Kuna on ilge hapukurgihooaeg, siis paneme mõne texti vahepeale... alati võiks kiiremini asjad edeneda... aga JUNÕU läheb nii kui läheb...
ühesõnaga... esmene teema oli
piduripeasilinder... check` ... GTR.UK foorumis natuke arenetud ja sai vahetud uuema vastu mis R33 ja R34-l peal. Muidugi asjale (ehk siis lõpp tulemusele) lisab kenasti vürtsi juurde asjaolu et kunagi keegi mingi hetk on esimese ja tagumise pidurijõu voolikud sassi ajand... ehk siis ma ei tea kuidas ma opentrackil sõitsin aga ... (irw isegi head aega) aga tagumised tutikad klotsid said otsa 5 secundiga... siis ma kirusin... miks tehakse auto nii nõrkade piduritega :D... paar pilti...
see mis oli...
kõrvuti uuemaga... (BM57 on see heam)
väike erinevus ikka on
Ühesõnaga ... pärast piduri BIAS-i (tagumised vs esimesed) ÕIGEKS muutmist + vähe ägedam piduripeasilinder tekkisid autole pidurid... mitte päris porsche omad aga juba saab piritale ja tagasi sõita :D... (no tegelt väike lõtk oli piduripeapuba sees ja veel nipetnäpet aga palju see määras..)
Järgimene missioon ...
Brake stopper kuna kõik see silindrivärk ujus ringi kapoti all.. nii umbmäärane värk see pidurdamine... Tellida ei saand 20€ eest, kuna kõik müüdavad on peegelpildis
Version 1.0
Version 2.0
Version 3.0
Version PEAAEGU 5 and final.. ühesõnaga enne "läbipuurimisi" (kerguse mõttes) oleks tulnd metall õige kujuga taguda enne keevitamist... kahjuks vanad vene kruustangid arvasid teisiti...
Võibolla oleks pidand kuumutama metalli... krt seda teab... ma arvan et need olid pehmod kruustangid enivei :D..... asi peaaegu hea, tööriistamarketist läbi korra ja.. lõpetab ära... (masendav vähe)
Kolmas asi, mis pooleli oli olid
istmed... krt kohe nagu korve ka ei taha sisse panna... võibolla tulevad ükshetk... vanad istmed olid jubedad... koni augud ja kahtlased plekid... ühesõnaga katted maha ja õmbleja juurde... viisin materjalid mis ma väljavalisin ja... algus tundus suht loogiline...
Katted tulid ...
Vaja oli...
Väheke mängimist oli... vana vs uus
PM midagi sellist tuli välja... kerge "käsitöö" maik on juures aga kuna vana istmete materjalid üldse ei meeldind siis see tundub juba täitsa ok...
EDASINE:
Ilge mõte oli piigid võtta ja nelikut kasutada talvel... aga nii kevad on väljas juba, nii et see mõte kuidagi ei saand vedama...
Siis sai üle vaadatud "kiirendamisel" ujumise probleem... paar puksi tagasillas vedelad nõka. Enne vingeid velgi tuleb sillad korda teha... siit kui sealt mandrilt saab tellida (loe erinevatelt saartelt) HICAS-i asendus (4ratta keeramine) jäik ühendus "HICAS elimination kit".. nii et ma arvan et see on number one,... siis see brake stopper, veljed... 18" slikkid on olemas juba... edasi näitab aeg...