Teen siis enda masinast ka siia teema. Autoks siis seat leon mida veab edasi 1.9tdi 110kw mootor ja otseloomulikult 4 vedu, et talvel ikka nalja ka saaks. Kuna seda autot on vaevanud kogu aeg mingid turbo vead siis ja otsa on saanud juba 2 originaal turbot siis eelmine kevad sai peale pandud 3.0tdi bmw turbo gt2260v mis aga ei toimetanud nii nagu vaja. Seda räägitakse ka välisma foorumites ,et see turbo ei sobi kohe mitte 1.9tdi masinale vaid sobib suurema litraasiga mootorile. Kuigi sai kohe algul otsitud audi turbot gtb2260v mis on mõeldud 3.0 tdi 176kw siis saigi see lõpuks leitud. Kuna 4 vedusel on ruumi vähe siis nagu ka eelmise turboga tuli ka teha audi turbole torukolektor mis sai siis nüüd valmis. Vaja on veel teha 3 Down pipe ja võimalik ,et lõpuni välja sirge 3 toru hetkel küll 2,5 tühitoru otsast lõpuni aga eks paistab kuidas aega ja raha on.
Kuna autol olid ka pihustid juba otsakorral ja eestis oleks remont läinud mingi 800+euri sai otsustatud pigem juba suurematele otstele ehk siis 120% suuremad kui tehase omad. Nukk oli samuti kulunud ja tellisin saksamaalt uue sport nuka. Selline küsimus ka veel kas kulunud nukkvõll võib uued hüdrotõukurid ära kulutada? Sai 2a tagasi pandud uued tõukurid ja nüüd olid need nii kulunud ,et ühel oli lausa auk sees.
See aasta tahaks veel kere remonti tegema hakata kuna vasak tiib on läbi ja värv on siit ja sealt pleekinud ja kole.
Autol all siis coilover vedrustus ja asa ar1 veljed mis on 18 tollised. Tehasest on veel autol tehase spoiler ring ja poolnahk istmed.
turbo, pihustid ja nukk
turbo ja kolektori sobitamine
uus vs vana kolle