Plaanis on projekt Corrado syncro. Töö auto kallal hakkas juba 5-6 aastat tagasi, aga siis jäi garaaži nurka tolmu koguma raha ja aja puuduses. Nüüd prooviks vaikselt seda elustama hakata. Mis täpsemalt sellest tuleb näitab aeg. Enne sooviksin koguda infot, et mis suunas liikuda. Ja et kõiki töid peaks tegema ühe korra ja korralikult. Projekti eesmärk on teha linnakõlbulik kiire ja pilkupüüdev auto. Eelmine kord oli plaanis 1,8 mootorile panna G60 asemel eatoni kompressor, suuremad pihustid ja suurema tootlikusega pensupump. Nüüd aga on soovid muutunud ja olen alguses tagasi.
Mis mootoriploki peaksin üldse valima, kas 1,8, 2,0 lühike plokk või 2,0 pikk plokk või üldse mõni muu?
Mis plokikaas kas 16V või 8V?
Kui palju nendest mootoritest oleks võimalik jõudu kätte saada, päris viimase piirini ei taha ajada? Nii et oleks mõistlik rahakotile aga samas ei tekiks tunnet, et puudu jääb. Ma arvan, et Corrado jaoks 300 kw on täiesti piisav.
Mis väntvõll, kepsud, kolvid tuleks valida sellise jõu juures?
Mis käigukast valida?
Mis auto tagasild ja differ valida?
Kas on mõtet ehitada Eatoni kompressoriga või vahetada turbo vastu?
Mis aju sobib seda kompotti jutima?
Küsimusi tekkis üksjagu ja kindlasti tekib neid veel ka juurde. Aga kuskilt tuleks peale hakata. Esmalt tuleb auto seest tühjaks rookida ja ära teha kõik keretööd ja paika aretada tagasild.
Olemas on 2,0 16V komplektne mootor ja 1,8 G60 mootor ilma originaal kompressorita
Eaton M64 kompressor
Üks enamvähem korralik kere, ilma suurema roosteta ja üks auto lisaks doonoriks
440cc pihustid
Cooler
http://www.carshop.ee/tuuning/ulelaadim ... 97447.htmlWalbro paagiväline bensiinipump täpsemaid andmeid praegu ei oska öelda
RV toru 3m ja põlvi 2,5", ja muud pudipadi rõhukell, koonusfilter, oil catch tank
Eelarvet paika pannud ei ole ja eks projekti valmimis aeg kulgeb ka vastavalt rahalistele võimalustele.