Nonii, üle pika aja siis tagasi turbo auto roolis, mille üle endal igati hea meel.
Auto siis soome registris, kuna soome toll ei lubanud mul enam eesti registris oleva autoga sõita seal.
Saigi auto müüki pandud ja soetatud endale soome auto. Autot sai valitud jupp aega sest siinsete autode
hinnad on vähe teistsugused kui eestis ja liisingusse osta ei soovinud, ja üks oli kindel, pidi kindlasti olema
bensiini mootoriga turbokas.
Auto on ostetud soomest uuena ja olnud korraliku pedandi hoole all, lisaks on olnud hobiauto ja pole talvel sõidetud. Läbisõit oli tol hetkel 97500km(Hooldusraamat).
Õlivahetused on tehtud iga 6000km tagant.
Lisad tehasest:Istmesoojendused,
Aux in, bluetooth telefoniga ühendatav.
Rehvirõhukontroll,
Xenon tuled (kurvituled),
4x el. Aknad,
El. Peeglid kokkuklapitavad,
Multifunktsionaalne rool,
Püsikiirusehoidja,
Kliima aut.
Vihmasensor,
Mootor ja veermikEibach sport-line vedrustus, uued pidurikettad + klotsid ees ja taga, k&n typhoon induction kit + Bsr design moottorikate ja Bsr roostevaba terasest 3" väljalase, k&n koonusfilter, uus audi s3 turboradikas, golf r32 õhulugeja, chip-tuning.fi paigaldatud korralik soft, äsja vahetatud veepump ja hammasrihm. (Hetkel ei tule meelde rohkem mis mootoril näpitud on, vaatan hiljem paberitelt järgi)
Nüüdseks 205,117kw ja 457nm mootorist, mis veab seda masinat korralikult edasi, jõudu jätkub iga käiguga ja mingeid mõttepause vahele ei teki, sai isegi ühele 335ile tagatulesid näidatud.
Plaanis veel endal autot edasi arendada ja kõiki foorumlasi sellega kursis hoida.
Varsti rohkem pilte.