Pole siia vahepeal midagi kirjutanud, aga see ei tähenda, et ma midagi teinud pole.
Üldiselt olen vist pea iga nädalavahetus nüüd garaazis istunud, et auto ikkagi käima jälle saada ja talvel niisama mökutatud aeg tagasi teha. Siis nagu tundus, et aega küll ja suuremaid asju lükkasin järjest edasi:)
Tegin oma esimese TIG keevituse ja selleks oli siis VR sensori kronstein:
Keevitus töötab nö. puutele ja sellega on päris raske kohe asjale pihta saada. Üks vale liigutus ja põletab kohe elektroodi materjali külge ja lahti kah ei saa, kuna vool ju jääb peale
Välimine külg tuli kohe ilusti välja, aga sisenurka pidin 2 korda tegema, kuna see natuke keerulisem. Paar õhu auku jäi ikkagi sisse, aga kuna see pole nuud teab mis eluline detail, siis ei näinud selles probleemi.
Kronstein sai küll hetkel selline, mida liigutada väga ei saa, aga seda saab ka hiljem muuta, kui selleks peaks vajadus olema:
Hiljem siis keevitasin ka ratta ära paika, nii nagu oma eelnevatest joonistest olin aru saanud:
TPS andurile oli vaja siis samuti leiutada mingi kronstein ja sellega nägin kah päris pikalt vaeva, kuna üritasin andurit ka altpoolt mingil moel ära tihendada. Ilma tihenduseta oleks suhteliselt lihtne olnud, aga vaevalt, et see andur siis seal väga kaua kestaks:
Samuti tegin ümber turbo äravoolu, mis nüüd siis jookseb üle pooltelje ja ei ole enam klamber ühendustega. Seda siis igaks juhuks, kui poolteljega midagi peaks juhtuma ja nüüd pole ka õlitust vaja lahti lasta, kui mootorit vaja maha tõsta:
Kuna autol on nüüd alla punktitud ka uus summutisüsteem, siis suure keskmise püti tõttu pidin ka kütusepumba lahenduse ümber mõtlema.
Rahule ma sellega ei jäänud ja see peaks olema ajutine lahendus. Lihtsalt ei meeldi see plastikust vahepaak seal põhja all, aga kuna ka suur paak on plastikust, siis tahab mingi parema võtturi süsteemi välja mõtlemine pisut rohkem nuputamist ja seega peab antud lahendus asja ära ajama.
Kapoti alt aga lendas minema originaal plastikust pihustilatt ja asemele läheb Hentsi Elbe Engineering MB kütuselatt. Siinkohal tänud ka Hentsile abi eest aukude puurimisel, mille endal tegemisel polnud erilise mõõduga puuri puudumisel suurt pointi:
Mõned asjad siis said ka kerge aerosool musta tuuningu:
Hetkel ei näe veel pointi põhjalikumal värvitööl, kuna paljusid asju olen juba uuesti ümber teinud ja võibolla on ka veel vaja teha..
Enamvähem hakkab juba looma ja selline oli seis pühapäeva õhtuks:
Raua poolelt jäi veel Coilpacki kronstein lõpetamatta, mis siis tuleb plokikaane küljele.
Nüüdseks ka aju Kaak'i käest tagasi ja viimase juhendamisel sai tehtud siis eelnevalt mainitud ühendamise skeem pisut ümber:
Kütusepumba relee jääb originaal, mis asub kaistmekarbis ja seda käivitava juhme peaksin originaal aju juhtmestiku skeemist kergelt üles leidma.
Kaak'i sõnul polnud vaja tühikäigu mootori releed ja see nüüd saab oma signaali otse ajust.
Coilpacki vool tuleb kütusepumbaga samast releest.
Üritangi nüüd nädala sees leida vajalikud tarvikud elektritöödeks, et hakata juhtmestikku tegema.
Homme peaks kätte saama tangid isoleerimata juhtmeotsikute jaoks, tellitud prooviks üks 3 klemmiga Bosch tüüpi pistik, mida sellisel juhul, kui see ka õigeks osutub, peab mõned veel juurde tellima.
Muude pistikute puhul saan vist ära kasutada vanu pistikuid, millele lähevad siis uued klemmid.
Mõte on igatahes hea, aga eks näiss kas see nädalavahetus garaazi üldse jõuab...
arx