Kepsu,kolvi jms performance osade tootjad
Kepsu,kolvi jms performance osade tootjad
Sai siin uuritud siis oma volvo mootorile kepse ja nipetnäpet ka muid osi ning jõudsin järeldusele, et firmasid on tohutu palju kes neid tooteid teevad ja müüvad.
Siinkohal uuriks turbotajate käest, et mis firmad üldse levinumad on ja kelle tooteid kasutatakse põhiliselt ning miks?
Siinkohal uuriks turbotajate käest, et mis firmad üldse levinumad on ja kelle tooteid kasutatakse põhiliselt ning miks?
Re: Kepsu,kolvi jms performance osade tootjad
Ma lisaks siia juurde ka saaled. Mis kannatavad ka järelaidatud mootorisse panemist ja mis oleks laialtlevinud
Volvo S70 T5[color=red]M[/color]
Re: Kepsu,kolvi jms performance osade tootjad
Ei tasu üle pingutada kõigega.
Esiteks tuleb välja uurida originaalosade taluvuspiir ja seejärel hakata kallimaid juppe valima.
Saaledest:
Kepsud ja väntvõll liiguvad õlikile peal, mitte laagritel/saaledel.
Kui puhas õli sees ja õlitus korras, siis sobivad vasruosapoes müüdavad saaled ka.
Kallimad on vb mikromeetripealt mõõdus ja omavad veits pehmemat pealiskihti, et rohkem osakesi saaks sinna tungida ilma õlikilet kahjustamata, aga see ei ole asi, mille tõttu mootorid(suurem osa) laiali lähevad.
Terv
Esiteks tuleb välja uurida originaalosade taluvuspiir ja seejärel hakata kallimaid juppe valima.
Saaledest:
Kepsud ja väntvõll liiguvad õlikile peal, mitte laagritel/saaledel.
Kui puhas õli sees ja õlitus korras, siis sobivad vasruosapoes müüdavad saaled ka.
Kallimad on vb mikromeetripealt mõõdus ja omavad veits pehmemat pealiskihti, et rohkem osakesi saaks sinna tungida ilma õlikilet kahjustamata, aga see ei ole asi, mille tõttu mootorid(suurem osa) laiali lähevad.
Terv
Re: Kepsu,kolvi jms performance osade tootjad
Mitte, et tahaks ette rutata asjadest või midagi, aga mootori jõupiiriks erinevate allikate kohaselt pannakse kuskil 300bhp veel ohutult jõudu ja 400bhp pidi juba kepse purustama hakkama Kui volvo T5R juba originaalis omab 250 jõudu siis polegi nagu kuhugi minna ilma, et pidevas kartuses elada
Eriti mängib rolli see, et minu konkreetne mootor on siia ilma loodud vabalthingavana ja kui turbotama hakata siis tahaks, et oleks natuke niiöelda mängimisruumi seadistamise ajal, mitte ei lendaks kepse igale poole esimese juhusliku deto ajal
Ühesõnaga kui juba mingihetk mootorit ehitama hakata siis tahaks korraga juba mõelda ka tuleviku peale.
Eriti mängib rolli see, et minu konkreetne mootor on siia ilma loodud vabalthingavana ja kui turbotama hakata siis tahaks, et oleks natuke niiöelda mängimisruumi seadistamise ajal, mitte ei lendaks kepse igale poole esimese juhusliku deto ajal
Ühesõnaga kui juba mingihetk mootorit ehitama hakata siis tahaks korraga juba mõelda ka tuleviku peale.
Re: Kepsu,kolvi jms performance osade tootjad
Volvo jaoks saab tugevamaid mõistliku hinnaga juppe siit: http://www.stenparnermotor.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Pidid küll olema "tavalised hiinakad".
Pidid küll olema "tavalised hiinakad".
Volvopower @400+
Re: Kepsu,kolvi jms performance osade tootjad
Niipalju kui internetist inffi leiab siis tundub, et enamus performance juppe on lõppkokkuvõttes hiinakad, sõltumata sellest mis firmaga tegu on.
Sellelt SPM kodulehelt tuvastan, et oma mootorile tuleks kepsud umbestäpselt 1000 euri, samas kasvõi meie oma lehelt carshop.ee, on sama tootja kepsud ligi 600 euri.. kust selline hinnavahe tuleb?
