BMW 320i (M20 Turbo)" JLKK"
Re: BMW 320. (328Turbo)" JLKK"
See korvi/ketta kombo hakkab sul ca. 500-550nm pealt läbi libisema.
Lahendus on SRE korv, siis peaks kuni 750nm rahulik olema.
Lahendus on SRE korv, siis peaks kuni 750nm rahulik olema.
Re: BMW 320. (328Turbo)" JLKK"
Täiesti võimalik, aga kõigepealt tuleb selliste numbriteni jõuda. Kuna moorori sisu on originaal, siis esialgu niipalju ei plaani välja võtta.prj kirjutas:See korvi/ketta kombo hakkab sul ca. 500-550nm pealt läbi libisema.
Lahendus on SRE korv, siis peaks kuni 750nm rahulik olema.
Aga aitäh soovitamast
Veermikuproff OÜ
Re: BMW 320. (328Turbo)" JLKK"
Ma arvan, et need njuutonid tulevad kergemini, kui sa arvad. Peaasi, et detoneerima ei lase teda
Aga jah, kuni 500nm peaks kinni pidama minu kogemusest. Muidugi oleneb mida teha - kui dragil launchida järjest, on suht kiirelt pidu läbi.
Aga jah, kuni 500nm peaks kinni pidama minu kogemusest. Muidugi oleneb mida teha - kui dragil launchida järjest, on suht kiirelt pidu läbi.
Re: BMW 320. (328Turbo)" JLKK"
Teemas päris pikalt vaikus olnud, aga ühte teist on auto juures ikka juhtunud. Kõigepealt sai auto uued pidurid. Ees siis 7-seerja BMW 4 kolviga Brembo sadulad ja MB ML pidurikettad. Uute piduritega aga mahuvad alla alates 17" veljed ja seega sai üle mindud 5x120 poldivalemiga velgede peale. Põhjus lihtne, rohkem saada ja odavam hind. Tagumine osa hetkel originaal, aga läheb kah kindlasti uuendamisele.
Peale selle sai natuke kapotialust korrastatud ja sisu sisse pandud.
Veermikuproff OÜ
Re: BMW 320. (328Turbo)" JLKK"
Ette sai M-Tech1 stangelisa ja hetkel prooviks küljes IX-i tiivalaiend.
Hekel olen paar proovisõitu kah teinud 0,6 bar rõhuga ja tundub, et kõik toimib
Samuti läbis uuenduskuuri kütusesüsteem.
Pump ja filter vaja korralikult kinnitada. Hekel olen paar proovisõitu kah teinud 0,6 bar rõhuga ja tundub, et kõik toimib
Veermikuproff OÜ
Re: BMW 320. (M20 2.8Turbo)" JLKK"
Vahepeal said auto dokumendid korda tehtud ja nüütseks on mõned kilomeetrid sõidetud. Sai proovitud ka natuke boosti tõsta ja korra käis rõhk ka 1.2 bar peal ära, päris kole oli hirmuga midagi ära lõhkuda sättisin rõhu 0.8 bar peale. Vaakumist tuleb välja kuskil 2200 pöörde peal ja 1bar tuli 3500 pöördel, selgeks sai ka see, et see CT26 turbo jääb natuke väikseks(eriti kuumpool), pööretel üle 5000 hakkab juba tuntavalt takistama. Seni on mootoris mahlad ilusti sisse jäänud ja loodan ,et see ka nii jääb
Veermikuproff OÜ
Re: BMW 320. (M20 2.8Turbo)" JLKK"
Inimene harjub ikka kõigega väga kiiresti, nii ka auto kiirendusega ja peagi oli 8.0bar boosti juba vähe ning sai tõestetud 1.1bar peale. Selle jõu juures aga toodab mootor juba niipalju heitgaase, et kõrgumate käikudega väga üle 4000 pöörde ei taha lasta, TIP läheb kole kõrgeks ja koos sellega ka EGT. Nii sai selgeks, et CT26turbo tuleb kiiremas korras välja vahetada suurema vastu. Uueks turboks sai valitud Garrett T04E (kompressor 57-75. turbiin 65-75). Kui uue turbo peale saab peaks kõrgemate pööretega jõudu juurde saama.
Hetkel üritangi turbol kuumakoda maha saada, et keskmist osa natuke keerata, aga on vist kinni roostetanud ja ei taha kuidagi alla anda, 2päeva olen teda õliga leotanud ja aegajalt haamriga ümbertringi koputanud. Ehk kellegil mõni hea mõte kuidas lahti saada.Veermikuproff OÜ
Re: BMW 320. (M20 2.8Turbo)" JLKK"
Väga tore, et asja mõistusega võetakse ja tipi ning egt jälgitakse Kahjuks on väga palju projekte kus boosti heal juhul vaid segu järgi lisatakse.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: BMW 320. (M20 2.8Turbo)" JLKK"
Sai nädalavahetusel vana turbo maha võetud ja kuna uus turbo on T4 flantsiga ja jagatud kojaga, siis tuli kollektorit veidi ringi teha. Uus kollektor sai tehtud split pulse, WG-sse minevad torud ilusti kuni klapini eraldatud.
