Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 13:15

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 09.07.2013 10:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2009 12:53
Postitusi: 142
Asukoht: tartumaa
Koostan lühikese juhendi neile kellel see projekt võib ees olla megasquirdiga.
Kasutatavad vahendid:
1) MS3 ilma expansion plaadita
2) Käigunupp "Load celliga" - neutraalasend +2,5v väljundiga, ettepoole kasvav pinge kuni +5v ja tahapoole kahanev pinge kuni 0V
3) launchi tarbeks lüliti siduripedaali taga

kiire kokkuvõte tegevusest:
raud:
load cell sisend analog 0-5V sisendisse, analog väljundi otsa nt tip122 transistor, mille väljund läheb omakorda analog GND sisendisse (antud olukorras load cell signal-> EGO2; Nitro1-> tip122; tip122->tableselect;
launchi gnd väljund kaabel-> launch in porti

soft:
1) General Sensors tabeli abil konventeerib Ego2 analog signaali uueks 0-500 signaaliks (antud olukorras uus nimi sellele signaalie saab olema Sensor16, lag factor olenevalt juhtmestiku kvaliteedist 50-100, kui ikka jubedalt piigib, pead kondeka vahele panema signaalile- vt load cell manuale. üldine reegel et mida kiiremini reageerib seda parem, aga kui lambist piigid tulevad siis hakkab ka sellel hetkel paugutama)
2) programmable on/off portide alt lülitab sisse nitro1 väljundi kasutades Sensor16 väärtuseid (üle 320 ja alla 280 väärtuste korral)- seda soovitan võimalikult suureks ajada, et liiga vara ei hakkaks süüdet katkestama (siis katkestab ta süüte liiga vara ära ja kui käik hakkab sisse minema on mootor liiga kiiresti täis võimsusel- kasvata seda jälgides pidevalt logi, nt max piigist 20 ühikut varem hakkaks katkestama.)
3) sequential shifteri menüüst lülitab sisse Button reziimi, sisendiks tableselect. RPM üle 4000, tps üle 20 (testimiseks esialgu et ka esialgu madala koormusega saaks läbi proovida), spark cut time (alusta 0,3s, lõpptulemus peaks jääma 0,05-0,2s vahele olenevalt käigukastist jms) muud ooteajad 0,0s
4) launch control aktiviseeri launch control, sisend Launch in. seadistus vastavalt turbole ja mootorile.

Kui kõik on õigesti tehtud saad sa startida gaas põhjas stabiilse pöörde ja rõhuga ning käiku vahetada ilma sidurita, hoides gaasi põhjas, tulemuseks stabiilne turborõhku, stabiilsem auto ning ajavõit.

lühidalt kõik.

_________________
Programmeeritava juhtaju MS paigaldus ja seadistus. Parim kvaliteet Eestis.
55592369


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.07.2013 11:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Mis eelised sellel keerukamal süsteemil tavalise sidurilülitiga launch control ja flatshift süsteemi ees on (mõlema jaoks kokku piisab ühest lülitist ja sisendist)?

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.07.2013 13:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2009 12:53
Postitusi: 142
Asukoht: tartumaa
Selle eelis on see, et sidurit ei pea vajutama sõidu ajal, launchi andur siduripedaali taga on mõistlik alati ennem aktiviseerida, kui sidur hakkab ühendama- seega kui on kasutusel ainult launchi andur siis sõidu ajal peab alati üle survepunkti vajutama- seega ka alati sidur libiseb ning lahutamise ajal läheb mootor hakkijasse- vahetusajad lähevad nii pikemaks, siduri eluiga väheneb ning auto hakkab hüppama pika käiguvahetuse pärast, kaotades sellega väärtuslikku tagateljele õiget massi hoidvat sillaasendit jms.
siduriga vahetusajad on enamasti 0,2..0,3s pikkused ning turborõhu langus 0,3-0,7 bar olenevalt autost ja seadest. käigukangi anduriga pole vaja autos muud teha kui ainult gaas põhja ja lükka kangi sinna kuhu vaja- tulemuseks pmst sirge tõusev boostikõver (olenevalt lahendusest saab ka iga käigu jaoks oma kõvera tekitada), ning stabiilsem auto. Usun et seda lahendust pole mõistlik vaidlustada.
Lahendus on vajalik nii drag kui rally masinatele- sama conf lisaväljunditega sobib ka solenoidide juhtimiseks, mis siis hakkaks käiku ka ise vahetama (nt otse või automaatkastid).