Mingi suvalise ardtuning.com kodulehe pealt leiab üldse ligi 400 eurised kepsud. :D
Sellelt SPM kodulehelt tuvastan, et oma mootorile tuleks kepsud umbestäpselt 1000 euri, samas kasvõi meie oma lehelt carshop.ee, on sama tootja kepsud ligi 600 euri.. kust selline hinnavahe tuleb?
Mingi suvalise ardtuning.com kodulehe pealt leiab üldse ligi 400 eurised kepsud. :D
Re: Kepsu,kolvi jms performance osade tootjad
Hiina kepsud saaks 60€ tükk lõdvalt, juurde pead ainult ARP poldid hankima. Ise kaldun ka arvama, et kõik valged mehed on sama liini ääres reas ja valivad paremaid isendeid endale välja ja löövad oma templi peale
-
- Postitusi: 495
- Liitunud: 03.12.2009 19:22
Re: Kepsu,kolvi jms performance osade tootjad
Kui deto toas pole ja õlitus hea, siis kestab ka stock keps. Odavam vast stock mootor laiali lasta ja sellega taluvuspiir paika sättida/teada saada, kui kalli raha eest ostetud juppe harjaga kokku lükata.
Saalede seisukoht sama, mis KaroK.
Saalede seisukoht sama, mis KaroK.
Re: Kepsu,kolvi jms performance osade tootjad
No antud volvo mootoritel on teada nõrk koht juba kepsud. Kui eesmärk on suurem kui kepsu jõupiir siis milleks hakata lolli mängima? :D
Re: Kepsu,kolvi jms performance osade tootjad
Miks sa õldse vabalthingava turbotamisega jamad, kui liinilto ntulnud valmis turbokad, millel on kepsud mis kannatavad vabalthingavast rohkem ja kolvid on juba mahle omad?
Volvo S70 T5[color=red]M[/color]
Re: Kepsu,kolvi jms performance osade tootjad
Tegelikult see kepsu info ongi T5 kohta netist leitud, et nende piir seal kuskil 3-400bhp juures jookseb.
Vabalthingavaid ei turbota niiehknaa keegi niiet selle jõupiirist ma tegelikult ei tea üldse midagi
Vabalthingavaid ei turbota niiehknaa keegi niiet selle jõupiirist ma tegelikult ei tea üldse midagi
Re: Kepsu,kolvi jms performance osade tootjad
400hp ja esivedu on oroginaal sisuga vähe?Corrado kirjutas:Tegelikult see kepsu info ongi T5 kohta netist leitud, et nende piir seal kuskil 3-400bhp juures jookseb.
Vabalthingavaid ei turbota niiehknaa keegi niiet selle jõupiirist ma tegelikult ei tea üldse midagi
Spm kepsud ja ülejäänu jäta originaaliks. (endal kasutusel)
Volvo S70 T5[color=red]M[/color]
Re: Kepsu,kolvi jms performance osade tootjad
Kindlasti mitte esiveolisena, aga see selleks.
Üldiselt selle teema tegin ma selleks, et teada saada mis kepsutootjaid rohkem eelistada ja mis täielik kräpp on jne.
Üldiselt selle teema tegin ma selleks, et teada saada mis kepsutootjaid rohkem eelistada ja mis täielik kräpp on jne.
Re: Kepsu,kolvi jms performance osade tootjad
Ka kõige parematelt/kallimatelt tootjatelt võid ovaalsete/mõõdust väljas alumiste silmadega kepse saada.
Siiani on elu näidanud, et keskmisel tänavaautol on pigem oluline, et kõik asjad õiges mõõdus oleks.
Otsest materjali tugevuse vahet pole ilmselt mõtet taga ajama hakata H-profiili puhul tootjate lõikes.
Siiani on elu näidanud, et keskmisel tänavaautol on pigem oluline, et kõik asjad õiges mõõdus oleks.
Otsest materjali tugevuse vahet pole ilmselt mõtet taga ajama hakata H-profiili puhul tootjate lõikes.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: Kepsu,kolvi jms performance osade tootjad
Vb kui huvi, siis jäävad ühe T5R kolvid/kepsud üle. Omanik tahab jõudu veidi rohkem ja õige pea hakkan mootorit lahkama
e36 compact 2jz