Viimati muutis JLKK, 27.08.2013 14:43, muudetud 2 korda kokku.
Veermikuproff OÜ
Re: BMW 320. (M20 2.8Turbo)" JLKK"
Hetkeseis siis selline, et uus turbo peal, homme lasen uue õlitoru teha ja siis proovisõidule. Eks siis paistab kuidas spoolib, vähemalt ei tohiks enam väljalaset liikselt piirata.
Viimati muutis JLKK, 27.08.2013 14:37, muudetud 1 kord kokku.
Veermikuproff OÜ
Re: BMW 320. (M20 2.8Turbo)" JLKK"
Täna sai siis esimene testsõit uue turboga tehtud, igaks juhuks kruvisin külge manuaalse boost controllereri mis oli eelnevalt seatud 1bar rõhule. Emotsioonid on head 4 käiguga tuli full boost(1bar) kuskil 3500 rpm ja minek on kuni piirajani palju vabam. Nüüd saab lõpuks süüdet kah natuke varasemaks keerata praegu tagasihoidlikult 12 kraadi boosti alas, kuigi juba sellega tahtis isegi neljandaga ringi tõmmata .
Väike videoklipp kah esimesest testsõidust.
http://www.youtube.com/results?search_q ... FHhnrFVMGg
Väike videoklipp kah esimesest testsõidust.
http://www.youtube.com/results?search_q ... FHhnrFVMGg
Veermikuproff OÜ
Re: BMW 320. (M20 2.8Turbo)" JLKK"
Täna seadsin süütetabeli nii nagu ta võiks olla ja tegin ka ühe logi sõidu. Nimodi pole veel auto enne liikunud, 4 käiguga oli pidamisega tõsiseid probleeme. Usun, et olen endale seatud eesmärgi täitnud (~ 400hp mootorist) ja ega nende pihustitega rohkem väga ei pigista kah. Pihustid siis 315cc-3bar, kütuserõhk minul 5bar ehk kalkulaatorite järgi peaks pihustid nüüd kuskil 400cc olema ja tänase logi põhjal pihustid max 95% avatud, segu samal ajal 12.2/1.
Veermikuproff OÜ
Re: BMW 320. (M20 2.8Turbo)" JLKK"
Mis see 4 -janda käigu kiirus siis on ja rehvid ?
Peab ka vist bmw ostma endale selle järgi, ma ei saa 3-ndagi midagi ringi
Peab ka vist bmw ostma endale selle järgi, ma ei saa 3-ndagi midagi ringi
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: BMW 320. (M20 2.8Turbo)" JLKK"
Sõltub peaülekandest, aga G260 kastiga peaks 4. käik ikka ~200km/h olema.
Pidamisest rääkimine on nagu kütusekuluga. Lõpuks petad ikka ennast, teistel on suva.
Pidamine kaob ära tähendab seda, et paned 4. käigu 1500 pöörde pealt rauda ja vajutad põhjagaasi. Kui ringi tõmbab, siis on pidamise probleem, kui lased siduriga ringi või käiguvahetustel põlema jäädes, siis on natuke teine asi.
400hp`ga ringi tõmmates on lihtsalt rehvid kehvad või sillaseades paigast ära.
See jutt oli minu arvamus ja üldistamine, mitte väga konkreetse auto/omaniku kohta, aga muigama paneb küll.
Ma sain ka kunagi oma esimese autoga (MB 190E 3.2 185kw/380Nm) rattad 5. käiguni ringi. Lasin esimese käiguga tühikäigult minema, 2500rpm pealt hakkasid rattad(LSD+245 rehvid) ringi käima, tõmbasin kiirelt järgmised käigud peale, viienda käiguga poos kinni. Ehkki alates teisest käigust pidamise probleeme polnud, aga kohapeal sai viimase käiguni ringi.
Võta siis kinni.
Pidamisest rääkimine on nagu kütusekuluga. Lõpuks petad ikka ennast, teistel on suva.
Pidamine kaob ära tähendab seda, et paned 4. käigu 1500 pöörde pealt rauda ja vajutad põhjagaasi. Kui ringi tõmbab, siis on pidamise probleem, kui lased siduriga ringi või käiguvahetustel põlema jäädes, siis on natuke teine asi.
400hp`ga ringi tõmmates on lihtsalt rehvid kehvad või sillaseades paigast ära.
See jutt oli minu arvamus ja üldistamine, mitte väga konkreetse auto/omaniku kohta, aga muigama paneb küll.
Ma sain ka kunagi oma esimese autoga (MB 190E 3.2 185kw/380Nm) rattad 5. käiguni ringi. Lasin esimese käiguga tühikäigult minema, 2500rpm pealt hakkasid rattad(LSD+245 rehvid) ringi käima, tõmbasin kiirelt järgmised käigud peale, viienda käiguga poos kinni. Ehkki alates teisest käigust pidamise probleeme polnud, aga kohapeal sai viimase käiguni ringi.
Võta siis kinni.