4L Dsl. turbotamine.
4L Dsl. turbotamine.
Tervist.
Minu auto väga asfaldist ei mõõda, nimelt tegu toyota LC HJ61´ga.
4 liitrit ja 76kW.
Vällamaa foorumist leidsin et mingi K26.8 turbo läks peale. Sellele leidsin vaste Porsche. ehk sobib ka midagi muud.
Kes aitaks mul sellise projekti ellu viia? Käed on ottsas ja tööd teha oskan aga teinekord jääb tarkusest puudu.
Minu loogika üttle et kui paigaldada föön siis peaks ka ju kütet peale rohkem saama. Kuda ma seda teen? Pole kui pensukatel et kütte trõhu regulaator.
Plaani sain muidugi sellest et suured rehvid võttsid palju jõudu vähemaks ja küttekulu on mega.
Mootoriks on 2H kui Toyol on ka 12H mootor mis on sama plokiga ja turboga. Seda aga leid on suht võimatu.
Sai palju lolle küsimusi vast....
Tänan.
Minu auto väga asfaldist ei mõõda, nimelt tegu toyota LC HJ61´ga.
4 liitrit ja 76kW.
Vällamaa foorumist leidsin et mingi K26.8 turbo läks peale. Sellele leidsin vaste Porsche. ehk sobib ka midagi muud.
Kes aitaks mul sellise projekti ellu viia? Käed on ottsas ja tööd teha oskan aga teinekord jääb tarkusest puudu.
Minu loogika üttle et kui paigaldada föön siis peaks ka ju kütet peale rohkem saama. Kuda ma seda teen? Pole kui pensukatel et kütte trõhu regulaator.
Plaani sain muidugi sellest et suured rehvid võttsid palju jõudu vähemaks ja küttekulu on mega.
Mootoriks on 2H kui Toyol on ka 12H mootor mis on sama plokiga ja turboga. Seda aga leid on suht võimatu.
Sai palju lolle küsimusi vast....
Tänan.
Re: 4L Dsl. turbotamine.
Keegi ei oska vastata?
Millest alustama peaks?
Mingeid arvutusi, tabeleid lugema?
Millest alustama peaks?
Mingeid arvutusi, tabeleid lugema?
Re: 4L Dsl. turbotamine.
Kui ise tahad teha,pead palju lugema,seega keel peaks suus olema.
Leiab ka siit foorumist õpetusi,mõnest diislimehe teemast.
http://www.4x4.ee" onclick="window.open(this.href);return false; -st leiab ka äkki midagi ?
http://www.myturbodiesel.com/1000q/turbocharging.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Leiab ka siit foorumist õpetusi,mõnest diislimehe teemast.
http://www.4x4.ee" onclick="window.open(this.href);return false; -st leiab ka äkki midagi ?
http://www.myturbodiesel.com/1000q/turbocharging.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
-
- Postitusi: 285
- Liitunud: 16.03.2009 0:25
- Asukoht: Tallinn
Re: 4L Dsl. turbotamine.
Boschi pump? Leida mõnelt sarnase pumbaga turbotatud isendilt rõhukompensaator, mida enda pumbale kruttida saaks.
ECI
Re: 4L Dsl. turbotamine.
Tänud järgmiseõppematerjalu puhul. ingliskeelega saab hakkama. Paar päeva juba i8mud.com foorumit loetud.
4x4 meeselt ei tule sel teema lsõnagi.
Ja jah Boschi pump. Ehk seletab natuke lollimale mis see rõhukompensaator on ja kuidas toimib.
4x4 meeselt ei tule sel teema lsõnagi.
Ja jah Boschi pump. Ehk seletab natuke lollimale mis see rõhukompensaator on ja kuidas toimib.
Re: 4L Dsl. turbotamine.
Tee mõned pildid pumbas,ma yritan seletada siis mis tegema peab
Vaata austraalia foorumeid,neid mootorieid turbotatakse seal edukalt ja suht palju.
Vaata austraalia foorumeid,neid mootorieid turbotatakse seal edukalt ja suht palju.
Re: 4L Dsl. turbotamine.
Peale seda kui ma sõitsin tuttava diiselmersu tagaistmel, väidan ma, et sa oled täiesti õigel teel. Õige turbodiisel on ikka väga rets aparaat.
Karta on, et metsas hakkab ainult raud uue jõunumbri valguses järele andma.
Karta on, et metsas hakkab ainult raud uue jõunumbri valguses järele andma.
Re: 4L Dsl. turbotamine.
Jaan kirjutas:Peale seda kui ma sõitsin tuttava diiselmersu tagaistmel, väidan ma, et sa oled täiesti õigel teel. Õige turbodiisel on ikka väga rets aparaat.
Karta on, et metsas hakkab ainult raud uue jõunumbri valguses järele andma.
diislis peitub jõud
Black smoke....also the tires
Re: 4L Dsl. turbotamine.
Kahjuks ei olnud mahti pilti teha kuid õhta lambiga vaatasin üle et on hoopis DENSO pump._siim_ kirjutas:Tee mõned pildid pumbas,ma yritan seletada siis mis tegema peab
Vaata austraalia foorumeid,neid mootorieid turbotatakse seal edukalt ja suht palju.
Re: 4L Dsl. turbotamine.
Seda raua jama ma ei karda, olen rauatöö mees.Jaan kirjutas:Peale seda kui ma sõitsin tuttava diiselmersu tagaistmel, väidan ma, et sa oled täiesti õigel teel. Õige turbodiisel on ikka väga rets aparaat.
Karta on, et metsas hakkab ainult raud uue jõunumbri valguses järele andma.
Kuna auto on ehitus staadiumi stardijoonel siis tuleb eelnevalt kõik ideed ära katsetada ja proovida mis sinna sobib.
Re: 4L Dsl. turbotamine.
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
Re: 4L Dsl. turbotamine.
ka üks oskaja
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=39512" onclick="window.open(this.href);return false;
eks nõu oskavad ka anda,aga eks see pumba ümberehitamine see kõige keerulisem asi diislil on.
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=39512" onclick="window.open(this.href);return false;
eks nõu oskavad ka anda,aga eks see pumba ümberehitamine see kõige keerulisem asi diislil on.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA