Tundub, et liiga vara hõiskasin.
See MAP-pump vähendamine kaotas küll signaalist selle läbu ära ja kaotas ära "küünalde uputamise" pooltelt pööretelt (eriti kui mitu käiku järjest lasta), mistõttu tõmme on umbes sama puhas kui 2010 lõpus. 1. testidel suutis ta 1.6-1.7bar spaikiga "kogemata" mitte vahele jätta ja peale seda ära ei uputanud, andis hea tunde, aga hiljem 1.1 ja 1.4bar graafikutega võrreldes on näha, et tegelikult oli see 1 suur sujuv vahele jätmine peale spaiki.
Ehk siis vahepeal oli poolide jama + vana kala. Nüüd siis seis tegelikult hea - ainult vana kala, mida peaks olema võimalik tuvastada, kui teiste jamade pärast samal ajal vahele ei jäta.
Kala-RPM on siis madalam kui boosti tõsta (boosti võrra, et see ikka 250kw jälle oleks)! (ei ole konkreetsed kaartide lahtrid)
1 suur vahele jätmine algab alati 250kw piiril ja maxKW on kah olenemata boostist 300-315.
1.7b spaigiga tuli lagi-KW ~6300rpm ja 1.2-1.3b ~7000rpm, ~1.1bariga 7400rpm.
KW sõltub DC%'ist. 250kw on ~50% avatud ja 300kw ~60% avatud.
Pihusti-avatus-ajast viga ei tundu sõltuvat, kuna 1.7 spaigi ajal oli avatus suurem, aga vedas nagu välja (kuigi see võis ka kalaga pooleks olla).
1.3-1.4b võimsus on kõrgem kui 1.6b oma, kuna vahele jätmised on väiksemad.
Esimesed 2 tõmmet on 3 päeva vanad, kui spaik oli 1.6 ja 1.7. järgmised 2 on eilsed kui spaiki nagu polnud (spaigi hetkel väike
miss )
Rõhukell näitab 0.2bar rohkem ehk mainin graafikutel olevat veaga-arvutuslikke rõhunumbreid MAP väärtusest, mis KMS puhul pole muidugi mingi rõhuühik.
1.0-1.15bar (pruun on WB, mis näitab suurema kala kohta)
1.15-1.3bar - 2 tõmmet
Diagnoos: aju ei suuda pihustitele massi jagada.
Toetus selle diagnoosile on see kahtlane signaali taseme tõusmine koormuse/pöörete all. (vana pilt, enam seda müra enam pole, ainult sig. tõus)
Variandid:
* panna pihustitele võimendi/driver vahele - mõte on lihtsalt süütevõim vahele lükata (oleks juba proovinud, aga 1 pistik oli puudu)
* panna 33% suuremad pihustid, siis saaks sama DC%'iga kuni 2bar lasta
* suurendada takistust (aga selle peale avanevad aeglasemalt ja vaja DC tõsta mis mängib kasu tagasi)
Kala kõrvalt sain eile ka muuga kah tegeleda...
* Keerasin BOVi jäigemaks, kippus liiga palju susistama
* ühendasin tühikäiguklapi sisselaskesse, et ei pläriseks.
* tegin veel audi-poolidele kinnituse. Ja selgus, et pooled need BR8ES küünlad ikka tulid lõpuks lahti (kuna padrun otsa ei mahtunud, siis pidi häkkima neid peale)
* Panin tiba sõitnud 7ES'id tagasi 0.5mm vahedega, ja midagi ei muutunud, ei aidanud ka dwelliga mängimine.
Tööpäevad kestavad ~20-21'ni ja väga aega pole tegeleda, küll aga on aega tööajal sellist jama genereerida