Lõppkiirusvõistluse reeglid 2013
Lõppkiirusvõistluse reeglid 2013
Tere!
Kiivrite kasutamises väike muudatus:
VANA
3.1
Võistleja peab sõidu ajal kasutama kaitsekiivrit. Kasutada tohib vaid sertifitseeritud autospordikiivreid. Soovitav on kasutada FIA poolt heakskiidetud standardile vastavat kiivrit. Kaitsekiiver peab olema võistlejale sobiva suurusega ja selle kinnitusrihm peab olema sõidu ajal kinnitatud. Kiivril ei tohi olla vigastusi, avarii jälgi ega pragusid.
UUS
3.1 Kõik võistlejad peavad sõidu ajal kasutama kaitsekiivrit. Soovitav on kasutada FIA poolt heakskiidetud standardile vastavat kiivrit. Võistlejad, kelle eeldatav lõppkiirus on vähemalt 250 km/h peavad kasutama sertifitseeritud autospordikiivrit. Kaitsekiiver peab olema võistlejale sobiva suurusega ja selle kinnitusrihm peab olema sõidu ajal kinnitatud.
Kiivril ei tohi olla vigastusi, avarii jälgi ega pragusid.
Ehk siis kuni 250km/h võib kasutada ka motokiivreid.
Kiivrite kasutamises väike muudatus:
VANA
3.1
Võistleja peab sõidu ajal kasutama kaitsekiivrit. Kasutada tohib vaid sertifitseeritud autospordikiivreid. Soovitav on kasutada FIA poolt heakskiidetud standardile vastavat kiivrit. Kaitsekiiver peab olema võistlejale sobiva suurusega ja selle kinnitusrihm peab olema sõidu ajal kinnitatud. Kiivril ei tohi olla vigastusi, avarii jälgi ega pragusid.
UUS
3.1 Kõik võistlejad peavad sõidu ajal kasutama kaitsekiivrit. Soovitav on kasutada FIA poolt heakskiidetud standardile vastavat kiivrit. Võistlejad, kelle eeldatav lõppkiirus on vähemalt 250 km/h peavad kasutama sertifitseeritud autospordikiivrit. Kaitsekiiver peab olema võistlejale sobiva suurusega ja selle kinnitusrihm peab olema sõidu ajal kinnitatud.
Kiivril ei tohi olla vigastusi, avarii jälgi ega pragusid.
Ehk siis kuni 250km/h võib kasutada ka motokiivreid.
-
- Postitusi: 495
- Liitunud: 03.12.2009 19:22
Re: Lõppkiirusvõistluse reeglid 2013
Kas tohib kasutada ka rahvaspordis lubatavaid kiivreid ?? ECE-märgistusega.
Loen välja, et kuni 250km/h sõitva autoga ei pea olema sertifitseeritud kiiver ( lubatud ka nn vene munakiiver?? )
Loen välja, et kuni 250km/h sõitva autoga ei pea olema sertifitseeritud kiiver ( lubatud ka nn vene munakiiver?? )
Re: Lõppkiirusvõistluse reeglid 2013
Veidi teine küsimus. Lõppkiirusvõistlusi veel kinnitatud ei ole? Bhra kalendris puuduvad. Toimuvad ikka?
Re: Lõppkiirusvõistluse reeglid 2013
Kuni 250km/h on lubatud kasutada nii moto-kui autospordi kiivreid ( munakoor sinna alla ei kvalifitseeru), kiirematel on lubatud kasutada ainult autospordi kiivreid.
Re: Lõppkiirusvõistluse reeglid 2013
Kuna kuupäevad ei olnud 100% paigas, siis ei ole lõppkiirusvõistlused hetkel BHRA lehel olevast võistluste kalendrist leitavad. Praeguse seisuga toimub meie poolt korraldatuna kaks võistlust mis mõlemad kannavad käesolevast hooajast One Mile Challenge nime. Esimene leiab aset 08. juunil ja teine 24. augustil. Tegeleme hetkel ka One Mile Challenge kodulehekülje uuendamisega.Dc85 kirjutas:Veidi teine küsimus. Lõppkiirusvõistlusi veel kinnitatud ei ole? Bhra kalendris puuduvad. Toimuvad ikka?
Re: Lõppkiirusvõistluse reeglid 2013
Eelmine aasta oli probleeme rehvi kiirusindeksiga.
W= 270
Y= 300
Z= 240+
Ehk keegi täpsustaks Z rehvi kohta, palju see + seal tähendab siis? Erinevatest kohtadest uurides läks asi päris segaseks..
W= 270
Y= 300
Z= 240+
Ehk keegi täpsustaks Z rehvi kohta, palju see + seal tähendab siis? Erinevatest kohtadest uurides läks asi päris segaseks..
Re: Lõppkiirusvõistluse reeglid 2013
Z-markeering tehti ajal, kui 240 oli jõukohane vähestele sõidukitele. Selle tähisega rehviga võis sõita 240+, ülemist piiri ei olnud määratud, kuna see oli suht utoopiline kiirus. Aeg läks edasi, autod muutusid kiiremaks ja hakati valmistama rehve W (<270 ja Y (<300). Ehk teoreetiliselt võid sõita Z rehviga ka 300km/h, kuid mina soovitaks kasutada rehve, millele on vastav kiirus tootja poolt garanteeritud...