võtsin tõukurid uuesti maha, pesin uuesti ja panin vedelaima õliga mis leidsin kokku tagasi ja peale ~10 ringi hakkas mootor käivitamisel õiget häält tegema.
panin lõpuni kokku ära ja panin käima.. puterdas.
täna siis sai süüde paika keeratud ja lambda tagant ära võetud. läks oluliselt paremaks. aga ikkagi boostiga kaob täielikullt jõud.
rõhku toodab täpselt nagu ennem, aga edasi ei lähe.
labmda anduri rikkus ilmselt see ära kui ennem lahtiste klappidega käivitasin ja paksult kütust summutisse loopis.
mõõtsime ära kompresioonid:
1. 3bar
2. 11.5bar
3. 11.5bar
4. 12bar
arvasin, et äkki seal mõni klapp lahti jäänud, et mõni tõukur pole ikka veel paika läinud. et teada saada, kas sisse või väljalaske klapid lahti panime kolvi ülemisse surnud seisu, lasime komprekaga 7 bari sisse, kellad näitasid et mingi minimaalne leke oli.. seega klapp lahti ei saanud olla. mõtlesime et vaatame kaua see rõhk seal püsib, kuni siis korraga kuulsime kuskilt mingit mulinat.. keerasin paisupaagi korgi maha ja oli selge kus mulises.
minu jaoks jääb see müstikaks, et ennem kui tõukurid maha keerasin käis väga hästi kõik. paned kokku ja mitte miski ei tööta.
takkaotsa ei läinud ka klõbin täielikult ära. läks oluliselt paremaks aga on ikkagi alles.
kui tark idee on kaanel polte lihtsalt peale pingutada ja loota et pidama jääb? kui pingutada, siis mis oleks maksimaalne Nm et seal midati täitsa puruks ei keera?
kas ühe silindri leke veesärki on piisav põhjus, et ta üldse edasi ei lähe või võib mul seal ka mingi muu asi tuksis olla? misasi?
_________________
"fast , cheap and reliable...you can only pick two"