mitsu_manic kirjutas:
Velje ja rehvi mõõt- passis kirjas pole, ukse postil kirjas pole- sõida! Sillaregulli pingis ka parameetrid muutuvad vastavalt velje mõõdule. Järelikult on silla geomeetria vastavalt muudatustele korrigeeritav. Tehtud.
Turbo masinad- tehase poolt turbo peal- paned rekka fööni, kas keegi üldse teeb vahet, mis föön peale pandud, kw vahe jne. Jah, meie autopeded teeme, Ark ja ÜV-ei tee.
Seaduste järgi peaksime kõik sõitma Yarise kärakaga ringi ja punnis silmadega makse maksma maksude pealt.
Sry kui liiga OT oli kohati.
OT: Sa peaks nägema norras auto registreerimistunnistust. Selles sisalduvad nii rehvi kui velje mõõdud, offset, turbo kood, samuti ka väljalaske heli tugevus ja veel mõned mõttetud parameetrid. Küll ja küll vedeleb meil velgi mis on passi andmete järgi liiga väljaulatuvad või suured. Üks pluss eestile
Aga RHD->LHD converti on siin palju kergem teha kuna inglismaalt algas umbes 10a tagasi ilge sportautode sissevedamine ja siin leidub ka palju volitatud garaaze kes tegelevadki selliste töödega. Ja selle eest jälle miinus kallile kodumaale.