Panen siis ka oma tiguprojekti(sest edeneb aeglasel moel) siia üles, kuna sõbrapoiss enam lihtsalt ei jõua mu lollidele küsimustele vastata:)
Autost siis ka natuke:)
Mark, mudel: Audi 80 GTE
Veoskeem: Nelivedu/quattro
Käigukast: Manuaal
Mootor: 1.8 81kw-> 1.8 110kw
Aasta 1985
Tüüp: typ 85 sedaan
Masin enne mind kunagi oli selline:
http://ivar73.planet.ee/GTE/audi%252080_6238.jpgKui ma masina ostsin oli teine väga kehvas seisus:
http://ivar73.planet.ee/GTE/IMG_7445.JPGhttp://ivar73.planet.ee/GTE/IMG_7446.JPGNüüd keretööd peaaegu tehtud ja järg mootori käes.
Kuna tegemist on turbo mootoriga, siis oleks mul siinsete targemate härrade nõu vaja.
Originaal mootor oli siis 1.8 81kw N/A aga uus moto on pärit 98a. vw passati pealt täpsemalt siis 1.8T AEB mootor.
Kuna siin foorumis see keretööde ja muu ehitamine väga pinget vast ei paku, siis läheks kohe oma mootori murede juurde:)
1.8T mootori originaal turbo on meie turul üsna defitsiit ja seega otsustasin peale panna K24 Audi s4/s6 pealt.
Aga kuna K24 otse mootori külge ei istu, sai tehtud minu esimene kollektor:
Juba audiklubis mainiti, et olen valesti teinud, et avad liiga suureks tegin. Noh... esimene võib ju ikka aiataha minna ja alati saab uue teha.
Ütlen kohe ära, et hetkel ei ole minu eesmärk performance, vaid tahaks stocki laadselt liikuma saada. Edaspidi mõtleb siis kui aeg sinnamaani jõuab.
Aga siis mõningad küsimused, millele vastust otsin:
Kui jäme peaks olema downpipe ja mis toru paksus peaks olema?
Kuna 1.8T orig turbod pidavat P'sse minema õlitoru ummistuse tõttu, kas oleks mõistlik paigaldada K24le jämedam õlitoru? (K24'l endal on muidu natukene jämedam toru küll)
Kuidas jookseb K24 vee kanal? Minule arusaamatul põhjusel on turbo üleval pool jämedam vee kanal ja all kus peaks olema äravool, on peenem ava. Kas sellel on mingi põhjendus ka?
Kuidas peaks sättima Wastegate vedru, kui N75 klapp hakkab juhtima rõhku?