätta originaal süütemängu koos kõigega ja Megasquirtile võtta pööretesignaali süütepooli signaalilt.

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.05.2014 19:53 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
murjam kirjutas:
Kui plaanid kindlasti tsiklit ka turbotada, pane kindlasti "stand-alone"'na tööle, aga alati võid ka vaid kütust juhtida Megasquirtiga. Sellisel puhul saad jätta originaal süütemängu koos kõigega ja Megasquirtile võtta pööretesignaali süütepooli signaalilt.


Erilist plaani turbotada veel pole, kuid no sama arvasin ka oma e39 kohta, kuid nüüd tunnen, et ikka turbot kindlasti vaja.

_________________
Pilt


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11