KaroK kirjutas:
Programmeeritav juhtarvuti on hea sellepärast, et kui oma süsteemi valmis saad ja endale selgeks teed, siis püsib see alati "raua" muutustega kaasas - pane mootor kasvõi vastu päeva ringi käima, või juhi kodust gaasikatelt või tee koerakuudile nina niiskusest sõltuv tuulutusluuk.
Põhimõtteliselt on tegemist arvutiga, millel on auto mootori juhtimiseks lisatud mõned suurema võimsusega transistorid ja kirjutatud tarkvara, et autoinimesed ka sellest aru saaks - võid ise ka tarkvarale uusi ridasid kirjutada, kui piisavalt pädev oled - kui ei ole, ootad mõne kuu ja laed netist uue VemsTune alla.
Vemsil on 2 detonatsioonianduri sisendit juba ammuammu.
Programmeritavatele juhtarvutitega saad juhtida nitrot, veojõukontrolli, jahutusventilaatoreid, veepumpa, turbo rõhku jms.
Saad kasutada flatshifti(käiguvahetus jalga gaasipedaalilt tõstmata), launchi (stardipöörete piirik)
Saad lisada ekraani, mis sul kõik mootori tööparameetrid näidikupaneeli kuvab.
Salvestada sõidu andmeid mälukaardile - kõikvõimalikud andurid: GPS koordinaat, külgjõud, kasvõi rehvirõhk.
Lisada vabalt immobilaiseri.
Vaadata ja juhtida kõike androidiga varustatud seadmega juhtmevabalt.
Lisaks kõikvõimalikud juhtimisloogikad, mis ühest...mitmest parameetrist sõltuvalt muudavad teisi n. käigust sõltuv turborõhk,...
JNE...
Tutvu erinevate juhtarvutite funktsioonidega, enne kui midagi järeldad/eeldad/arvad.
Terv
Tänan omaduste välja toomise eest.
1. Nitrot ei taha/julge kasutada.
2. Veojõu kontrolliga võid jääraja peal hulluks minna - sama kehtib ka ESP kohta ja ABS-i kohta.
3. Mootori jahutust juhitakse juba tem. anduri pealt ja lisaks saab vajadusel otse vendi sisse lülitada. (mulle sobib)
4. Vee pump on mehaaniliselt juba tehasest juhitud. (mulle sobib)
5. Turbo rõhu juhtimise vajadus puudub.
6. Sõidu ajal pole isegi olemas olevaid näidikuid aega vaadata - seega ekraan, millelet infot näeks on ka eba vajalik. (õli temp, õli rõhk, laadimine, vee temp ja muud tehasest küljes olevad näidikud ja ohu tuled toimivad ideaalselt)
7. Sõitmise andmed (mis iganes näidud siis - nagu eespool nimetatud g-jõud kas või, ei tunne neist puudust)
Seega on minu järeldus see, et jätkuvalt proge aju paigaldamine on mõtetu ressursi kasutamine. Kui tekib probleeme hetkel oleva ajuga mootori juhtimisel, siis ennem pöördun prj-i poole, kes siis peaks juttude järgi olema võimeline orginaal aju timmima.