Korrigeeriks pisut kaasvõitlejat:
murjam kirjutas:
Põhilised sisendid ajule:
* Väntvõlli asendi anduri signaal. BMW originaal sobib ideaalselt, kui aeg-ajalt tõrgub, tuleb panna vahele 10-15k takisti.
* Nukkvõlli asendi signaal - võib, kuid ei ole vajalik kasutada (sequential vs wasted spark)
* Õhukulumõõtja - enamasti ei kasutata Megasquirtiga üldse, kuna Megasquirtile sisse ehitatud MAP-andur asendab seda.
* Jahutusvedeliku temperatuur - sobib originaal
* Gaasiklapi asendi andur - sobib originaal
* Sisselaske temperatuur - sobib originaal, kui on eraldi andur (mitte õhukulumõõtjasse integreeritud)
* Vist ongi kõik.
* Väntvõlli asendi anduri signaal. BMW originaal sobib ideaalselt, kui aeg-ajalt tõrgub, tuleb panna vahele 10-15k takisti:Tegelikult kui tegu on M52 mootoriga, siis väntvõlli andurile ei ole vaja takistit, seda kasutatakse ainult VR tüüpi anduriga, mis oli kasutusel motronic 3.X ajudel vända anduriks, M52 on siemensi taga ja kasutab HALL andurit väntvõllil. St MS'i peal pead lihtsalt seadistama sisendi HALL'i jaoks.
Kui kasutad sequential setupi, siis pead välja vahetama CAM'i anduri, asemele sobib M50 mootori oma, just motronic 3.X pealt, sest neil oli just CAM'i andur HALL tüüpi. (vända andur VR).
* Sisselaske temperatuur - sobib originaal, kui on eraldi andur (mitte õhukulumõõtjasse integreeritud)Sisselaske temp andur asub sul sisselaske kollektori küljes. ta on sisestatud alt poolt ülesse, pärast drosselklappi. Kui jätad originaal sisselaske kollektori, siis pea pea midagi aretama. Ainuke miinus on selles, et selle anduri jaoks ei ole kuskilt leida termistori tabelit, pead ise mõõtma 3'est punktis takistust ja MS'ile sisestama, sellega on kõik.
Vanosega on väga lihtne, kasuta suvalist vaba väljundit relee juhtimiseks ja esialgu piisab, kui lülitad vanose lihtsalt RPM'i järgi ca 3500 rpm=ON ja 5000 RPM=OFF.