Hetkel nagu teema pisut soiku vajunud, kuna midagi suurt teinud ei ole. Auto on nüüd seisnud ja sõitnud.
Ühe lisana tegin siis ümber esimese mootoripadja, mis oli jub alguses plaanis, aga ei hakanud kohe sellele aega kulutama.
Kuna aga nüüd on saanud ikkagi mõned korrad proovida, mis juhtub peale 3500 ja edasi pööret, siis tundus nagu, et mootor tahab kapotialt minema panna.
Originaal oli siis selline:
Pärast väikest keevitamist ja painutamist nägi aga uus "padi" välja selline:
Vahepeal on nagu ka selgeks saanud, et asi tahab häälestamist.
Nimelt on näieteks 2 käiguka kiirendades olukord selline:
2500RPM - hakkab rõhk tekkima
3500RPM - 0,5 bari, aga kiirendus suht uimane
4500RPM - jätkuvalt 0,5 bari, aga rattad hakkavad kraapima
Üldiselt nagu rõhk ongi hetkel 0,5 bari, mis on aga juba tunduvalt madalamtel pööretel olemas, aga äkki on asi süütes vms. Aga natuke vara tundub ka veel hakata katsetama. Vaja niisama veel asfaldit nühkida...
Üldiselt on ka juba talveks ideed olemas:
-MegaSquirt
-Sisu vähemaks ning kergemaks ja võibolla ka uus armatuur
-Esiosa ümber teha, st radikad ja mootori kandur ja kogu õhu voolamine jne. Võibolla ka teistsugune tulede lahendus.
-Kütusesüsteem, ehk uus pihustilatt ja pihustid, ning korralikud voolikud pumbast mootoringi.
-Meeldiks ka turvakaar autos, mis võib vist ka tänavaautol olla, aga selles pole veel kindel.
-Aku pagasnikusse
-Teha ümber mõned klambritega voolikute ühendused
-Natuke ka värvida neid asju, mida kohe ei viitsinud
Vaikselt nagu ideid ja mõtteid ikka koguneb
arx