_________________
Programmeeritava juhtaju MS paigaldus ja seadistus. Parim kvaliteet Eestis.
55592369


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.07.2013 21:09 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Väga mõistlik. Seepärast mõtlesin isegi pigem nupuga lahendada.
Ilma sidurita vahetus on ikka eelkõige otsekasti pärusmaa.
Ja tegelikult on ju siduri asendi andurid väga 'närvilised' ehk 1mm käiku ülevalt juba aktiveerib.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.07.2013 11:12 
Eemal

Liitunud: 11.01.2006 18:54
Postitusi: 202
Asukoht: Tallinn
Mul on plaanis panna siduri lülitiks reguleeritav rõhulüliti, peaks õige süütekatkestuspunkti palju täpsemaks saama. Samas saab seda kasutada ainult hüdrosidurite puhul ja lüliti saadavust pole veel uurinud.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.07.2013 9:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
pigem kasutaks ma reguleeritavat tavalülitit sest reguleeritavat rõhulülitit pole ilmselt kuigi kerge leida.
100bar taluva rõhulüliti saab muidu põrnika pidurisilindrist set nii on neil pidurituled lahendatud aga see pole muidugi reguleeritav.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.07.2013 10:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Mind rohkem huvitaski, kas see oli tänava või võistlus lahenduseks mõeldud.

Kuidas selline lahendus reaalselt kasti kestvusele mõjub?

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.07.2013 13:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Kuna jutt käib suuresti ühe konkreetse otsekastiga võistlusauto ümber (Soots) siis pole Mihkli viimane küsimus enam küsimus, nüüd mil on teada millest jutt.
Haapsalus vahetas Soots aga siduriga käike :roll:

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.07.2013 17:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2009 12:53
Postitusi: 142
Asukoht: tartumaa
Sootsil pole otsekast vaid modifitseeritud hammasrattad kastis.
Kui shiftcut on õigesti planeeritud ja toimib stabiilselt, ei juhtu kastiga midagi. Haapsalus sõitsime ilma kuna firmware 1.2.1 reliisil oli reaalse väljundi ja sisestatud väljundi vahel erinevus (koodis viga). Et mitte riskida rauaga sõitsime siduriga.
minu enda nägemus asjast vaadates logisid: stabiilse käiguvahetusega (alati kangi sama kiiresti liigutades)ja toimiva shiftcuttimisega ajust jääb kast ja sild terveks

_________________
Programmeeritava juhtaju MS paigaldus ja seadistus. Parim kvaliteet Eestis.
55592369


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.07.2013 17:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
On sul linki jagada, kust neid andureid soodsalt soetada saab?
Mul on endal üks rotikas racer, mille peal igasugu huvitavaid asju proovida võiks.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.07.2013 8:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2009 12:53
Postitusi: 142
Asukoht: tartumaa
kasutamiseks sobivad paljud erinevad load cellid:
1) hoovastiku vahele tõmbe/pressimise cell http://www.directindustry.com/prod/hone ... 22640.html
2) kangi keskele väände cell https://www.google.ee/search?q=Bending+ ... 80&bih=669
3) nupu sisse külgsurve cell https://www.google.ee/search?q=gear+kno ... z3sgaptYBw

_________________
Programmeeritava juhtaju MS paigaldus ja seadistus. Parim kvaliteet Eestis.
55592369


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.07.2013 11:02 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Elfa, Farnell, Oomipood,

Wexon 'ist Müller gmbh http://www.mueller-ie.com/en/bsw11.html

Tudengivormelil on 2008. aastast käigutrossi vahel jõuandur ja flatshift toimetab.



Terv


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11