Kuna pereema auto ( Audi A3 Sportback´06a. ) pereisale suurt naudingut ei pakkunud, tekkis mul vajadus nelikveolise võimsa auto järele.
Valikus olid esialgu Subaru Legacy Turbo, BMW 325ix ja Audi S2, aga kuna võimsusejanu oli suur ja kahe auto jagu eelnevaid kogemusi - teadmisi 20 klapiste alal jäid sõelale lõpuks kaks masinat: Silweri S4 Avant SMS tehnikaga ja Kiireka mõlkis tiiva ja kortsus stangedega 200 TQ.
Lõpliku valiku tegi lihtsamaks autode hinnavahe, mitte tehn. seisukord - pole enne nii korraliku S4 näinud.
200 ostmisel sai määravaks just auto tehniline seisukord - väimust remontida on odavam ja eesmärk teha tuleval hooajal kaasa kõik dragid Bracketi klassis.
Autost siis lähemalt:
Auto ise on toodetud 1990 a. märtsis Saksamaal ja müüdud sealt kohe Tsehhi, kust see siis 2005. aasta detsembris Eestisse jõudis.
Auto on tumesinine pärla, loomulikult nelivedu ja KKK K24 turboga 3B mootoriga.Auto läbisõit (õige läbisõit) on hetkel 289 000 km.
Autol on 4xel aken, el. soojendusega peeglid, el. luuk, kompuuter, check-controll, autopiloot, kliimaautomaat, tume veluursisu, nahkkattega: rool - käigukangi nupp - käsipiduri kang, manuaal käigukast, Pioneer CD stereo, 15" plekkveljed lamellrehvidega ja kesklukustus.
Lisadeks kaasas siis mainitud mõlkis esitiib - uks, viltune esistange, sissesõidetud tagastange, katkine esistange iluliistu nurk ja katkised esitule klaas ja küljereflektor.
Esimese asjana sai auto tööjuures (Revalis) üle vaadatud ja kõik puudused paberile kirja pandud, et hiljem oleks hea neid läbi kriipsutada
Saigi siis ette võetud kõigepealt hooldus: vahetatud mootoririhm, pingutusrullik, veepump, õli koos filtriga ja termostaat.Eile sai auto veel uued küündlad, kütusefiltri, hüdraulika õli, jahutusvedeliku ja uue õli said ka tagadiffer ning käigukast, vahetatud said esitule klaas ja tule küljerflektor, samuti sai asja nii taga kui ka esistangest . Eile õhtul tuli auto sillastendist ja vahetatud sai veel mõned jahutussüsteemi lõdvikud.
Amorditest näitas imelisi tulemusi, puksid jms oli korras - vahetamistvajavaid detaile veeremikus ei olnud
Tuuning :
Hannes jõudis masina enne minu kätte sattumist juba ära chippida ning kellegi karvane käsi on wastegateltki süütuse võtnud.
Kuna tööde käigus sai esiots laiali lammutatud ja cooleri pesemise ajal avastatud, et seal pisut õli sees on siis kapotiall leidis oma koha selline:
http://www.db-hp.ee/dev/shop_img/226o.jpg asi, installitud sai ka mitteõlitatav koonusfilter, mis talveks jäi ilma CAI -ta.Loomulikult leidsid salongis omale koha AutoGauge boosti kell ja AFR meter.
Kuna netis müüdi parajasti ühte Nardi sportrooli, mis tundus heas korras olema ja juhtumisi ka koos Audi vahetükiga, läks ka see loosi.
Enda suureks üllatuseks avastasin, et autole on keegi hea Tsehhi kodanik alla pannud Koni regullitavate ringi
Kaks nädalat tagasi sai soetatud autole ka 17x8,5" valukad, mis sobivad autole päris hästi alla
Hetkel siis ootame palgapäeva, et tellida uus esitiib ( 6000.- ), tellitud sai ära stangepealne iluliistu nurk, hetkel otsustan seda, kas osta uued 35 mm madaldusvedrud või .... käest kasutatud kuid kindlasti jäigemad ja madalamad.
Ootan praegu meie maja turundusjuhilt kavandit autole tuleva reklaamkleebiste kohta, mis enne esimest dragi kleebitud saavad
Mõned fotod siis kah hetkeolukorrast: