Suzuki Hayabusa Turbo : )
Re: Suzuki Hayabusa Turbo
kenaa ))
Re: Suzuki Hayabusa Turbo
Teinekord kui sõpakal fooritaga seisad siis vajuta ikka tühjaks ,et teistele ka hommikuks midagi ilusat tuua..
Silvia...
Re: Suzuki Hayabusa Turbo
Hei boostihoolikud
Rattast eriti midagi uut kirjutada pole,kuna midagi muutnud pole ja pill sõidab igapäevaselt ringi nagu muska
Küll oli esimesel kevadisel sõidul üllatus,kui peale talvel külastatud dünot,kus kõik töötas kui siidi,ei olnud üle 0.2 bar. boosti Sai siis kohe lolli peaga waste varrast kruditud peale,kuid ei miskit .Siis oli selge,et rõhuleke ja selguski,et sisselaskekolle keevitusest ca. 10 cm. pikkuselt lahti Rõhk sai uuesti miski 0.5 bar. peale regutud kella järgi ja nii sai siiaajani sõidetud .
Siis aga EDRA Nationalsil selgus,et rõhuga 0.5 bar. on segu põhjakaga suht kogu aeg 10.9 AFR ja pill eriti alla 9.9 sec. ei tahtnud sõitta Hakkasin siis võistluse käigus pisihaaval rõhku wastest peale niblima ja andis kuhe ka aegades tunda .Viimases sõidus sain siis juba pilli enam-vähem viisakalt liikuma,kuna asi hakkas dyno seadele järjest lähemale jõudma . Tulemuseks jäi siis hetkel isiklik parim 9.4 sec. ja lõpukiiruseks midagi 240 + kmh. Kuigi oli seekord üllatavalt libedad stardid mul,õnnestus ikkagi saada 1.6 sec 60 jalga .
Nüüd aga vaja minna kusagile pika ja laia sirge peale ja see waste varras lõplikult täiest õigesse kohta tagasi regullida nii,et segud oleks ikka 11.7 AFR nagu dynos ,kuna võistluste käigus seadistamine ikka väga keeruline
Tänaval nüüd peale võistlust selgund peenestades,et segud ikka liiga paksud ja võimalik ikka veel boosti tõsta ja paremat aega sõitta . Parema pidamise juures kindlast varu veel on Eesti rekord ka 0.4 sec.kaugusel
Muidu igapäevaliikuri kohta krdi raju aparaat mu meelest
Vähe vaatamist ka :
http://www.youtube.com/watch?v=rCl5k83KrRM&feature=plcp" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=jIzBz1oigpc&feature=plcp" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=WVXgERcy ... ature=plcp" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?feature=en ... IlQ0EzCKRw" onclick="window.open(this.href);return false;
Terv Deivid : )
Rattast eriti midagi uut kirjutada pole,kuna midagi muutnud pole ja pill sõidab igapäevaselt ringi nagu muska
Küll oli esimesel kevadisel sõidul üllatus,kui peale talvel külastatud dünot,kus kõik töötas kui siidi,ei olnud üle 0.2 bar. boosti Sai siis kohe lolli peaga waste varrast kruditud peale,kuid ei miskit .Siis oli selge,et rõhuleke ja selguski,et sisselaskekolle keevitusest ca. 10 cm. pikkuselt lahti Rõhk sai uuesti miski 0.5 bar. peale regutud kella järgi ja nii sai siiaajani sõidetud .
Siis aga EDRA Nationalsil selgus,et rõhuga 0.5 bar. on segu põhjakaga suht kogu aeg 10.9 AFR ja pill eriti alla 9.9 sec. ei tahtnud sõitta Hakkasin siis võistluse käigus pisihaaval rõhku wastest peale niblima ja andis kuhe ka aegades tunda .Viimases sõidus sain siis juba pilli enam-vähem viisakalt liikuma,kuna asi hakkas dyno seadele järjest lähemale jõudma . Tulemuseks jäi siis hetkel isiklik parim 9.4 sec. ja lõpukiiruseks midagi 240 + kmh. Kuigi oli seekord üllatavalt libedad stardid mul,õnnestus ikkagi saada 1.6 sec 60 jalga .
