Raceboy kirjutas:DioX kirjutas:Minu custom kollektor kah veits valesti tehtud ja ei ole kõige parema voolavusega.
Super sobib suht häst tänavale hinna poolest on odavaim ja spoolup ei ole kah kõige hullem.
Kui kollektor on valesti tehtud, siis divided kojaga spoolib kehvemini kui single kojaga eeldusel, et muud asjad on samad.
Siin näide HX40 2liitrise Saabi mootori peal, 1,5 bar'i @ 3200 rpm:
http://www.youtube.com/watch?v=Jl_JjCl6PGY" onclick="window.open(this.href);return false;
Ei usu,et see reaalne on :D
Ja auto armatuur on fordi oma.
Mina valiksin ja valisin hx35 superi 8-se kojaga nagu tarzic rääkis. Kpt.Trumm ehk Andre Raud tegi kollektori ka väheke väiksemast torust kui peaks,et kiiremini spooliks. Kui nüüd progetav aju tuleb siis peaks teoreetiliselt veel varem selle spoolima saama, kuna originaal ajuga alguses segu jube rikkas praegu.
Kas väljalaske torude pikkus ja läbimõõt mõjutab spooli?
On keegi ise konkreetselt sellega kokku puutunud?
Rõhutan sõna ISE
Teoriaat olen palju kuulnud ja väga erinevat,aga näidet elust enesest pole kuulnud ega näinud.
Ise arvan,et kollektor peaks ikka väheke suurema läbimõõduga olema,et mootor paremini hingaks, turbo koda võtab ju nagunii ühepalju gaase vastu ja ei teki nii palju tagasi survet mootorile.
Ise mõtlen,seda selle näol,et oma diisel auto peal vahetasin kollektori oluliselt suurma tüki vastu ja hx35e ka suurema vastu,ning kui sai suurele turbole väiksem kuumkoda siis spool on võrdväärdne originaalis oleva hx35ga.