Igatahes sai natuke ajurünnakut tehtud, mistõttu tõin endale ühe sirje.
Pill oli tagaveosele sierrale vastavas kasutuses varasemalt.
Kogu turbotamise teema algas, kuna 2 käiguga on mõtetu "Driftida"
koguaeg tekib vajadus kolmanda järgi, aga tollega ei jõua enam liikuda.
Igatahes sai siis hakatud siit foorumist tarkust koguma ja mingiaeg lihtsalt pihta hakatud.
Hetke seis siis:
Saab 900 pealt turbo
saab 900 punased pihustid( 340 cc vist oli, vanad on 191cc)
ford focuse pealt cooler
Kollektor on custom
hetkeseisuga pill töötab, tühikäik on olemas, viled ja babahh hääled küljes. rõhku toodab kah midagi.
esimene mootor täiesti originaalina, puht huvi pärast tuleb välja uurida kaua ta kestab ja kui palju ta kestab.
kui asja ilusti tööle saab, tuleb ka klassivennale samade juppidega asi.
Niiet võite julgelt jagada vihjeid, kuida, mis ja kui palju näppida vaja.
kui palju peaks olema nt kütuserõhk?
originaal pump on tal 4bar, olemas on mul riiulis 6,5 bar.
hetkel gaasi andes tagasihoidlik kütusepilv taga.
mõni pilt kah sekka:
ei tea kas näeb, aga üks tiir kah tehtud. nö sound check
https://www.facebook.com/photo.php?v=540054462727086