K: auto kiirendus peale chiptuuningut?
K: auto kiirendus peale chiptuuningut?
Kas tänapäeva ümberprogrammeeritud ajud õpivad juhi sõidustiili järgi toimetema? Ehk siis teisisõnu kui sõidan rahulikult ja järsku vajadus mootorist maksimum võtta siis justkui ei võimalda mul seda teha? Kui aga tallan paar-kolm korda mõned käigud peeneks siis saab alles aru, et vaja max ja seda ta ka teeb.
Lihtlabaselt seletatuna, et kui chipitud autoga linnavahel vaikselt kulged pooleldi ummikutes või siis 60 km/h töristades, lükkad kolmanda sisse ja tallad gaasi põhja - mitte ei tunne, et chipitud oleks. Kui aga tallad paar-kolm korda mõned käigud peeneks ja siis korrata sama teemat, et 60 km/h kolmas sisse ja pedaal põhja - tunned autol oluliselt paremat väänet madalatel pööretel ja oluliselt paremat kiirendust.
Suutsin ma end arusaadavaks teha?
Lihtlabaselt seletatuna, et kui chipitud autoga linnavahel vaikselt kulged pooleldi ummikutes või siis 60 km/h töristades, lükkad kolmanda sisse ja tallad gaasi põhja - mitte ei tunne, et chipitud oleks. Kui aga tallad paar-kolm korda mõned käigud peeneks ja siis korrata sama teemat, et 60 km/h kolmas sisse ja pedaal põhja - tunned autol oluliselt paremat väänet madalatel pööretel ja oluliselt paremat kiirendust.
Suutsin ma end arusaadavaks teha?
Re: K: auto kiirendus peale chiptuuningut?
Suht sitt chip siis,märgi ära ka mis autoga ja mis mootoriga tegu.
Re: K: auto kiirendus peale chiptuuningut?
2,0 turbo Seat Leon FR 2007 aasta.
Küsimus jääb endiselt püsima. On selline asi üldse võimalik? Auto käitumist arvestades ja benakulu siis ütleks, et on aga ES-racingu mehed seda ei arva. Iseenesest tore, et benakulu ei ole tõusnud ja vajadusel saab ka vajutada (näiteks miili sõidul) või näidata Leon cuprale koht kätte :P Aga tänavapeal jätab see mu igasugusest foori taga müramise lõbust eemale.
Võimalus veel see, et jääb ikka cooleri taha. Cooler mul originaal ja seega üsna pisike
Küsimus jääb endiselt püsima. On selline asi üldse võimalik? Auto käitumist arvestades ja benakulu siis ütleks, et on aga ES-racingu mehed seda ei arva. Iseenesest tore, et benakulu ei ole tõusnud ja vajadusel saab ka vajutada (näiteks miili sõidul) või näidata Leon cuprale koht kätte :P Aga tänavapeal jätab see mu igasugusest foori taga müramise lõbust eemale.
Võimalus veel see, et jääb ikka cooleri taha. Cooler mul originaal ja seega üsna pisike
Re: K: auto kiirendus peale chiptuuningut?
Võib juhtuda ka, et originaal aju on piisavalt targaks õpetatud, et keerab tuuningut maha natukese haaval. Lõpuks on täitsa stock jälle. See juhtub kui detoma hakkab
Re: K: auto kiirendus peale chiptuuningut?
Mul on endal aegajalt täpselt sama tunne, autoks Lancer
Re: K: auto kiirendus peale chiptuuningut?
Sõidan küll 98 benaga...Motary1 kirjutas:Võib juhtuda ka, et originaal aju on piisavalt targaks õpetatud, et keerab tuuningut maha natukese haaval. Lõpuks on täitsa stock jälle. See juhtub kui detoma hakkab
On selle vastu mingi ravim ka? Ma ei tea uuesti lasta üle kirjutada aju?
Re: K: auto kiirendus peale chiptuuningut?
Sõidan ka ainult statoili 98-ga. Ja kui mingi aeg olen vaikselt töristanud siis jääb täpselt sama mulje autost mis eelnevalt kirjutatud. Logides kõik näidud ok, knock sum on kõrgel pöördel vahepeal 2, mis pidi täiesti ok olema mitsu kohta. Ei tea kas tagumiku dyno petab või tõesti aju sätib ennast ümber
Re: K: auto kiirendus peale chiptuuningut?
Viimased kaks päeva jõud ilusti taga olnud...
- onesuspect
- Postitusi: 344
- Liitunud: 14.11.2007 12:21
- Asukoht: tln
Re: K: auto kiirendus peale chiptuuningut?
Vastus: see on võimalik. Ise asi kas seatide puhul aga hondadel on olemas ecu mis õpib juhi käitumist ja seadistab ennast vastavalt.
Nitrous is like a hot girl with an STD. You know you want to hit it, but your scared of the results. If everything seems under control, you're just not moving fast enough.
Re: K: auto kiirendus peale chiptuuningut?
Täna sai siis natuke uuritud asja. Vaatasin kui palju on sisselaske temp ja kui suur on turbo rõhk. Esimese puhul on see, et originaal cooleri radikas on ikka väga valesse kohta pandud - mootori radika ja kliima radika vahele. Kohapeal seistes oli sisselase temp 50 kraadi ja vaat ehk ülegi kui aga sai natuke maad vajutatud siis langes temp 40 kraadini.
Turborõhu kohapealt on asi konkreetne. Kolmanda korraga hoopealt kiirendades sain rõhu taha. Ehk siis esimesed kaks tõmmet oli rõhk 0,4 BARi ja alates 3 tõmbest olid kõik 1,2 BARi peal.
Turborõhu kohapealt on asi konkreetne. Kolmanda korraga hoopealt kiirendades sain rõhu taha. Ehk siis esimesed kaks tõmmet oli rõhk 0,4 BARi ja alates 3 tõmbest olid kõik 1,2 BARi peal.
Re: K: auto kiirendus peale chiptuuningut?
Sai ka veateateid kontrollitud. Seal seisis - liiga väike turbo rõhk!
Re: K: auto kiirendus peale chiptuuningut?
Austriast pidi uus fail kohal olema. Lähen lasen lähipäevil üle kirjutada.
Re: K: auto kiirendus peale chiptuuningut?
Ei aidanud see ka. Väidetavalt võib probleem algust saada originaal softist. Võimalik, et mul mingi vanem originaal soft. Loodame, et Austria vennad nüüd siis tegelevad sellega...
Re: K: auto kiirendus peale chiptuuningut?
Väideti, et siiski autos viga - solenoid klapp. Vahetati ära ja hetkel toimib paremini kui ei kunagi varem Ainuke viga on see, et sidur ei pea sellele väändele ilmselt vastu. Natuke kahtlaselt libiseb aga ega muud viga ilmselt olla ei saa? Libiseks justkui kõigi 3-6 käiguga aga 6-nda käiguga lööb kõige vähem pöördeid üles. 2500 pealt lööb umbes 2800 juurde ja siis langeb normi juurde. 3 käiguga aga 3000-lt 3500 peale.
Varem ei ole kordagi täheldanud, et sidur nõrgavõitu.
Varem ei ole kordagi täheldanud, et sidur nõrgavõitu.