Lõppkiirusvõistluse reeglid 2013

Klubi üritused, ametlikud võistlused ja igasugused muud autodega seonduvad üritused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
VectraT
Postitusi: 35
Liitunud: 23.03.2005 23:56
Asukoht: Tallinn,GSM 5036826

Lõppkiirusvõistluse reeglid 2013

Postitus Postitas VectraT »

Tere!
Kiivrite kasutamises väike muudatus:

VANA

3.1
Võistleja peab sõidu ajal kasutama kaitsekiivrit. Kasutada tohib vaid sertifitseeritud autospordikiivreid. Soovitav on kasutada FIA poolt heakskiidetud standardile vastavat kiivrit. Kaitsekiiver peab olema võistlejale sobiva suurusega ja selle kinnitusrihm peab olema sõidu ajal kinnitatud. Kiivril ei tohi olla vigastusi, avarii jälgi ega pragusid.




UUS

3.1 Kõik võistlejad peavad sõidu ajal kasutama kaitsekiivrit. Soovitav on kasutada FIA poolt heakskiidetud standardile vastavat kiivrit. Võistlejad, kelle eeldatav lõppkiirus on vähemalt 250 km/h peavad kasutama sertifitseeritud autospordikiivrit. Kaitsekiiver peab olema võistlejale sobiva suurusega ja selle kinnitusrihm peab olema sõidu ajal kinnitatud.
Kiivril ei tohi olla vigastusi, avarii jälgi ega pragusid.

Ehk siis kuni 250km/h võib kasutada ka motokiivreid.
mitsu_manic
Postitusi: 495
Liitunud: 03.12.2009 19:22

Re: Lõppkiirusvõistluse reeglid 2013

Postitus Postitas mitsu_manic »

Kas tohib kasutada ka rahvaspordis lubatavaid kiivreid ?? ECE-märgistusega.

Loen välja, et kuni 250km/h sõitva autoga ei pea olema sertifitseeritud kiiver ( lubatud ka nn vene munakiiver?? )
Dc85
Postitusi: 259
Liitunud: 29.08.2005 19:56

Re: Lõppkiirusvõistluse reeglid 2013

Postitus Postitas Dc85 »

Veidi teine küsimus. Lõppkiirusvõistlusi veel kinnitatud ei ole? Bhra kalendris puuduvad. Toimuvad ikka?
VectraT
Postitusi: 35
Liitunud: 23.03.2005 23:56
Asukoht: Tallinn,GSM 5036826

Re: Lõppkiirusvõistluse reeglid 2013

Postitus Postitas VectraT »

Kuni 250km/h on lubatud kasutada nii moto-kui autospordi kiivreid ( munakoor sinna alla ei kvalifitseeru), kiirematel on lubatud kasutada ainult autospordi kiivreid.
indro
Postitusi: 160
Liitunud: 09.08.2006 15:06
Kontakt:

Re: Lõppkiirusvõistluse reeglid 2013

Postitus Postitas indro »

Dc85 kirjutas:Veidi teine küsimus. Lõppkiirusvõistlusi veel kinnitatud ei ole? Bhra kalendris puuduvad. Toimuvad ikka?
Kuna kuupäevad ei olnud 100% paigas, siis ei ole lõppkiirusvõistlused hetkel BHRA lehel olevast võistluste kalendrist leitavad. Praeguse seisuga toimub meie poolt korraldatuna kaks võistlust mis mõlemad kannavad käesolevast hooajast One Mile Challenge nime. Esimene leiab aset 08. juunil ja teine 24. augustil. Tegeleme hetkel ka One Mile Challenge kodulehekülje uuendamisega.
Ints
Postitusi: 172
Liitunud: 21.12.2004 1:26
Asukoht: tallinn

Re: Lõppkiirusvõistluse reeglid 2013

Postitus Postitas Ints »

Üritusi nagu OMC võiks rohkemgi olla...
Turbo auto
Dc85
Postitusi: 259
Liitunud: 29.08.2005 19:56

Re: Lõppkiirusvõistluse reeglid 2013

Postitus Postitas Dc85 »

Eelmine aasta oli probleeme rehvi kiirusindeksiga.
W= 270
Y= 300
Z= 240+

Ehk keegi täpsustaks Z rehvi kohta, palju see + seal tähendab siis? Erinevatest kohtadest uurides läks asi päris segaseks..
VectraT
Postitusi: 35
Liitunud: 23.03.2005 23:56
Asukoht: Tallinn,GSM 5036826

Re: Lõppkiirusvõistluse reeglid 2013

Postitus Postitas VectraT »

Z-markeering tehti ajal, kui 240 oli jõukohane vähestele sõidukitele. Selle tähisega rehviga võis sõita 240+, ülemist piiri ei olnud määratud, kuna see oli suht utoopiline kiirus. Aeg läks edasi, autod muutusid kiiremaks ja hakati valmistama rehve W (<270 ja Y (<300). Ehk teoreetiliselt võid sõita Z rehviga ka 300km/h, kuid mina soovitaks kasutada rehve, millele on vastav kiirus tootja poolt garanteeritud...
Vasta