Kütusekulu mõõtmise probleem sai lahendatud, kuid on veel üks probleem, mis vajaks lahendamist. Kütusekulu siis saab edukalt mõõta VCDS softiga, mis on mõeldud VAG gruppi kuuluvate autode diagnostika tegemiseks. Küsimus aga millele ma ei suuda siiamaani internetist vastust leida puudutab aju erinevate parameetrite muutmist sõidu ajal. Täpsemalt huvitab püsikiiruse hoidja kontrollimine sõidu ajal. Ma tean, et uuematel VW/Audidel käib kiirusehoidja juhtimine läbi mootori juhtaju. Kuid kas kuidagi läbi diagnostika pistiku on võimalik midagi ka muuta, auto kiirust, kiirusehoidjat sisse/välja lülitada? Kas selline asi on teoreetiliselt võimalik või on aju ehitatud tehase poolt kinniseks ja antud võimalused ära blokkeeritud? Tean, et softi hetkel selle jaoks olemas pole, kuid kui antud võimalus on vabaks jäetud siis tõenäoliselt saaks selle luua. Teine asi mille leidmisega on probleeme on aju ehituse skeemid. Kas on võimalik mida sellist ka internetist leida või on tegemist autotootjate poolt salastatud infoga? Ehk keegi oskab soovitada mõnda saiti või programmi kust võiks leida infot mootori juhtajude kohta, andme edastus protokollid, kontrollerite ehitus, kuidas info on kodeeritud jne. Või ehk teate kedagi, kes suudaks mu küsimustele vastata. Tänud ette!