Nüüd aga vaja minna kusagile pika ja laia sirge peale ja see waste varras lõplikult täiest õigesse kohta tagasi regullida nii,et segud oleks ikka 11.7 AFR nagu dynos ,kuna võistluste käigus seadistamine ikka väga keeruline
Tänaval nüüd peale võistlust selgund peenestades,et segud ikka liiga paksud ja võimalik ikka veel boosti tõsta ja paremat aega sõitta . Parema pidamise juures kindlast varu veel on Eesti rekord ka 0.4 sec.kaugusel
Muidu igapäevaliikuri kohta krdi raju aparaat mu meelest
Vähe vaatamist ka :
http://www.youtube.com/watch?v=rCl5k83KrRM&feature=plcp" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=jIzBz1oigpc&feature=plcp" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=WVXgERcy ... ature=plcp" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?feature=en ... IlQ0EzCKRw" onclick="window.open(this.href);return false;
Terv Deivid : )
Viimati muutis Robo, 20.06.2012 22:16, muudetud 2 korda kokku.
Hayabusa Turbo 281 RWHP/270 Tq @ 1.2 bar.
Re: Suzuki Hayabusa Turbo
Kõige korralikum turbobusa mida mina näinud ja katsunud olen Aga Erki 9,2 saab loodetavasti järgmine võistlus üle löödud, samas on sul nüüd 2 BMW-d millega maadelda sest pärast viimast võistlust selgus t 1 valge GSX-R jääb ajale juba jalgu ja see asendus bemmiga, millega just eile UM-st välja sõideti
Powered by K04
Re: Suzuki Hayabusa Turbo
Need uued BMW-d on jahh igati rajud aparaadid juba tehasest tulles Eestis ikka väga lihtsalt konkurentsis kohe
Aga mu meelest äge,et kellestki mööda sõitmine mehi kohe progressile motiveerib
Joonel näeme
Deivid
Aga mu meelest äge,et kellestki mööda sõitmine mehi kohe progressile motiveerib
Joonel näeme
Deivid
Hayabusa Turbo 281 RWHP/270 Tq @ 1.2 bar.
Re: Suzuki Hayabusa Turbo
Ratas on nüüd suvi läbi tänavatel sõitnud ja kahe kiirenduse külastamine tõi välja tõsiasja,et ca 3000 RPM enne piirajat langevad segud ikka jube "turvaliseks" aga paraku mitte max.võimsaks (10.8 langes isegi 10.4 ) mis siis selgitas ka suht aeglaseid lõpukiirus aegasi , 235 kmh kantti kogu aeg :|Shifteriga käikku vahetades istuski kogu sõidu aja sisuliselt sellistes segudes . Kuigi ajad tulid sellises kaalus kompoti kohta suht OK (parim 9.4 sec.) Peale viimast võistlust sai siis kohe suure vihaga vähe pikem sirge otsitud ja segu lõpus ilusti 11.6 peale seadistatud + lisandus kohe ka loogiliselt 0.05 Bar. rõhku . Nüüd sõidab ikka pill suht vahvalt kuni piirajani ja tänaval ei pea I- II käiguga isegi rinka slikid enam,kui max rõhku hoidma hakkab Jõle kahju on rsk.,et enam see aasta ühtegi 400 m. kiirendust ei ole kus proovida saaks tulemust.
Rõhku siis hetkel 0.65-0,70 Bar. kantti ja plaan mingi hetk ka Eesti dünost läbi hüpata !!!
http://www.youtube.com/watch?v=aSDgzwqq ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Happy Booster Deiv
Rõhku siis hetkel 0.65-0,70 Bar. kantti ja plaan mingi hetk ka Eesti dünost läbi hüpata !!!
http://www.youtube.com/watch?v=aSDgzwqq ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Happy Booster Deiv
Hayabusa Turbo 281 RWHP/270 Tq @ 1.2 bar.
