Hei
Peale eelmise tsiklihooaja lõppu on ratta juures toimunud mõni muudatus,millest olulisem on uued 850 cc. "Bosch" EV-14 pihustid
Originaalid jooksid eelmine kord dynos tiba üle 200 rattajõu juures lihtsalt lõppu, seda isegi 6 bar . kütuserõhu juures
Samas käib ka uue 1:1 kütuserõhuregulaatori otsing,mis peab olema VÄGA kvaliteetne tükk
Eelmine,1:12 kütuserõhuregulaator ,ei sobi enam nii suurte pihustitega,kuna plaanis on tõsta boosti ja siis läheks kütuserõhk juba väga ulmeliseks täisboosti all .Lisaks on see regulaator suht temperatuuritundlik,mis muudab erinevatel temperatuuridel tiba seadet/segu . Siiani kasutusel olnud "Begi" FMU kütuserõhu regulaator iseenesest näeb välja selline:
Lisandus ka alumiiniumist sisselasketoru, roostevabast eelnenu asemele,millel on tsikli juures ülioluline soojusjuhtivuse ja kaalu eelis .Kuna mingit coolerimajandust pole,siis alumiinium detailid aitavad kindlasti detonatsiooni vastu tiba
Siiski sai algusest peale paigaldatud kohe vee-metanooli pritse,mis nüüd loodetavasti ka ennast õigustama hakkab,kui kõrgemad boostid plaanis.Alla 0.8 bar. pole nagu reaalset veel metanooli pritset vaja
Lõplikult on värvitud ka need detailid,mis eelmine kord tegemata jäid,veljed,piduriketaste sisud ja kelladebloki ümbris
Varsti peaks siis Soome dynosse minema ja kui kõik toimib,siis saab vast jõudu juurde pillile tiba
Terv Deiv