Tatech on kiirema mõtlemisega kui Hestec. Ja kuulduste kohaselt sobib paremini ka igapäevaautole mida kasutatakse aastaringselt.
Muus osas ei oska eriti kommenteerida. Hestec't kasutanud ei ole ja siis ei tea ka kas veebilehel on neil toodud ka kõik tema omadused:
http://www.sci.fi/~hestec2/hestec/tietoa.htm
Tatechi omadused leiab siit:
http://tatech.dc-ice.ee/home/index.php? ... p=omadused
Eestis ma arvan et ei ole inimesi kes oleks kasutanud neid mõlemat mootorijuhtimissüsteemi.
Tatechi puhul on positiivne see et on võimalik osta "lite" versioon mis siis on täisversioonist tunduvalt odavam (14000 vs. 20500). Seda saab kasutada aastaringselt vabalthingaval ilma mingite probleemideta. Turbomootorile seda paigaldades tuleb kuidagi mehaaniliselt lahendada tühikäiguküsimus (on olemas tühikäiguklapid mida juhitakse jahutusvedeliku temperatuuriga) - Lite versioonil on üks juhitav väljund mille otsa saab panna kas wastegate solenoidi või siis tühikäigumootori.
Lisaks on see Lite versioon tegelikult raua poolest 100% sama täisversiooniga. Vahe on vaid boksi softis. Kui on isu teha hiljem Lite ümber täisversiooniks siis tuleb tasuda 7850 eek ja boksi soft muudetakse ära.
Lite versioonis on puudu:
* Paugutaja (anti-lag system)
* Käiguvahetus-märguande tuli
* Vesipritse juhtimine (water-injection)
* Kütusepumba juhtimine (selle saab lahendada ka lihtsalt läbi relee süüte pealt)
* Tühikäigu klapi juhtimine / Turbo rõhuklapi juhtimine, määratav vastavalt käigule (neist saab valida ühe mis siis on olemas)
* Stardisüsteem (launch control)