Hooratta kergemaks treimine turbomootoril
Re: Hooratta kergemaks treimine turbomootoril
oleneb treialist, kui treida vale tera või kiirusega või on hooratas sepistatud nagu minu autol oli siis on üsna tõenäoline et hakkab pingis lainetama ja kuigi pind paistab OK siis tegelikult ta seda pole.
Kui pole sepistükk siis õige kiirus + hea tera ja väga korralik mikromeetriga üles rihtimine ning asi saab hea ka tasakaalustamata. Pöördeid tõstmata ei juhtugi midagi, kui pöörded üle 9000 ajada rääkimata 10000 siis kiiremini hakkab ka väikse tasakaalustusvea tõttu kuluma hooratta poolne raamsaale ning valu saavad hooratta poldid ning, kui need on niigi ebapiisava tugevusvaruga võivad need venida või puruneda.
Kui pole sepistükk siis õige kiirus + hea tera ja väga korralik mikromeetriga üles rihtimine ning asi saab hea ka tasakaalustamata. Pöördeid tõstmata ei juhtugi midagi, kui pöörded üle 9000 ajada rääkimata 10000 siis kiiremini hakkab ka väikse tasakaalustusvea tõttu kuluma hooratta poolne raamsaale ning valu saavad hooratta poldid ning, kui need on niigi ebapiisava tugevusvaruga võivad need venida või puruneda.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: Hooratta kergemaks treimine turbomootoril
No krt seda teb kas on tühi töö või ei,aga oli mul seal mootori küljes teise moto hoorattas ja selle vibra oli küll tunda nyt kui on küljes see tehtud ja tasakaalustatud hooratas on see vibra läinud.Tehasest tulevad nad vist koos vändaga tasakaalustatuna.Ise vaatasin ka trei pingis ,et sittagi ei vibra see aga kui sain tasakaalustamisest kätte oli ikka näha ,et on vaeva nähtud.Mina olen rahul ja ei kahetse.
Re: Hooratta kergemaks treimine turbomootoril
Ma olen tasakaalustanud treitud rattad normaalses rehvipingis kuna needki suudavad paari grammi täpsusega öelda kus ja mis tegema peab.
100 euri on jah päris karmilt makstud.
100 euri on jah päris karmilt makstud.
Re: Hooratta kergemaks treimine turbomootoril
Olen rehvipingis üritanud kuid ilmselt on vaja miskid õige offseti jupid treida sest too pink viskas vaid errorit....ehk oli veisi kaugemale otsa vaja viia hooratas.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: Hooratta kergemaks treimine turbomootoril
Krt ma olen sellisel seisukohal kui asi on korralikult tehtud siis pole see hind väga hirmus.
Re: Hooratta kergemaks treimine turbomootoril
ok.kuidas see asi on?kui väntvõll on tehases tasakaalustatud ja ostan uue hooratta mis on samuti tasakaalustatud.kas siis mõlemad koos oleks ka mõistlik tasakaalustada?
Re: Hooratta kergemaks treimine turbomootoril
Paljudes kohtades on vanad pingid, kus saabki neid asju vaid koos tasakaalustada. Kui vända otsas on vibration dumper võiks ka see otsas olla ja on tehtud ka koos sidurikorviga kui asi on korralik ja kindel, et jääb seal kestma.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: Hooratta kergemaks treimine turbomootoril
Väike s kirjutas:No krt seda teb kas on tühi töö või ei,aga oli mul seal mootori küljes teise moto hoorattas ja selle vibra oli küll tunda nyt kui on küljes see tehtud ja tasakaalustatud hooratas on see vibra läinud.
Mis hetkel see vibra tajutav oli, kas siduriketas läks uus koos uue hoorattaga? See vibra jutt tundub rohkem sellise veana, et kasti paigaldades puhkas keegi kätt sellel hetkel kui võll nuudis juba oli, aga kast polnud vastu veel tõmmatud. Siduriketta südamik paindub ja siis hakkab viskama.
Re: Hooratta kergemaks treimine turbomootoril
Vibra tuli sisse kuskil 4 tuhande ja 5 tuhande juures ja vahel.Ja just oli tunda seda normaalselt sõites 5 käiguga lõid laba ja selline vibra tuli sisse.Ketta ja korvi viga see polnud ja sellist käetoetamist pole kah harrastanud kui olen kasti vahetanud.Nyt läks tasakaalustatud hooratas sisse ja sama siduri komplekt mis oli vana asjaga ja pole mingit vibra enam..
Re: Hooratta kergemaks treimine turbomootoril
Kui sul suksul tuleb vibra sisse alles 5nda käiguga siis hakka otsima esiveolise puhul surnud veovõlliliigendit (tavaliselt sisemine liigend) , tagaveolise puhul aga kardaani leevendusmuhv on väsinud.
Kui mõtlema hakkad siis miks esimese 4 käiguga ei teki pöörete juures vibrat. Kas hooratas on "isetasakaalustuv" madala käiguga.
4tuhat kuni 5tuhat pööret teevad sul sul sageduseks 200 kuni 300 hertsi ja seda sa tunned roolilt küll. Aga seda pead sa tundma ka esimese 4 käigujuures. Kui selline vibra on juba salongis tunda siis 8000p/min juures kipub asi tuppatulema.
Kui mõtlema hakkad siis miks esimese 4 käiguga ei teki pöörete juures vibrat. Kas hooratas on "isetasakaalustuv" madala käiguga.
4tuhat kuni 5tuhat pööret teevad sul sul sageduseks 200 kuni 300 hertsi ja seda sa tunned roolilt küll. Aga seda pead sa tundma ka esimese 4 käigujuures. Kui selline vibra on juba salongis tunda siis 8000p/min juures kipub asi tuppatulema.