Hobiauto omamine on tüütu.
Kevadel parandatud summuti käib kahest kohast vastu tagasilda ja käigukasti, kuigi on üsnagi normaalsed vahed sees 5-6mm. Jälle midagi uut... raske parandada. Vaja vist katki lõigata,ei mängi muidu välja. Ajaga on kiire ja pole tegijat.
Õhuvõtu tahaks ümber teha,sellega on ka lihtne,juppe ei ole,filtrit ei ole ja tegijat ei ole. Aga viskasin eile vana õhuvõtu nurka ja panin suurema toru,ilma filtrita ,vaja korra tänaval nüüd testida . Kuna nagunii läks selle tegemiseks,otsustasin ka lekkekontrolli teha,kuna rõhku ikka nagu vähe.
Lekkis sellisest kohast väga korralikult,mis on minuarust vist mul 3aastat puutumatult all olnud. Kunagine toruots mis vastu maad käis,kraapsu ja mõlki täis,sellest kohast isegi usun,et võis rõhku kadudagi ära see 1 psi vms. On küll kahe klambriga ja ilmselt panemise ajal kontrollitud aga mine sa tea nüüd.. tegin eile otsa silikooniga üle ja äkki jääb nüüd pidama. Kohises täiega õhku välja.
Alla said pandud ka 285/35/18 Michelini rehvid, tunduvad tükk maad laiemad originaalist. All 275/40
Sai sõpradega grillitud natuke. 880kw tuleb ära kamba peale. Pooliku dragi auto jagu .
Täna vaatan siis kas tuli boosti juurde.