Re: Suzuki Hayabusa Turbo : )
Hei
Peale eelmise tsiklihooaja lõppu on ratta juures toimunud mõni muudatus,millest olulisem on uued 850 cc. "Bosch" EV-14 pihustid
Originaalid jooksid eelmine kord dynos tiba üle 200 rattajõu juures lihtsalt lõppu, seda isegi 6 bar . kütuserõhu juures
Samas käib ka uue 1:1 kütuserõhuregulaatori otsing,mis peab olema VÄGA kvaliteetne tükk Eelmine,1:12 kütuserõhuregulaator ,ei sobi enam nii suurte pihustitega,kuna plaanis on tõsta boosti ja siis läheks kütuserõhk juba väga ulmeliseks täisboosti all .Lisaks on see regulaator suht temperatuuritundlik,mis muudab erinevatel temperatuuridel tiba seadet/segu . Siiani kasutusel olnud "Begi" FMU kütuserõhu regulaator iseenesest näeb välja selline:
Lisandus ka alumiiniumist sisselasketoru, roostevabast eelnenu asemele,millel on tsikli juures ülioluline soojusjuhtivuse ja kaalu eelis .Kuna mingit coolerimajandust pole,siis alumiinium detailid aitavad kindlasti detonatsiooni vastu tiba Siiski sai algusest peale paigaldatud kohe vee-metanooli pritse,mis nüüd loodetavasti ka ennast õigustama hakkab,kui kõrgemad boostid plaanis.Alla 0.8 bar. pole nagu reaalset veel metanooli pritset vaja
Lõplikult on värvitud ka need detailid,mis eelmine kord tegemata jäid,veljed,piduriketaste sisud ja kelladebloki ümbris
Varsti peaks siis Soome dynosse minema ja kui kõik toimib,siis saab vast jõudu juurde pillile tiba
Terv Deiv
Peale eelmise tsiklihooaja lõppu on ratta juures toimunud mõni muudatus,millest olulisem on uued 850 cc. "Bosch" EV-14 pihustid
Originaalid jooksid eelmine kord dynos tiba üle 200 rattajõu juures lihtsalt lõppu, seda isegi 6 bar . kütuserõhu juures
Samas käib ka uue 1:1 kütuserõhuregulaatori otsing,mis peab olema VÄGA kvaliteetne tükk Eelmine,1:12 kütuserõhuregulaator ,ei sobi enam nii suurte pihustitega,kuna plaanis on tõsta boosti ja siis läheks kütuserõhk juba väga ulmeliseks täisboosti all .Lisaks on see regulaator suht temperatuuritundlik,mis muudab erinevatel temperatuuridel tiba seadet/segu . Siiani kasutusel olnud "Begi" FMU kütuserõhu regulaator iseenesest näeb välja selline:
Lisandus ka alumiiniumist sisselasketoru, roostevabast eelnenu asemele,millel on tsikli juures ülioluline soojusjuhtivuse ja kaalu eelis .Kuna mingit coolerimajandust pole,siis alumiinium detailid aitavad kindlasti detonatsiooni vastu tiba Siiski sai algusest peale paigaldatud kohe vee-metanooli pritse,mis nüüd loodetavasti ka ennast õigustama hakkab,kui kõrgemad boostid plaanis.Alla 0.8 bar. pole nagu reaalset veel metanooli pritset vaja
Lõplikult on värvitud ka need detailid,mis eelmine kord tegemata jäid,veljed,piduriketaste sisud ja kelladebloki ümbris
Varsti peaks siis Soome dynosse minema ja kui kõik toimib,siis saab vast jõudu juurde pillile tiba
Terv Deiv
Viimati muutis Robo, 29.01.2013 11:51, muudetud 1 kord kokku.
Hayabusa Turbo 281 RWHP/270 Tq @ 1.2 bar.
Re: Suzuki Hayabusa Turbo : )
Mis numbreid soomest ootad?
