Kuidas see asi lahendatud vōib olla? algselt tundus, et kenasti seoses kiirusega sest kohapeal käib 8000rpm esimese käiguga 7500, teise käiguga 7000 ja mure algab kolmandaga sest pööre saab 6500 peal otsa aga oleks vaja mōnisada pööre rohkem sōita. Kasti kiiruse anduri eemaldamine kaotas spidolt kiiruse kuid mitte piirajat.
Teine asi on sama aju segu anomaalia....
tühikäik, cruise, väiksem koormus kōik OK 14-15 segu
WOT - madalal pöördel 12,x ja järjest rikkamaks läheb ning enne piirajat on see 10,5 Tuletan meelde, et see on NA auto
EDIT: Täna siis veidi täpsemalt jälgides on nii, et 1,5k pealt löön vastu põrandat 2000rpm AFR 11,8 ja vaikselt hakkab rikastuma kuni 5000 juures läheb 10nesse (10,9) ja 6500 juures on 10,5
seletab vist üsnapalju seda, et miks paarutades ÜLIkiiresti seier langeb aga cruisedes justkui ei võtagi.
Paarutades paagitäiega tugevalt alla 100km ja ilusasti sõites oleks võimalik 300km ehk ökotada (Paak 22L
)