Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 29.03.2024 1:54

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 83 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: VEMS-omadused
PostitusPostitatud: 12.08.2013 12:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Tarkvaraversiooniga 1.2.14 release note'ist võib lugeda sellist huvitavat rida:

Tsiteeri:
*Electronic DC-motor based throttle with 2 pedal-sensors and 2 throttle-sensors


Ehk siis drive-by-wire toetus. Tegemist testversiooniga, aga progress sellegipoolest.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VEMS-omadused
PostitusPostitatud: 04.11.2013 14:18 
Eemal

Liitunud: 25.08.2008 12:44
Postitusi: 256
Asukoht: Tartu
Audi 2.7 bi-T v6 mootor
Kas Vems saab hakkama 2 muutuva ajastusega nukkvõlli juhimisega ( kummaski kaanes on 1 elektrooniline ketipinguti ning halli andur) ?
kasutusse tuleks võtta kumbki nuka juhtimine + halli andur + väntvõlli aseniduandur?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VEMS-omadused
PostitusPostitatud: 04.11.2013 15:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Kui ühes mootoripooles on nukkvõlliandur sisselaske- ja teises väljalaskepoolel, siis saab küll.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VEMS-omadused
PostitusPostitatud: 05.11.2013 10:44 
Eemal

Liitunud: 25.08.2008 12:44
Postitusi: 256
Asukoht: Tartu
Nukkvõlli asendiandur mõlemas pooles sama nuka küljes.
Mingi variant peaks siiski olema Vemsiga antud v6 mootor tööle panna?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VEMS-omadused
PostitusPostitatud: 05.11.2013 11:38 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Kindlasti on.
Sul on arvatavasti on-off tüüpi muutuv ajastus. Seal pole vaja kontrollida, kuhu asendisse(mitu kraadi) nukk pärast keeramist jäi.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VEMS-omadused
PostitusPostitatud: 05.11.2013 11:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Sel juhul pole mingit probleemi. Muutuva ajastusega (pidevalt varieeruv) nuka puhul on vaja teada, mis asendis täpselt nukkvõll on, seetõttu nt BMW S50B32 mootori väljalaske nukal ka kuus hammast.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VEMS-omadused
PostitusPostitatud: 05.11.2013 18:53 
Eemal

Liitunud: 25.08.2008 12:44
Postitusi: 256
Asukoht: Tartu
Tõenäoliselt jah on-off tüüpi ajastus.
Väljalaske nukkvõlle liigutatakse mootoririhma abil ning need on paigal. Klapid( pingutid) reguleerivad aga keti pingsust ning seeläbi sisselaske nukkvõllide asetust. Sisselaske nukkade teises otsas olevad nukaandurid annavad aga tagasisidet ajule.
Ideeliselt siis peaks saama ka Vemsiga asja jutida :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VEMS-omadused
PostitusPostitatud: 11.02.2017 12:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Et ei paistaks nagu VEMS arendus paigal seisaks, siis mõningad märksõnad viimastest lisandustest: Lisan vaid põhilisemad uuendused, väiksemaid on liiga palju viimase aasta jooksul teoks saanud, et ei viitsi neid siia loetledagi.


* traction control: dual wheel speed slip based absolute/relative with configurable enable speed
*traction control: 4 types of independently configurable torque reduction strategies (enrich, retard or spark/fuel cut (skip cycles))

*added analog input multiplexer support (up to 8 more analog channels) and calibration for muxed channels and allow selection for use everywhere
*added PWM fuel pump control with configurable PWM output scaling by fuel requirement

*added selectable input source (also changes control mode) coolant, radiator outlet or delta coolant radiator outlet
*added support for Dual Relay based Fan control with 1 second lockout time between output adjustments
*added support for Temic and VAG J293 PWM controlled external amplifiers
*added configurable fan disable above wheel speed


*added support for 2nd RS232: for several AIM compatible receivers (TX => RX of multiple VEMS EAW52 rounds, dash, dataloggers simultaneously) on 2nd UART
*BMW S65/S85 v3 controlled quad Vanos and v3/CAN-bus controlled IAC and ETC (DBW electronic throttle): https://www.youtube.com/watch?v=kwEVNfQCmbg

BMW S65 620 hp @ 0.65 bar:
https://www.youtube.com/watch?v=AkrI-PYRzBI

Lisaks on VEMS'i edukalt paigaldatud ka nt Lamborghini Murcielago LP640'le: https://www.facebook.com/usmc.butler/vi ... o_guests=0

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 83 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11