VR6 ITB
Re: VR6 ITB
ITB ja speed density on ikka suht jama variant, aga võimalik. 1-2% gaasiklapi lahtiolekut tähendab juba 100kpa.
Kui ikka võimalik, siis ainult alpha-n. Märksa täpsem saab.
Kui ikka võimalik, siis ainult alpha-n. Märksa täpsem saab.
Re: VR6 ITB
Kõik sõltub mootorist (eelkõige silindrite arv) ja nukkadest.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: VR6 ITB
VR6-st saad 200hp rattasse ilma ITB-ta ka.ITB pookimine vr6-le on võrdlemisi kulukas ja pikk protsess,nagu eelnevalt mainitud.Aga no,edu sellegi poolest
G3 3.2 VR6
Re: VR6 ITB
Tahab keegi oma vr6 tarkusi ka minu, kui värske vr6 omanikuga jagada?
Kōik kitsaskohad ja eripärad huvitavad, millele tasub keskenduda.
lugesin seda eripikkuste runnerite kompenseerimise kohta veidi wikipediast:
Just see nuka ülekatte osa on hirmutav....kas see tähendab, et vōrdse pikkusega sisse ja väljalasetega vōib üldse mitte nii hea saada?
Kōik kitsaskohad ja eripärad huvitavad, millele tasub keskenduda.
lugesin seda eripikkuste runnerite kompenseerimise kohta veidi wikipediast:
Oskab keegi 140kw isendi kohta rääkida mida seal kasutatakse kompenseerimiseks?Depending on the specific generation of VR6, the difference in port lengths are compensated for by specific tuning of the intake manifold, the camshaft overlap and lift profile, or a combination thereof.
Just see nuka ülekatte osa on hirmutav....kas see tähendab, et vōrdse pikkusega sisse ja väljalasetega vōib üldse mitte nii hea saada?
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: VR6 ITB
VR6-e kaane saab väga hästi panna hingama väikse pordi ja poleeriga.Uuema 12v vr6-e kaanetihend tõstab surveastme 10.1:1 pealt 10.6:1 peale.1.8t IAT pidavat lisama 2whp dyno järgi.Performance nukad koos chipiga liiguvad ka täitsa hästi.Torukolle on dynos testitud ja ajab asja paremini ära,kui originaal malm kolakad.
G3 3.2 VR6
Re: VR6 ITB
Maru ümmargune ja ei midagi uut kahjuks.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: VR6 ITB
1 hea link, kui itbsid valida http://msextra.com/forums/viewtopic.php ... tle+bodies" onclick="window.open(this.href);return false;
Uurisin oma kaane flantsi sa see on väga lühike 6 silindri kohta ja läheb keeruliseks
Kas itb-de customina cncs valmistamine oleks midagi müstiliselt kallist? vaatasin, et universaalse 80mm itb saab hiinast kätte 35€ eest...kui arvestada, et linkage vōib puududa kuna see tuleb niikuinii vastavalt autole siis miski 25€ hinna korral oleks ilmselt 40nestel minekut küll... ise vajan koguni kümmet
Uurisin oma kaane flantsi sa see on väga lühike 6 silindri kohta ja läheb keeruliseks
Kas itb-de customina cncs valmistamine oleks midagi müstiliselt kallist? vaatasin, et universaalse 80mm itb saab hiinast kätte 35€ eest...kui arvestada, et linkage vōib puududa kuna see tuleb niikuinii vastavalt autole siis miski 25€ hinna korral oleks ilmselt 40nestel minekut küll... ise vajan koguni kümmet
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: VR6 ITB
Igapäevaselt sellega kokku puutudes tean öelda, et kindlasti tuleb hiinast tellides odavam. Kõike nullist tegema hakates võtab selline asi päris mitu päeva aega. CNC tund maksab u. 25-30€.
Re: VR6 ITB
??? hiinast tellidki ju cnc tööd või saan millestki valesti aru??? VR6 ITB setid maksavad rohkem kui korralik G3 VR6.....vaata ringi, olen otsinud. Sellepärast võrreldaksegi seda turbotamisega ja tehakse siis maha sest LOOMULIKULT saab turbotades rohkem jõudu. Inglismaal bolt on komplekt 2000£
valmisolevaid itb-sid kasutades võidad ropult kuid tulemus ei jää visuaalselt nii kaunis kui 100% custom
valmisolevaid itb-sid kasutades võidad ropult kuid tulemus ei jää visuaalselt nii kaunis kui 100% custom
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: VR6 ITB
CNC-ga on nad kindlasti tehtud aga sain aru, et valid hiina 35€ universaalse ja eestis valmistatud custom-i vahel. Sellesuhtes, hiinas valmistatakse neid ITB-si ilmselt sadu, kui mitte tuhandeid korraga. Seal on rakised pidevalt töös ja esimesed vasikad ka ammu kogetud. Se viib hinna seal üsna alla. Se 2000 naelane bolt-on väga utoopiline. Ilmselt saab meie oma kodumaal kellegil palju odavamalt teha lasta. iseasi, kui palju eestis selliseid firmasi on, kes sellise asja enda peale võtaks. Kui on tõsine huvi asja teostada siis võin enda tööandjaga pisut konsulteerida ja mingi ligilähedase hinna ka välja mõelda.
Re: VR6 ITB
Mul on tõsine huvi aga isetegemise vastu ja kuna rohkem RATstyle siis ei tee kindlasti midagi blingi.
Hiinas müüdavate segusiibrite teemal niipalju, et olen otsinud, kuid mitte leidnud just väiksemaid mõõte.... 40mm ümber
Hiinas müüdavate segusiibrite teemal niipalju, et olen otsinud, kuid mitte leidnud just väiksemaid mõõte.... 40mm ümber
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: VR6 ITB
Oskab keegi aimata kas sellise lahendusega:
Võiks miski jõukadu olla tuntav või siiski mitte ja küsimus on mõnes ükskikus jõus?
