Krt. kevad tuleb jälle sellise hooga
Vahepeal on jälle vähe ratast ehitatud ja lõpuks hakkab vist looma .
Vahepeal siis selgus,et eelmisel suvel Detjonni juures tehtud kaanetöö läks tiba peeti , kuna originaal klappe ei tohi vabsee ei soveldada ega kindlast mitte lõigata
Detjonn tahtis muidugi nagu ikka kõik uueks teha ja tunduski tookord,et kõik sai jube hea
Kuid sõitta sai ca 2000 km. ja sisselaskeklapid "kulusid" klapipesede kontaktpindadelt ära ja klapivahed olid kadund ja klapid tuksis kuna pealmine tugev kiht sai maha lõigatud/lihvitud ja seest tuli pehme kiht vastu
Samuti oli mootor õli võtma hakanud ja sinist ajama summist .
Tellitud sai siis sisuliselt parimad klapid mis turul saada - " Ferrea"sisselaskeklapid , kõik uued klapisääretihendid ja ka sätitud klapivahesid tiba suuremaks kiirete meeste juhendusel
Ent suurimaks muutuseks ületalve on siiski uue , teise generatsiooni Hayabusa juhtaju paigaldus ja kogu juhtmestiku vahetus/paigaldus
Ehk siis sellest rattast sai lõpuks õige turbokas kuna see aju võimaldab kasutada MAP andurit ja boost fuellingut
Lisaks igasuguseid muid toredaid funktsioone nagu näit. käigupõhist boosti juhtimist ja autoshifti ja logimist ja autotune jne.
Lähiajal siis Soome seadistama ja eks siis näis kas kõik toimib nagu peab
Viimased kolm aastat on ratas järjest võimsamaks ja kiiremaks läinud - loodetavasti see traditsioon tänavu jätkub
Deiv