Turbo masinate vahele ka mõni kompressor mootor siia.
* Eaton M62
* Suurem cooler db-hp st
* Autogauge smoke boost gauge
* Innovate MTX-L wideband kit
* Ms2v3 juhtaju
* BBM billet fuel rail
* 2,5" summuti otseläbi Simonsi reso ja pütiga.
* FK reguleeritavad amordid
* 60/40 Madaldus vedrud
* 17" rattad 215/40 ZR17 rehvidega.
Corrado G60, välja veerenud 89 aastal.
Koheselt peale ostu sai orginaal laadur eemaldatud, lihtsalt ei tahtnud sellega tegemist teha. Peale läks Eaton M62 kompressor, mis orginaalis pärit mersu pealt. Tootlikus on võib olla grammike parem orginaal rihmarattaga ning lisaks hooldusvaba. Tuli see tuttava käest ja oli remonditud (uued laagrid ja õli). Praegu on orginaal rihmaratas, orginaal magnet siduriga. Sidurit juhitakse läbi relee ja signaali saab geneka ergutusest. Õhutorustik on "ajutine" lahendus. Mustast materjalist ja kompunnitud orginaal torustikuga kokku. Kindlasti peab ümber tegema.
Fk amordid on oma odava hinna kohta ülihead asjad( Koos alega tulid vist ca 10 eur tükk kätte, tutikad :D) Ta- technix teisel autol põrkas ja tegi muid lollusi. FK ei põrka, aga samas on jäik. Hoopis teine sõidumugavus. Samuti on eest rattakalded krutitud võimalikult negatiivseks. Kurvisõidul on vahe suht öö ja päev.
Kuna sisse- ja väljalaske flantse polnud, tuli need ise teha. Ei midagi üüber ilusat, aga teevad oma töö.
Cooler on db-hp- st , mõõte hetkel enam ei mäleta peast. Orginaal G60 vahejahuti suhteliselt väike ja ebaeffektiivne.
Cooler ja torustik läks mustaks, ei ole liigset tähelepanu vaja.
Kapotialt vaatab selline pilt vastu.
Kuna see ikkagi hobiauto, siis saab ka sihtotstarbeliselt kasutataud aegajalt.
Kompressori huilgamisest saab aimu siit:
http://www.youtube.com/watch?v=v1-yCRtM6zABoosti puhub 0,5 bar piirajas.
Nüüd kuluks ära MS ja väiksem rihmaratas. Sellest ka küsimus, et kes võiks saada hakkama väiksema rihmaratta valmistamisega?? U. 70mm läbimõõduga, siis peaks 1 bar puhuma arvestuslikult. Seda muidugi enne progreaju installi teha ei saa.
Samuti kelle poolde peaks pöörduma kütuselati asjus? Orginaalis plastmassist latt, aga oleks vaja metalsemat.
Segukellaga saab hästi aru ka antud aju eripärast, mida kutsutakse digi-lag. Põhjagaasiga läheb 2-3 sekundit aega, et aju ennast rikkaks keeraks. Alles enne piirajat näeb 12 kanti segu. Seetõttu ka paljud turbotatud g60- ed sulavad.