Minu BMW projekt sai alguse umbes aasta tagasi, kui saatuse tahtel sai minust E30-ne omanik. Auto pärineb aastast 1985 ja oli algselt 2.0 liitrine. Minu kätte jõudes oli autole paigaldatud 1.8is mootor kuna autot kasutati enamasti jäärajasõiduks.
Kohe oli selge, et nii se asi ei jää ja sai hakatud ehitama uut mootorit M20B25 baasil.
Tehnika poolest sai asi selline:Motori plokk - M20B25
Plokikaan - M20B25 (885) Kanalid said kergelt üle käidud ja klapipesad lõigatud.
Väntvõll - M52B28 juurde sai treitud simmeri alune puks
Kepsud - M20B20 Kepsudele sai väntvõlli külgkontaktpinna sisse viilitud väikesed õli kanalid kolvi paremaks jahutamiseks.
Kolvid - Originaalid, pealt veidi madalamaks treitud
Hooratas - M20B20 Kergemaks treitud ja tööpind vastavalt sidurikettale üle treitud
Siduriketas - 525 tds (240mm) pidurimeistri katetega
Sidurikorv - Audi AAN
Käigukast - Getrag 260
Turbo- CT26 Kuna sisene WG oli pragusid täis sai se kinni keevitatud ja kasutusele võetud väline WG.
WG - Audi AAN
Intercooler - Mingist IVECO veoauto omast tehtud
Mootori juhtimine:MS2-v3 juhtaju. Lisad (taho väljund, tühikäigu juhtimine, boost control, launc control, lisaväljund ventika juhtimiseks)
Segu ja heitgaaside tempi jälgimiseks Vemsi kell
Süütepoolid - Audi V6 mootorilt
Pihustid - 340cc ja on uuemad pliiats tüüpi vist mingilt volvo mudelilt
Bensiinirõhu regulaator - Ford Sierra 2.0 Doch (reguleeritav)
Bensiini pump - Bosch 044 koopia
Mõned pildid erinevatest ehitusfaasidest:Minu kätte jõudis auto selliselt
Mootori ehitusest
Mõned mootori kuluosad
Suurem radikas
Intercooler oli algselt selline
ja pärast väikest modimist
Hooratas ja sidur
Mootori aju
Vemsi WB+EGT
Ja mõned pildid auto hetkeseisustHetkel auto käivitub ja kohapeal käies enam vähem seades, vaja oleks pidurid üle käia siis saaks juba natuke tõsisemalt seadistama hakata.