Audiophile kirjutas:
Kas sa MAFist täielikult vabaneda ei saa selle piggipackiga? Sul on hetkel kasutusel nii maf kui map? Orig-aju kasutab maf-i ja DT-ECU siis MAP sensorit?
MAF-ist saab vabaneda küll. Korra olen proovinud kuid siis ei olnud tühikäik enam nii sujuv. Ei olnud piggyga piisavalt tutvunud ning läksin lihtsamat teed.
Kasutan nii:
MAF-i abil kontrollin pihusteid, mis on ühendatud Motronicuga. "Load" või koormus tuleb kõikide pihustite kontrollimiseks piggy-sse sisseehitatud MAP sensori abil. MAF-ist tulev signaal muudetakse ning antakse edasi Motronicule ning viimane kontrollib oma 6 -te pihustit. Programmis, millega kõike kontrollin, on kolm fuel mappi. Üks on originaal ajule ning teised kaks lisapihustitele. Lisapihustite väljundeid saab eraldi kasutada ka boosti jne kontrollimiseks, sellepärast nii palju laudu. R4 mootoril oleks hea seda piggyt kasutada. Saab palju erinevaid asju külge kruvida ning mootori tööd, rõhku ja vidinaid kontrollida. Boosti kontrollimise pärast ei muretse, sest ise kasutan MBC-d.
Kuidas saab veel kasutada:
Fuel implant süsteem. Saab kaotada MAF-i ja originaal aju järelt pihustid. Kõiki pihusteid kontrollib piggy. Oleks läinud seda teed, kuid polnud suuri pihusteid ning tahtsin odavalt kiiremat autot.
Odavam kuid rohkem pusimist.
Üldiselt arvan, et esimese projekti kohta.. pole paha.