Tervist!
Olen uus foorumis ja sai ka soetatud endale aasta tagasi peale igapäevast auto24- ja uurimist üks audi.
Algselt oli küll plaanis, minna ostma A4 avant 1.8tq aga kuna, auto oli suht kehvas seisus, siis sai otsustatud 2.4quattro kasuks.
Edasi liigutas autot, siis 121kw ja sinna otsa on lükatud 5ene manual kast.
Varustuse poolepeal, on autol olemas :
4x el aknad
El. peeglid soojendusega.
2x istme soojendused.
Kliima
komuuter
Ja nüüd natuke sportlikumat lisavarustust.
Autole on alla kruvitud KW Coilid(Pass olemas tüviga), Brembo piduri kettad(pass olemas tüviga) ja veel mootori häält annab edasi remuse sumpsi jooks( samuti tüviga pass olemas)
Ja auto veereb 17'' Momo velgedel.
Kuna 2.4 mootor hakkas lahjaks jääma, siis leidsin tervestükis ühe esiotsa matsuga audi a4 1.8 t , kus oli kõik vajalik olemas, et ümber tõsta teisele kerele.
Teiselt kerelt tuli, siis enda a4-jale:
Nahksisu, kompuutriga kellad, originaal woofer võimuga ja kõigetähtsam 1.8t mootor.
Nüüdseks olen sõitnud peale mootori vahetust ca poolteist kuud ja nädal tagasi lendas turbo laiali, pikki lõtk on ca pool cm. Ilmselt lahkus omakohapealt üks puks.
Põhjuseks tundub, et võis olla alguses ilma boost controllita sõitmine 1.2bar ülerõhku ja nii mõnedki korrad oli turbo korralikult punane.
Peale seda sai mbc tellitud ja 0.8 bari peal edasi sõidetud.
Aga noh eks enda vigadest õpitakse ja seekord, siis tuleb korralikult teha.
Algselt otsisin küll ko4 turbot, mis oleks bolt on vahele istunud aga seda ei leidnud nii naljalt. Ja tuli asemele natuke suurema tootlikusega turbo.
Mõned pildid autost ja uuest turbost.
Uploaded with
ImageShack.usUploaded with
ImageShack.usdoonoriga.
Uploaded with
ImageShack.usTest drive, kui mootor peale sai
Uploaded with
ImageShack.usUUs vs vana turbo
Uploaded with
ImageShack.usJa turbost endast
Cooling type: Oil & water cooled
T25 Flange
Waste gate PSI: 10
Journal Bearing: Wet Float
Inlet Diameter: 3”
Compressor Wheel
A/R: 0.6 Cold Side || Ind: 54 mm || Exd: 70 mm || Trim: 60
Turbiner Wheel
A/R:0.64 || Ind: 52.9 mm || Exd: 45.47 mm || Garrett 4 Bolt T25 Flange
Ja puhub ca 420 hpd
Seoses sellega tegin ka siia teema, et küsida nõu erinevate probleemidega, mis hakkavad tekkima.