Ajan jah lõhki - ega parem praegune bhra lehel olev üksik rekord parem pole. Igale kuradi ühele oma klass!
www.Ajame-Karvad-tuhandeks.com!
Modifikatsioonid spetsifikatsiooni jms lahtikirjutamine on DragTimes'is olemas - nende järgi filtreerimist, ehk uue "tulemus tabeli koostamist" aga seal pole (v.a. Mark ja mudel).
Iga sõidu tegemiseks kulub sul koos auto ehitamise testimise remontimise võistlusele minemise jms'ga sadu tunde - kui ühe sõidu lisamine kõige-vägevamasse-andmebaasi, kus saad enda jaoks oluliste parameetrite järgi klassifitseerituna edetabelis esimene olla, võtab isegi 5 minutit (mina tipin ~2000 tähte 5minutiga) siis pole see ju pikk aeg! Teleka-vaatamine võtab veel rohkem ja ei anna praktiliselt peale nüristumise midagi.
Vaata, see võimalus on alati, et paned kirja näiteks vaid 1600cc 17.3s. Aga siis lähed vaatad, et kurat mõned turbokad paugutavad 12s. Noh siis lisad ka "vabalthingav", aga ikka oled viimane, siis paned "Daewoo" ja voilaaa oleki esimene.
Kui "Chevy Camaro '79 8.1L, 8-71 blower, 800+ hj. " läheb sinna netti sõitu lisama, paneb linnukses "oma jõul" ja voilaaa ongi juba esimene
Mida aeglasem masin, seda rohkem andmeid peab sisestama
Loomulikult tuleks siiski süsteemi registreerimisel üks kord ka auto baas-spetsifikatsioon sisestada - vastasel juhul mõni Chevy-Daewoo tunneks end hästi kuna antud Camaro ei valinud, et ta ka Chevy on.
Aga kui lisad oma sõite, siis seal alguses valid/kopeerid oma autode hulgast antud auto, siis märgid näiteks, et see kord nitrot ei kasutanud, kirjutad oma ET ja Submit. Eriti hea kui üritus ise on juba süsteemi lisatud, et ei peaks kirjutama käsitsi, kus ja millal sõit toimus (aga noh see juba dela tehniki), igastahes nõustun, et see ei tohi võtta nii palju aega, et mõni poole sisestamise pealt loobub.
Ei üritatagi ise kohale sõites võistelda masinatega, mis treilal veetakse, aga kuna korraldaja klassijaotus seda sunnib, siis loomulikult peab nõustuma - pealegi, muidu sõidaks kõik üldse üksi ühe sõidu ja siis superfinaal :D. Netis on aga kõik hiljem võimalik kompenseerida.
Noh mitte-treila tänavaauto mõte on rohkem selles, et ta on tänaval sama kiire, kuna siis on kõigil võrdne aeg sellised tänavakõlbmatuks, ebamugavaks jms näppimised alles lennuväljal teha. Et ideaalis tuled kohale ja sõidad, või siis vahetad kohapeal rattad. Teoreetiliselt võiks ka lennuväljal isegi mootorit vahetada, aga selle piirangu peaks mitte-treila-klassi sisse kirjutama.
Sellises edetabelis oleks kindlasti ka "checkbox" "täiesti-tänava-seisus" (tuli omal jõul ja ei vahetanud isegi rehve).
Antud juhul, kui tuled treilaga, siis selge see, et mitte-treilade klassi ju ei lähe
Küll aga on masinal tüv&kindlustus ning peale mõne tunnist ümberehitust taas tänava-kõlbulik. Seega läheks ta tänavakõlbulike-treilal-tulnute-klassi. Mis on kindlasti ka väärt klass, arvestades, et see mugavus, kindlus jms on paljudele määrav - siis võibolla oleks see isegi populaarsem (kõrgemat väärtust omava tiitliga) klass, kui "omal jõul" klass.
Vat sa nagu tahaks mugavalt võita teisi, kes vaeva näevad - isegi kui reeglid seda soodustaks, oleks need halvad reeglid, kuna ei pane kõiki võistlejaid pingutama.
Tegelikult probleemi pole ka preaguse ABC jms rekorditega, v.a.
* et seal igas klassis vaid 1 sõit
* ABC on vanade reeglitega sõidetud - ammu oleks aeg loendada uusi rekodeid, kus 10,5" piirang jms
Ja olenemata kõigest tekib alati probleem, kui keegi pole kiireim, ja tihtipeale kaldub süüdistama klassi-jaotuse piiranguid jms.
Pritsib teksti, aga vabandan, pole praegu aega üle vaadata, et midagi topelt ei kirjutanud.
---------------------------------------------------------------------
98'ga praegu teada-olevalt absoluutselt kiireim see 10,33s. (kurat selle ülelöömiseks vajaminevat motiivi ma ei suuda kuidagi kokku lükata
)