Dünostendid Eestis arutelu

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Re: Dünostendid Eestis arutelu

Postitus Postitas KaroK »

wilson kirjutas:Eestis on 4wd võimalik ka pinki panna ?
wilson kirjutas:tõmbe hinda ka oskad öelda ?
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=4644

Keegi modedest võiks Kostivere ka sinna lisada ?
Kasutaja avatar
onesuspect
Postitusi: 343
Liitunud: 14.11.2007 12:21
Asukoht: tln

Re: Dünostendid Eestis arutelu

Postitus Postitas onesuspect »

KaroK kirjutas:
wilson kirjutas:Eestis on 4wd võimalik ka pinki panna ?
wilson kirjutas:tõmbe hinda ka oskad öelda ?
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=4644

Keegi modedest võiks Kostivere ka sinna lisada ?
Tonn tund!
Nitrous is like a hot girl with an STD. You know you want to hit it, but your scared of the results. If everything seems under control, you're just not moving fast enough.
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Re: Dünostendid Eestis arutelu

Postitus Postitas ahto42 »

Kes Viljari Garaazi vaatab, sai aimu, et seal majas hakkab midagi toimuma varsti, aga kas 2wd või 4wd?
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Kasutaja avatar
Krissu
Postitusi: 63
Liitunud: 28.05.2008 16:46
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Dünostendid Eestis arutelu

Postitus Postitas Krissu »

Ikka 4wd 8)
Audi 80 Quattro Typ85
www.bsm.ee
enkei
Postitusi: 66
Liitunud: 04.05.2006 18:35

Re: Dünostendid Eestis arutelu

Postitus Postitas enkei »

Naastuga vist rullik dynosse pole mõtet minna või pole vahet? Kas mängib ka mingit rolli velje valik või peaks ikkagi originaal velje ja rehvimõõt all olema?
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: Dünostendid Eestis arutelu

Postitus Postitas Maik »

Pakun,et suverehv peaks ikka olema ja mõõt ei oma tähtsust.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Re: Dünostendid Eestis arutelu

Postitus Postitas Silwer »

Kas mõnel Eesti dünopingi operaatoril on vahepeal tekkinud ka Tatech aju seadistamise kogemust? Oleks vaja auto korra stendist läbi lasta aga Soome seda vedada ei viitsi ja sealt mõne seadistaja siia kutsumine on jällegi jube organiseerimine...
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Re: Dünostendid Eestis arutelu

Postitus Postitas Raceboy »

Silwer kirjutas:Kas mõnel Eesti dünopingi operaatoril on vahepeal tekkinud ka Tatech aju seadistamise kogemust? Oleks vaja auto korra stendist läbi lasta aga Soome seda vedada ei viitsi ja sealt mõne seadistaja siia kutsumine on jällegi jube organiseerimine...
Kes vähegi progeajudega tegemist teinud, selle jaoks ei valmista mingit probleemi dünos kütuse- ja süütekaartide sättimine sõltumata margist.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Re: Dünostendid Eestis arutelu

Postitus Postitas Silwer »

Seda küll. Küsimus on vaid ajakulus mis läheb uue aju ja selle arvutiprogrammi tundmaõppimisele. Düno aeg ju maksab raha ja on suur vahe kas seadistamisele kulub paar tundi või terve tööpäev.

-----------
Edited: Vanaselja on mul vabalthingavana autot kunagi korra seadistanud aga seal on see tunnihind üpris krõbe. Eelmine kord kulus vist kokku 5 tundi. Soomlased on siiani saanud seadistamisega hakkama 1-2 tunniga. Aga võib ka soovitada kohta Tallinnas või selle lähiümbruses kus hind on mõistlik ja seadistaja asjalik ning viitsib enne seadistamist näiteks ka programmiga tutvust teha jmt, et hiljem pingis asi lihtsamalt läheks.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Re: Dünostendid Eestis arutelu

Postitus Postitas Raceboy »

Ma pidasingi silmas seda, et programmiga saab enamasti ikka enne dünosessiooni tutvuda, täiesti ebamõistlik oleks nö taksomeetri tiksumise ajal õppima hakata. Tatechil aga mäletamist mööda pole programm veebist vabalt allalaaditav?
Ja õppida pole eriti midagi kui asi piirdub vaid kaartide modimisega, need paar hotkey'd saab igaüks kergelt selgeks. Probleem on enamasti igasugu kompensatsioonitabelitega, mis tootjate lõikes võivad vägagi erinevad olla (kus üht ja sama asja nt erinevate terminite ja/või mõõtühikutega defineeritakse).

Enne dünosse minemist soovitaks kindlasti häälestajal oma arvutiga korra ühendust saada ajuga ja veenduda, et kõik toimib, et poleks vaja dünos mingeid üleminekuid vms otsima ja testima hakata.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Re: Dünostendid Eestis arutelu

Postitus Postitas Silwer »

Tatechi programmi saab siit tõmmata: http://www.tatech.fi/relT6/" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
kasparius
Postitusi: 54
Liitunud: 08.01.2007 20:40

Re: Dünostendid Eestis arutelu

Postitus Postitas kasparius »

Siiani pole mitte keegi võrrelnud dynosid sama seadega? Kas tktk ikka vent ja temp probleemiga?
2,0T
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Re: Dünostendid Eestis arutelu

Postitus Postitas Silwer »

TKTK dünoga vist keegi hetkel ei tegele ja teenust seal ei paku - vähemalt sellise info ma seal paar nädalat tagasi sain.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kasutaja avatar
cobra
Postitusi: 134
Liitunud: 29.06.2009 14:24
Asukoht: Pärnu

Re: Dünostendid Eestis arutelu

Postitus Postitas cobra »

mõnda soodsamat dünot Tallinnas? vaja siis megasquirti tiba seadistada :)
E30 335T, E30 327, Lexus LS460, Audi A6 C7 ja 2101 :)
kasparius
Postitusi: 54
Liitunud: 08.01.2007 20:40

Re: Dünostendid Eestis arutelu

Postitus Postitas kasparius »

COBRA:
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=4644" onclick="window.open(this.href);return false;

kui raske see võib olla...
2,0T
Vasta