Tegelt mõniaeg tagasi sai se juba järgi proovitud, emotsioone polnud ma siia kirja pannud, sest parool oli meelest läinud ja tooaeg ei viitsinud selle "uue parooli küsimisega" ka tegeleda sest e-mail oli ka meelest läinud jne. Aga see selleks.
Esialgu ei julgenudki väga proovida, kuna siin lubati et saab ilutulestiku, siis võtsin ühe Mitsu millel oli veel täitsa pruugitav mootor(1.3 r4 umbes 45kw) aga mis oleks nigunii emeksisse läinud ja proovisin selle pulli ikkagi ära.
Mul vedeles just üks väike hapniku baloon ka,Kus oli vel piisavaltsees. Balooni jätsin salongi, vooliku vedasin lihtsalt õhupuhasti torru sisse(seguneb natuke tava õhuga). Sõiduajal keerasin kraani lahti - esialgu natukene.
(hiljem selgus et ikkagi liiga palju selle mootori kohta)
Igatahes esmane emotsioon on vägev.
Auto mis muidu lasi kohalt minnes 1.käiguga vaevu ratta ringi, siis hapnukku kasutades lasi kolmandaga ilusti tühja (asfaltil).
Oleks ilmsalt viiendaga ka lastknud kui oleks väga korralik sidur olnud ja pentsu oleks hullult rohkem peale saanud. Aga korralikult lasi ainult ühe korra, iga korraga suri rohkem ära, ju siis sai liigapalju hapnikku peale
Paar vennikest kes seda kõrvalt jälgisid, olid nii äksi täis ja tahtsid kohe oma autodele ka seda aretama hakkata.
Siiamaale pole neist keegi veel julgenud seda auto külge pookida, sest nad nägid kuidas se "proovi mootor" ära lõppes - Kolvid otsustasid, et nad tahavad korraks vedelal kujul eksisteerida
veits enne seda oli sidur ka juba suht otsas, ju insenerid polnud tehases selliseks otstarbeks seda mõelnud.
Kui kunagi peaks veel mingi ront näpuvahele sattuma siis peaks uuesti proovima.
Huvitav mitu hobust se Fiat ... 0.9 liitrise mootoriga välja kannatab
Edit: Tegelt oleks möödasõitudel täitsa hea kasutada, aga mõistlikus koguses