Toyota GT4 ST185 (müüdud)

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
LordVampire
Postitusi: 394
Liitunud: 17.02.2009 22:55
Asukoht: Tallinn

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas LordVampire »

Lõhkumise pärast... talvel, suvel kruusal ja asfaldil kitsamates kohtades. Et rohkem autost kätte saada ja kahju ei oleks. Tahtsin ära proovida. Veel ei tea vastust, kas on autot või ei ole. Äkki ikka saab päriselt sõitma ka, siis ütlen. :) Skyline on kõva pill, eriti r32, ta asfaldi raja jaoks tehtud. Aga jah, ma veel ei kahetse midagi... :D Mul on veel mõtteid mida võiks proovida, puhtalt asfaldi raja autona ilmselt r32-e raske üle lüüa.
Vahepeal oli mõte subaru võtta, aga "telliskivi" juhitavus ja kastiprobleemid paljudel natuke tõmbas tagasi. Nagu ma ütlesin, et kui Celica GT4 ei tööta siis mõtteid on veel. Kiiret ei ole, nagunii supersportlaseks ei hakka :D
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas Kuuno »

ValgeKotkas kirjutas:Mitte paha pärast, vaid algusest peale ja nüüd eriti paelub küsimus - miks müüsid kingitusehinnaga maha täiesti töötava võibolla ühe maailma legendaarseima/parima auto ning nüüd tegeled sellise jamaga?

Palju motivatsiooni!
1.sest see oli hea ja õiglane tegu kuna antud masin oli mu unistuste auto :)
2.sest loodetavasti saab sellest skylinest jälle ehe rinka pill
3. jõulud olid silmapiiril
4.keskeakriis :P?

tglt jaksu selle autoga ja loodan et saame rinkal kokku suvel!
Kasutaja avatar
LordVampire
Postitusi: 394
Liitunud: 17.02.2009 22:55
Asukoht: Tallinn

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas LordVampire »

Tänud, Suvel üritab ikka rajal olla... :bb aga enne tuleb talv üle elada :D
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D
Kasutaja avatar
LordVampire
Postitusi: 394
Liitunud: 17.02.2009 22:55
Asukoht: Tallinn

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas LordVampire »

Uskumatu... eile pärast lõunat LÕPUKS jõudsid siiski ka saaled ära. Tarbetult kaua tulid, kui minu käest küsida, Aga tulid ära ja õiged asjad ja õiget mõõtu. Asi seegi :D


Pilt

Täna sai asi ette võetud. Eks natsa ikka sai põdetud kas mõõdud ikka tolekrantsis ja kõik ikka klapib, 0,025-0,06mm ainult tolerants.

Pilt

Pilt


Peab tõdema Detjonõšev ikka päris kenasti/täpset tööd teind väntvõlliga. kepsul oli vahe 0,026 ja raam saalel 0,029. Ja näpuga lükates käib ringi.

Pilt


Alt koos... eks homme teeb edasi, teha veel on :)
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D
Kasutaja avatar
Cofy
Postitusi: 130
Liitunud: 07.10.2012 1:22

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas Cofy »

Jõuad veel talvegi nautida :)
M50 stroker
Kasutaja avatar
LordVampire
Postitusi: 394
Liitunud: 17.02.2009 22:55
Asukoht: Tallinn

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas LordVampire »

Cofy kirjutas:Jõuad veel talvegi nautida :)
siuke mõte vähemalt on jah :D
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D
Kasutaja avatar
cb4_335
Postitusi: 647
Liitunud: 20.04.2012 23:39
Asukoht: Keila

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas cb4_335 »

Tegu on igati vinge masinaga. Olen korduvalt mõelnud GT4-ja ostust. Küll algselt igapäeva autoks ja nüüd vahel hobikaks. Kuigi on uuemat vaadanud, pole neil vist tehniliselt väga suuri erinevusi.

Gt4 jaga meenub alati mulle üks rajapäev raplas, kus igasugu viimase piiri evod ja stid olid rajal ning päeva lõpus oli kiireim mees ikka oma 90.a gt4-jaga :-D


Jõud :bb
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.
mms
Postitusi: 16
Liitunud: 01.01.2013 10:57

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas mms »

Minagi eelmise talve hakul 90 Gt-4 hankisin. Võin öelda seda, et juhitavus jääl on 5+. Kaalujaotus tundub täpselt sobivat, keskdiffer teeb oma tööd väga hästi, ka kässariga. Ainuke häda võrreldes levinud konkurentidega on suurem kaal. Tehnilises mõttes on ainsaks oluliseks puuduseks liiga kiire peaülekanne ja ses osas väga palju modifikatsioonivalikuid ei ole. Piikidega jääb 150 kw (0,5 bar) natuke lahjaks (3. käik), minul vahel labane manual boost controller - 0,7...0,8 bar rõhuga on juba üsna OK.

