12 klappi 2,8 on 128kw
12 klappi 2,9 on 140kw
24 klappi 2,8 on 150kw
24 klappi 3,2 on 173-180kw
24 klappi 3,6 on 190-220kw
Kõige nõrgemat turbotades jääb tulemus originaal aju ja sisuga vast sinna 3,2se jõudude vahele.
VR6e koledaid kolbe modides või välja vahetades ja aju remappides on reaalne ka 3,6se jõud kenasti kätte saada.
VR6 sobib vaid oma originaal kasti otsa ja need pole kahjuks just tugevad, see on ka põhjus miks ma oma 2,9sast turbotada ei soovi. Lisaks on vabalthingaval omad võlud ja plaan on ehk suvel kui jõust puudu hakkab jääma ITB-d ja progeaju paigaldada ja 160-170kw välja ajada. 2,8sasel on sisse-väljalase päris kohutavad. 2,9sasel sisselase veidi parem ja seda kasutatakse tihti 2,8sasel aga siiski kole on see lugu seal.
Valvetrain tundub päris tore sest vaevalt, et keegi seal midagi muutnud on peale aju ja 8000RPM All Day Long ja hääl läheb päris vahvaks kui sisse/väljalase on vabad....puhub kui turbokas tagant.
Küttekulust niipalju, et täispaagi, neliveo ja minuga autos kaalub auto 1150kg ja maanteel ühtlaselt 100km/h sõites on reaalne hetkekulu gramm alla 7L/100km kohta. Igasugused külmkäivitused ja möödumised lisavad vast 2 liitrit kuid 22L paagiga tuli Haapsalu-Tartu (~260km) ots kenasti välja. Kusjuures linnas on võimalik sama ökolt sõita kui maanteel (Väldin muidugi tipptunde kuid VR6 armastab ~60-70nega viiendaga laskmist) Samas kui lumi maha tuli ja vaid funnisin saab nibin nabin 100km paagitäiega ehk 20+/100km
Mul ei tule kasutajanimi meelde, kuid keegi paigutas audile VR6e pikkupidi peale ja puhus miski 500hp?