Korrektsem variant oleks kahes reas asi lahendada (3+3) ja nii, et siibrist klapini on kõigil silndritel umbes üks pikkus ning trompetid on samuti ühe pikkused. Miskipärast pole keegi aga nii teinud.
Ostsin ühe originaalkolde alguse ära saagimiseks nii, et plaan on olemas (2itb-d on kah olemas kuna Raceboy tegi porsche B6le ja tal jäi 2 üle...seega mul vaid 1 kmpl vaja ebayst ligi võtta ja aretama hakata.
Võiks miski jõukadu olla tuntav või siiski mitte ja küsimus on mõnes ükskikus jõus?
Korrektsem variant oleks kahes reas asi lahendada (3+3) ja nii, et siibrist klapini on kõigil silndritel umbes üks pikkus ning trompetid on samuti ühe pikkused. Miskipärast pole keegi aga nii teinud.
Ostsin ühe originaalkolde alguse ära saagimiseks nii, et plaan on olemas (2itb-d on kah olemas kuna Raceboy tegi porsche B6le ja tal jäi 2 üle...seega mul vaid 1 kmpl vaja ebayst ligi võtta ja aretama hakata.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: VR6 ITB
Miks üldse ITB vaja on? Ringrada/jäärada? Tänavale pole erilist pointi.
Re: VR6 ITB
No hetkel tundub see odavaim lahendus jõudu juurde saada kuna olen otsustanud selle auto vabalthingavaks jätta. (Turboga kahekordistades on tulemuseks katkised veovõllid, katkine kast, katkine vahekast, katkine tagadiff jne....vale auto et vägapalju võimamaks teha)
Ideaalis 13,7 kuid reeglina 13,9 sõitnud auto peab aga stabiilselt 13,5 sõitma hakkama kuna klassi indexit muudeti pool sekundit kiiremaks. 140nelt 170ne kw alla peaks ära tulema kui asjaga maha saan. Kui üle mootori jooksva originaalkolde eest saan tekib ka rohkem ruumi korraliku väljalaske jaoks...juhuks kui 170 teisiti ära ei tule. Aju muidugi kah teine. Vajan kõrget piirajat kolmandaga lõpetamiseks kuid hetkel kukub see vastavalt dutyga vms miskipärast. Kohapeal käib üle 8000 kenasti kuid iga käiguga kukub alla ja 5ndaga vaid 6300vms
Jäärada oli prioriteet nr 1 aga mida pole on jää.
Rinkat tahaks järgmine aasta rohkem proovida küll....seekord sai vaid maitse suhu ja see oli hea.
Tänaval kasutan vaid seetõttu, et olenemata ebamugavusest on see seni vaid fun olnud.
Originaal VR6e sisselase on kohutav. Mul pole 24v mootor nagu pildil ning küünalde jaoks on koldes augud mis osa runnereid pmt poole kitsamaks muudab. Lisaks on kõik silindrid eri pikkusega runnerite otsas ja segusiibri läbimõõt pole piisav....nojah 180kraadi põlv sisselaskes ei ole kah just vajalik.
Kusagil oli ka lahti lõigatud pilt ja see on seest päris kohutav asi.
Siia otsa lisandub veel 1 jupp kollektorit mis veel rohkem keerab seda monstrumit.
VW tootis selle mootori sisselaske alguses oluliselt paremini voolavana ja muutuva pikkusega kuid väidetavalt liigse hinnavahe ja liigsete jõudude tõttu (Nii mõnedki saksa autod on 142kw piiridesse surutud) lisati see hiljem optionina mida müüdi eraldi.
Ideaalis 13,7 kuid reeglina 13,9 sõitnud auto peab aga stabiilselt 13,5 sõitma hakkama kuna klassi indexit muudeti pool sekundit kiiremaks. 140nelt 170ne kw alla peaks ära tulema kui asjaga maha saan. Kui üle mootori jooksva originaalkolde eest saan tekib ka rohkem ruumi korraliku väljalaske jaoks...juhuks kui 170 teisiti ära ei tule. Aju muidugi kah teine. Vajan kõrget piirajat kolmandaga lõpetamiseks kuid hetkel kukub see vastavalt dutyga vms miskipärast. Kohapeal käib üle 8000 kenasti kuid iga käiguga kukub alla ja 5ndaga vaid 6300vms
Jäärada oli prioriteet nr 1 aga mida pole on jää.
Rinkat tahaks järgmine aasta rohkem proovida küll....seekord sai vaid maitse suhu ja see oli hea.
Tänaval kasutan vaid seetõttu, et olenemata ebamugavusest on see seni vaid fun olnud.
Originaal VR6e sisselase on kohutav. Mul pole 24v mootor nagu pildil ning küünalde jaoks on koldes augud mis osa runnereid pmt poole kitsamaks muudab. Lisaks on kõik silindrid eri pikkusega runnerite otsas ja segusiibri läbimõõt pole piisav....nojah 180kraadi põlv sisselaskes ei ole kah just vajalik.
Kusagil oli ka lahti lõigatud pilt ja see on seest päris kohutav asi.
Siia otsa lisandub veel 1 jupp kollektorit mis veel rohkem keerab seda monstrumit.
VW tootis selle mootori sisselaske alguses oluliselt paremini voolavana ja muutuva pikkusega kuid väidetavalt liigse hinnavahe ja liigsete jõudude tõttu (Nii mõnedki saksa autod on 142kw piiridesse surutud) lisati see hiljem optionina mida müüdi eraldi.
Viimati muutis jeff01, 02.01.2014 21:18, muudetud 4 korda kokku.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.