Saan ka lõpuks siia foorumisse oma auto teema teha
Nimelt tegu 1995a bmw e36 compactiga, mis veeres tehasest välja 1.8 103kw mootoriga. Tehase listis korralikult varustust ka juba, aga mis pole tegelikult üldse oluline antud hetkel enam.
2013 valmis selle kere peale üks kõrge surveastmega m50b30 stroker, mis maaülikoolis dünos mootorist 197KW ja 364NM. Kuna süües kasvab isu ja vabalthingavast seda isu rahuldada ei suuda, siis otsustasin hakata ehitama turbomootorit. Esialgne plaan oli küll m50 mootor üle laadida, seda siis 3.0 töömahu juures, aga kuna pealkirjas mainitud mootor tegelikult juba kaua aega tagasi mõttes olnud, siis otsustasin USAst Eikki kaudu tuua hoopiski selle mootori ning seda ehitama hakata.
Esialgne plaan on sõita täiesti stock sisuga ja vaadata mis jõuga kannatab liikuda
Turboks on valitud Holseti HX52, mis ilmselt lubab sellest mootorist ka ilusaid numbreid välja võluda
Hetke seisuga tegelen bmw käigukasti siirdamisega 2jz külge ning hiljemalt veebruari lõpus peaks saabuma ka karteripõhi, ehk siis saab juba mootori kere peale paigutada.
Kogu seda nalja hakkab ilmselt juhtima MS ning toitma vähemalt 1000cc pihustid, kui mitte suuremad.
Kuna külglibisemine praegu popp teema, siis sai autol ka rattad rohkem keerama pandud ja tänavale peaks sellest piisama
Pidurid saavad ka upgradei brembo 4 kolviliste supportite ja 315mm ketaste näol. Kogu jõu aitab ratasteni suunata typ188 LSD, mis tuleb samuti uuendada ja lukku suurendada. Vedrustuse osas on hetkel reguleeritavad Koni amordid. Kuna finantsiliselt ei luba ühe/kahe kuuga kogu kraami kokku osta, siis sujub ehitus vaikselt, aga tuleval suvel tahaks ikkagi mõned tiirud juba sõita ja tunda mida see 2jz endast kujutab.
Mõned pildid ka