murjam kirjutas:Lihtsalt vahemärkusena, et originaalajuga pihusteid vahetades ei saa kindlasti enam kompuutri kütusekulu näitu uskuda. Mille põhjal kompuuter Sinu arvates kütusekulu arvutab? Just - ta täpselt teab, milliseid pihusteid ta stock-is juhib.
Üldiselt tundub mullegi originaalajuga millegi põhjalikum muutmine ikka väga umbes torkimisena. Õiget tagasisidet tulemusest ega võimalusi lihtsalt seadistada ei ole.
Pihusti asjaga panid sa puusse sellega, et pihustid mis originaalis on ja need boschi(volvo) pihustid on phmt samade näitajatega va see, et ühed on madala- teised kõrgeoomised.
Pihustist tuleb informatsioon, kui avatud pihusti toll hetkel on ja kui tootlikuse numbrid on samad mõlemal pihusti varjandil siis miks ta peaks seda valesti arvutama? Nende pihusti erinevused on ainult takistus ning boschi omadel on 1 pihustus augu asemel 4. Ja kui eelmised pihustid kusesid - iga kui viimane ja seda igas olukorras, siis ma ikka usun pigem enda juttu et küttekulu on vähenenud ja mul ei ole väljalase sõna otseses mõttes põlemata kütust enam täis. Tegemist ei ole säärase muudatusega, et mul olid ennem 400 pihustid ja nüüd on 1000sed.
Ja kohe kindlasti pole ennem mingit proge aju mõtet sellele mootorile panna, kui süüde pole ehitatud elektrooniliseks ehk poolide peale! Originaal Audi ajuga (mitte praegune hitachi) kui ehitada poolide ja s2/s4/s6 aju(motronic) peale nagu Enamus inimesi maailmas ja ka Eestis teevad vanema turboga või ilma Audi puhul, kuna palju parema tagasiside annab just motronic aju kui mingi MS 1 seeria pläust, kuna viimane pole audi r5'ga lihtsalt kokku loodud, alustades juba sellest et detoandurid ei suhtle perfektselt ajuga ja seal on veel palju agasi. Terve s2forum on seda informatiooni täis ja samuti motorgeek.
MS'il pole pealegi paljusid funktsioone mis aga motronicul on, lihtsalt peab teadma mida sa teed mitte ei avasta kohvi ja sarvesaiakese kõrval kuidas proge aju töötab.
See närvi ja küttekulu mis sa raiskad selle MS1 õppimise peale on võrdväärne(kui mitte suurem ja ilmselt ka on) sellega, kui ehitada mootor uue süütesüsteemi peale ja vedada see motronic aju koos juhtmestikuga sinna armatuuri alla ning maksta inimesele(200-300) kes oskab originaal aju perfektselt seadistada ja reaalselt saab ka paika selle. Ning see summa ei lähe esimeste arvutuste kohaselt sinna 1k€ juurde. Aga muidugi on alati hea õppida ise uut asja, et eks see iga inimese enda otsustada ole kuidas teha.