Re: Suzuki Hayabusa Turbo : )
Deiv sa oled ikka meeldivalt segane vend ikka. Jäi väheks jõust? Anna teada kui millegiga aidata saan jälle :D
Aitan kaupadega USA-st. Ebay, paypal-iga maksmine, kaupade transport.
Pisikesest mutrist kaatriteni välja. Ise asun USA-s.
http://www.estperformancegroup.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/estperformance" onclick="window.open(this.href);return false;
Pisikesest mutrist kaatriteni välja. Ise asun USA-s.
http://www.estperformancegroup.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/estperformance" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Suzuki Hayabusa Turbo : )
Tänud Eikki senisegi abi eest ,kui miskit jälle vaja,võtan kindlasti ühendust
Dyno peaeesmärk on siiski saada uus ja korralik seade,mis hoiab õiget segu kuni piirajani Kuid kui kõik toimib,siis kütusesüsteem peaks olema hetkel sisuliselt poole võimekam kui rauapool Mootor peaks kestma 300 rattajõu kantti , hetkel oli kasutusel tiba üle 200 Tuleks ikka raua varu rohkem realiseerida - arvas ka dynomees
Deiv
Dyno peaeesmärk on siiski saada uus ja korralik seade,mis hoiab õiget segu kuni piirajani Kuid kui kõik toimib,siis kütusesüsteem peaks olema hetkel sisuliselt poole võimekam kui rauapool Mootor peaks kestma 300 rattajõu kantti , hetkel oli kasutusel tiba üle 200 Tuleks ikka raua varu rohkem realiseerida - arvas ka dynomees
Deiv
Hayabusa Turbo 281 RWHP/270 Tq @ 1.2 bar.
Re: Suzuki Hayabusa Turbo : )
Tänud Viljarile VKM-st soovitamast/hankimast uut kütuse regulaatorit sellele tsiklile
Välja näeb selline
Eks varsti näis,kuidas toimib
Välja näeb selline
Eks varsti näis,kuidas toimib
Hayabusa Turbo 281 RWHP/270 Tq @ 1.2 bar.
Re: Suzuki Hayabusa Turbo : )
Eile (28.02.2013) sai siis Soomes dynos käidud
Eelmise ja selle aasta dynoskäigu võrdlus - graafikud tagarattajõududest .
Sinisega eelmise aasta 0.6 bar,punasega praegune 1.1 bar
PS !!! Soovitan VKM-ist seda kütuserõhu regulaatorit
Tänud kõigile,kes on aidanud selle ratta selliseks elukaks muuta
Eks varsti näis,kuidas sõidab
Eelmise ja selle aasta dynoskäigu võrdlus - graafikud tagarattajõududest .
Sinisega eelmise aasta 0.6 bar,punasega praegune 1.1 bar
PS !!! Soovitan VKM-ist seda kütuserõhu regulaatorit
Tänud kõigile,kes on aidanud selle ratta selliseks elukaks muuta
Eks varsti näis,kuidas sõidab
Viimati muutis Robo, 01.03.2013 22:13, muudetud 1 kord kokku.
Hayabusa Turbo 281 RWHP/270 Tq @ 1.2 bar.
Re: Suzuki Hayabusa Turbo : )
Vastupidi pole ikka ve? Et punane see aasta ja sinine eelmine :D Muidu oleks tagasiminek.Robo kirjutas:Eile (28.02.2013) sai siis Soomes dynos käidud
Eelmise ja selle aasta dynoskäigu võrdlus - graafikud tagarattajõududest .
Punasega eelmise aasta 0.6 bar,sinisega praegune 1.1 bar
Aitan kaupadega USA-st. Ebay, paypal-iga maksmine, kaupade transport.
Pisikesest mutrist kaatriteni välja. Ise asun USA-s.
http://www.estperformancegroup.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/estperformance" onclick="window.open(this.href);return false;
Pisikesest mutrist kaatriteni välja. Ise asun USA-s.
http://www.estperformancegroup.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/estperformance" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Suzuki Hayabusa Turbo : )
Ma ka vaatasin et mida?
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee