Teen siis siia ka teema, targad inimesed koos, oskavad ehk näpuga näidata, kuhu vaja
Tegu siis 2,5L kone ja 6k-käimakotiga autoga. DCCD (reguleeritav keskdiffer) ja IC waterspray, nagu neil kõigil on. Hetkel all "suured" Brembo pidurid.
Auto soetasin pea 4 kuud tagasi ja on ta suht stock. Peaks olema Prodrive soft ja bensiinipump, taga Prodrive lõpupütt.
Muidugi nagu üks õige "kahepoolene", lendas ta kaks nädalat peale ostu korralikult pilbasteks.
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/3 ... 746791.jpghttp://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/3 ... 9a5e23.jpghttp://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/3 ... 817618.jpgKaks kuud sai tulutult otsitud ja oodatud pakkumisi "uuele" mootorile. Siinkohal ei tahaks pikemalt peatuda, muidu tõmban ennast "käima" jälle....
Mingi hetk sai ootamisest kõrini ja otsustasin enamvähem korraliku mootori ehitada, mis praegu tundubki just õige otsus olevat. Mine tea, kaua selle "otse Jaapanist" (Leedust) kasutatud konegagi sõita oleks saanud.
Leidsin siis korraliku kasutatud ploki (2009-10a auto pealt peaks olema), plokikaane taastas Madara tänava kaanemees, vänt käis Tõukuris ja oli õnneks sirge ja uuevääriline (STD). Kolbideks said 100mm Wisecod. Saaled ACL. Kepsud esialgu originaalid, kuna mingit jõudu sealt veel välja pigistama ei hakka, enne kui varumootor garaasis olemas
. Muidugi kõik uued tihendid, rihmad-rullid jne elementaarne.
Kui nüüd asja käima saab, peab hakkama tegelema põhjustega, miks se auto koos ei taha püsida. Minu käes keris ette 83k km. Esimest korda olla laiali käinud peale 30k km ja siis sai uue shortblocki. Peale seda on veel väheke seiklusi olnud temaga. Kuna Subaru mootori remont pole pehmelt üeldes just kõige odavam lõbu, siis ei tahaks teda enam nii põhjalikult teist korda üles ehitada. Ilmselt alustan oma otsinguid kütusepaagist ja vaatan, mis pump seal ikkagi on. Vbl Walbro teeks une rahulikumaks? Teiseks, peale sissesõitu on esimene tee seadistama.