Kindlasti julgen soovitada pukside ja patjade vahetamist PUR jubinate vastu, saab täitsa täiskomplektina osta. Võin kontakte jagada.
Kasutaja avatar
LordVampire
Postitusi: 394
Liitunud: 17.02.2009 22:55
Asukoht: Tallinn

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas LordVampire »

:bb jaga kontakte :)
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas jeff01 »

Mis selle auto kaal siis on? 1400?
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
mms
Postitusi: 16
Liitunud: 01.01.2013 10:57

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas mms »

Minul on 1500 täpselt. Jäätmejaama kaalu peal kontrollitud :) Ei mäleta palju benssu oli, aga suurusjärk on see igal juhul. Vanad STI-d vist midagi pealt 1200? EVO-d küll ilmselt kah raskemad, aga nende üüberdifrid teevad oma töö. Jäärajakunnidest 323-d ja muud koledad 4WD väikeautod on täiesti omaette klass.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas jeff01 »

Klass omaette on nad vaid kaalus :) 2000a turbo subarut kaalusime ja kui ei eksi oli 1250-1270 äkki :roll: Reeglina on need visco /haldex / lülitava 4wd jne väikepunnid küll kerged ja nendega annab evode ja subarute vastu sõita kuid kuna 1 on ralliautoks loodud ja teist pmt kuritarvitatakse kui tal rattad ringi lastakse siis võid arvata kummaga lihtsam sõita on :-D Mul on ~1070kg 4wd auto ja püüan kah "ralliautode" vastu saada veidi väiksemat kaalu ära kasutades kuid kerge see pole. Kui tegelikult vaid 2 ratast veab ja keskdiffrit pole.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
LordVampire
Postitusi: 394
Liitunud: 17.02.2009 22:55
Asukoht: Tallinn

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas LordVampire »

Kui kaalu palju siis tuleb jõudu peale keerata :D
Kaalu tegelt saaks ilmselt alla ka vähe... kui kasvõi nahka-penkit välja visata, tagaluuk välja vehatada, uksed, tiivad... eks "tarbetuid" asju leiaks veel. Iseasi kas see töö seda väärt on.

Ülekannet/Kasti on ikka, välismaa foorumist lugesin, et mingite versioonide RAV4 kasti on kasutatud, 4.933 on final drive. 200km/h on aint siis tip kiirus.
Endal on valida kahe kasti vahel... St165 ja St185RC. Praegu panen st165 oma alla, carlos saintsi(RC) omal peaks 2käigu sünkrod vahetama, ja väikse hoolduse tegema. St165 kast on nagu tutikas. Aga ülekandeid vaadates, väga hull olukord ei tohiks olla.

1st 2nd 3rd 4th 5th Reverse Final Drive
ST165 3.583 2.045 1.333 0.972 0.731 3.583 4.285 (export3,933)
ST185 3.384 1.913 1.333 0.972 0.731 3.545 4.285
ST185RC 3.583 2.045 1.333 0.972 0.731 3.545 3.933
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D
twist
Postitusi: 84
Liitunud: 01.06.2006 17:28

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas twist »

Väga valusalt ka nüüd Celicat peksta ei tasu. ST205 ikka hoopis teisest puust elukas. +50hj, -150kg ja teljevahegi 20cm pikem.
Kui ST185 käitub libedal rajal väga raskelt ja audilikult, siis ST205 on juba suurte poiste(evo, sti) mängumaal.
Kasutaja avatar
LordVampire
Postitusi: 394
Liitunud: 17.02.2009 22:55
Asukoht: Tallinn

Re: Toyota GT4 ST185 LordVampire

Postitus Postitas LordVampire »

Jah ainult kui aasta arvu vaadata siis ST205 hinna poolest juba kollektsionääri auto. Siis juba evo või sti :)
Lõhkumiseks ja treilapilliks võib ju parempoolse rooliga 205-e võtta soodsalt... mulle tundub st185 just paras.
Viimati muutis LordVampire, 07.02.2014 12:49, muudetud 1 kord kokku.
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D
Vasta