C20xe nukkad

Kogu jutt N/A autode dünaamika paremaks muutmisest.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
Truu
Postitusi: 4
Liitunud: 04.01.2014 21:56
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

C20xe nukkad

Postitus Postitas Truu »

Palun abi ...kas 276° on originaal või ei ? Ja kui ei siis mis on originaal.
plönn
Postitusi: 56
Liitunud: 06.01.2010 16:27
Asukoht: Tartu

Re: C20xe nukkad

Postitus Postitas plönn »

Interneti järgi on originaalid:
252°@ >0.1mm tõusul
214°@ >1mm tõusul
max 9.5mm

Enda originaalide pealt mõõtes on max tõus tõesti 9,5mm. Kraade ei viitsi mõõta - laua peal ja koduste vahenditega väga täpset infot niiehknii ei saaks.
rats
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: C20xe nukkad

Postitus Postitas jeff01 »

Ei tea kas puuduolevad 24 kraadi võib kuluda 0,1 mm avamiseks ja sulgemiseks? kummaski suunas siis 12kraadi....arvan, et seda on liiga palju ja tegu pole stock nukaga.
Adverticed durationiga pingutatakse tihti üle nende kraadidega küll aga kas just niipalju.

Soovitan klapitõusu mõõta sest vähemalt vw maailmas on kõigil aftermarket nukkadel ka suurem tõus kui stockil.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
Truu
Postitusi: 4
Liitunud: 04.01.2014 21:56
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: C20xe nukkad

Postitus Postitas Truu »

Peaks sellel nädalal saama kätte sellise mootori millel on peal nukad:

> Öffnungslänge: 280°
> Hub max.: 11,2 mm
> Hub OT: 1,98 mm
> Spreizung: 110°
> Grundkreis:34 mm

eks paistab mis teema on. ;)
Hea oleks, kui ülemine osa istuka minu alumise osaga kokku.
Plokk ja vänt on ära lihvitud ja uued pool-sport kolvid ( surveastega 11,6)

Sitemal juhul hakkavad nad riidlema ja klapid ja kaolvid saavad sõpradeks.
Või kas seda saaks kuidagi välja arvutada :?:

:idea: plokikaan ei ole lihvitud maha, kolvid aga selle võrra kõrgemad keskelt.
Manused
kolvid.JPG
kolvid.JPG (42.71 KiB) Vaadatud 19303 korda
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: C20xe nukkad

Postitus Postitas jeff01 »

Kuna koostades on lihtsam mõõta kui arvutada siis seda ka kasvõi plastiliiniga tehakse enne kaane peale kruvimist.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
tõnisson
Postitusi: 17
Liitunud: 03.09.2013 16:04

Re: C20xe nukkad

Postitus Postitas tõnisson »

Mõõta saad näiteks nii, et paned mõõtmiseks klapivedrude asemele mingisugused pehmemad vedrud, mida sõrmega jaksab kokku suruda.
Mõõtma peaks ennem ja ka pärast kolbi ülemist surnud seisu. Nii vahemikus 15 kraadi enne TDC kuni 15 kraadi peale TDC.
Kui on hüdrotõukurid, siis neid ei saa kasutada, ise olen sellisel juhul treinud mõõtmiseks ajutise tõukuri.
Nukk on pehmete vedrudega paigas, siis keerad mõõdetava silindri näiteks 15 kraadi enne kolvi ülemist surnud seisu.
Mõõdad ära palju klapp veel avaneda saaks, enne kui vastu kolvi läheb.
Keerad vändast mootorit mõned kraadid edasi ja mõõdad uuesti, kuni leiad koha, kus kolb ja klapp kõige lähemal üksteisele on.

Plastiliiniga saab ka enamvähem täpselt tegelikult. Pane törts õli klappide peale ennem, et plastiliin klappide külge kinni ei jääks.

Väljalase tahab suuremat vahet saada kui sisselase. Sisselaskel on vähem võimalust perse kukkuda, kuna ta on alles värskelt natukene avanenud kui kolb üleval surnud seisus on ja siis kolb liigub juba kiiresti eest ära ja klapp jälitab kolbi.
Väljalase aga peab niiöelda põgenema kolvi eest.
Vasta